Ser i noget tøser ? Graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2014

PBaby

Jeg vil også gerne være med!  Jeg skal også teste i morgen tidlig, efter to svage test i dag, hvoraf den ene opførte sig mærkeligt. 

Krydser fingre for jer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

l.kjoeller

Jeg ser kun en streg desværre. Også på den anden brugers 

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

PBaby skriver:

Jeg vil også gerne være med!  Jeg skal også teste i morgen tidlig, efter to svage test i dag, hvoraf den ene opførte sig mærkeligt. 

Krydser fingre for jer. 

Har du billede af din/ dine bare til samligning ☺️

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

PBaby skriver:

Krydser fingre for jer. 

Anmeld

14. december 2014

PBaby

Anonym skriver:

Det kan du tro! 

Jeg prøvede også i en anden tråd, men der er lidt mere gang i den her, så det er da lidt mere sjovt 

Samme billede, det ene er bare negativ. 

Og da den ene test (den nederste) opførte sig underligt og var udtværet i starten, prøvede jeg med en ny test i samme urin, fordi jeg tænkte at den var defekt. 

Det her var så resultatet. Synes de ligner jeres lidt. 

Jeg aner ikke hvad jeg skal tro!

Har i prøvet med jeres i negativ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. december 2014

Anonym trådstarter

Det kan du tro! 

Jeg prøvede også i en anden tråd, men der er lidt mere gang i den her, så det er da lidt mere sjovt 

Og da den ene test (den nederste) opførte sig underligt og var udtværet i starten, prøvede jeg med en ny test i samme urin, fordi jeg tænkte at den var defekt. 

Min ser sådan Ud i negativ 

Anmeld

14. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Det kan du tro! 

Ja synes da os de ligner vores meget godt  men ved heller ikke hvordan jeg skal forholde lige for på billedet er den som sagt meget utrydelig, men hvis jeg står og kigger på den, kan jeg fint se den, selvom den er utydelig.. Krydser fingre for i får positiv teste de næste par dage 

Anmeld

14. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Ja synes da os de ligner vores meget godt  men ved heller ikke hvordan jeg skal forholde lige for på billedet er den som sagt meget utrydelig, men hvis jeg står og kigger på den, kan jeg fint se den, selvom den er utydelig.. Krydser fingre for i får positiv teste de næste par dage 

Ja hvad sker der egentlig for at de ligner hinanden så meget?? 

Mine kan jeg også sagtens se i strakt arm.. Det er sgu frustrerende! Er man købt eller solgt?

Jeg kan sagtens se en svag streg på dine billeder, især det sidste. 

....og nu er jeg så på vej i netto....igen..

Anmeld

14. december 2014

crish89

crish89 skriver:

Jeg kan godt ane en streg. Min ser os sådan ud næsten, synes bare ikke keg kan få billede ordenligt af den. 

Min ser nogen Lunde sådan ud i negativ farver 

Anmeld

14. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Ja hvad sker der egentlig for at de ligner hinanden så meget?? 

Mine kan jeg også sagtens se i strakt arm.. Det er sgu frustrerende! Er man købt eller solgt?

Jeg kan sagtens se en svag streg på dine billeder, især det sidste. 

....og nu er jeg så på vej i netto....igen..

Hehe ja ved jeg heller ikke.. �� jeg kan os sagtens se dem på dine billeder, ja det er meget frustrerende når man ikke ved om man skal tage den for en positiv eller negativ test, for en streg er jo en streg, men hvor svag må den egentlig være. Der er jo en streg ved os, og når vi kan se den is trækt arm, og min kæreste kunne os sagtens se den. 

ihh hvor dejligt du os kan se dem på mine billeder �� 

hehe ville os gerne have en anden en strimmel testen, og se om den bliver tydeligere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.