PBaby skriver:
Åh ja, det forstår jeg godt - der er nok også godt gang i sådan en børnehave!!
Ja du må ud og handle.. bare liiiige en sidste gang 
Ved hvad du mener, det har jeg nemlig heller ikke.. Men da den ene test var mærkelig i dag, blev jeg jo nødt til at bruge nr. 2 fra pakken, selvom den egentlig var til i morgen. Oh well. Der ligger nu to klar igen, og jeg kan nok godt regne ud, at de bliver brugt i morgen......
2 år er også lang tid. Jeg håber virkelig for jer, at den er der, og at der er to fine (mere) tydelige streger i morgen!! 

Det ville da være perfekt lige her op til jul også. 
Nej og med sådan en scanning, der er det ikke engang sikkert at der er noget at se så tidligt, så man risikere bare at blive endnu mere nervøs. Men ja, jeg forstår dig udemærket.
Jeg har nok været skruk i 2-3 år efterhånden, men det er først her nu, at vi har været enige herhjemme. Og det er trods alt vigtigt i sådan en situation. 
Jeg hååååååber. 

Det bobler bare i maven og det føles bare som om, at der sker ET ELLER ANDET
kom så!
Hehe ja det er der helt sikkert..
Hehe ja bare en aller sidste gang i denne måned ja det kan jeg os godt forstå så blev du jo nødt til at tage nr2, dejligt du så har fået købt en ny pakke til i morgen
Ja synes det lang tid efterhånden og gå og håbe det snart lykkedes, og ja det ville da være den bedste julegave jeg har fået, det samme kunne det blive for jer
Ja ved godt det ikke er helt sikkert med sådan en scanning endnu, men er snart så langt henne hvis der er noget, at det snart ville kunne ses på scanning om en uges tid. 
Ja det er utrolig vigtig at man er helt enige om det store projekt om en lille spire, og det jo dejligt i er blevet nu, så
for st det lykkedes for jer også her op til jul.
Ja det en meget underlig følelse, men vi må alle tre herinde krydse fingre for hinanden og give en lille opdate i morgen.
Anmeld