Ser i noget tøser ? Graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Åh ja, det forstår jeg godt - der er nok også godt gang i sådan en børnehave!!

Ja du må ud og handle.. bare liiiige en sidste gang
Ved hvad du mener, det har jeg nemlig heller ikke.. Men da den ene test var mærkelig i dag, blev jeg jo nødt til at bruge nr. 2 fra pakken, selvom den egentlig var til i morgen. Oh well. Der ligger nu to klar igen, og jeg kan nok godt regne ud, at de bliver brugt i morgen......

2 år er også lang tid. Jeg håber virkelig for jer, at den er der, og at der er to fine (mere) tydelige streger i morgen!!
Det ville da være perfekt lige her op til jul også.

Nej og med sådan en scanning, der er det ikke engang sikkert at der er noget at se så tidligt, så man risikere bare at blive endnu mere nervøs. Men ja, jeg forstår dig udemærket.

Jeg har nok været skruk i 2-3 år efterhånden, men det er først her nu, at vi har været enige herhjemme. Og det er trods alt vigtigt i sådan en situation.
Jeg hååååååber.

Det bobler bare i maven og det føles bare som om, at der sker ET ELLER ANDET kom så!

Hehe ja det er der helt sikkert.. 

Hehe ja bare en aller sidste gang i denne måned��  ja det kan jeg os godt forstå så blev du jo nødt til at tage nr2, dejligt du så har fået købt en ny pakke til i morgen  

Ja synes det lang tid efterhånden og gå og håbe det snart lykkedes, og ja det ville da være den bedste julegave jeg har fået, det samme kunne det blive for jer ����

Ja ved godt det ikke er helt sikkert med sådan en scanning endnu, men er snart så langt henne hvis der er noget, at det snart ville kunne ses på scanning om en uges tid. 

Ja det er utrolig vigtig at man er helt enige om det store projekt om en lille spire, og det jo dejligt i er blevet nu, så  for st det lykkedes for jer også her op til jul. 

Ja det en meget underlig følelse, men vi må alle tre herinde krydse fingre for hinanden og give en lille opdate i morgen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Hehe ja det er der helt sikkert.. 

Hehe ja bare en aller sidste gang i denne måned��  ja det kan jeg os godt forstå så blev du jo nødt til at tage nr2, dejligt du så har fået købt en ny pakke til i morgen  

Ja synes det lang tid efterhånden og gå og håbe det snart lykkedes, og ja det ville da være den bedste julegave jeg har fået, det samme kunne det blive for jer ����

Ja ved godt det ikke er helt sikkert med sådan en scanning endnu, men er snart så langt henne hvis der er noget, at det snart ville kunne ses på scanning om en uges tid. 

Ja det er utrolig vigtig at man er helt enige om det store projekt om en lille spire, og det jo dejligt i er blevet nu, så  for st det lykkedes for jer også her op til jul. 

Ja det en meget underlig følelse, men vi må alle tre herinde krydse fingre for hinanden og give en lille opdate i morgen. 

Ja okay - og med ventetider hos lægen og sådan, så ville sådan en scanning måske ikke være helt skidt for dig alligevel. Måske er lægen positiv.
HVIS jeg er noget som helst, så er jeg måske 3+4 +- , jeg ved det ikke med sikkerhed.

Ja vi må!! Jeg skal tidligt op på arbejde, så jeg er tiiidligt oppe i morgen, og for en gangs skyld glæder jeg mig til at stå op! Selvom det selvfølgelig også kan ende med at blive en negativ oplevelse. Nu må vi se!

I er helt klart i mine tanker, og hvor fedt at vi alle er i samme båd lige nu, altså, ikke "alene."

Anmeld

14. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Ja okay - og med ventetider hos lægen og sådan, så ville sådan en scanning måske ikke være helt skidt for dig alligevel. Måske er lægen positiv.
HVIS jeg er noget som helst, så er jeg måske 3+4 +- , jeg ved det ikke med sikkerhed.

Ja vi må!! Jeg skal tidligt op på arbejde, så jeg er tiiidligt oppe i morgen, og for en gangs skyld glæder jeg mig til at stå op! Selvom det selvfølgelig også kan ende med at blive en negativ oplevelse. Nu må vi se!

I er helt klart i mine tanker, og hvor fedt at vi alle er i samme båd lige nu, altså, ikke "alene."

Jeps det er lige det, men er ikke helt sikker på at min læge vil sende mig videre til sådan en.  Du har heldigvis lidt tid at løbe på endnu, med at få en positiv test, nogen tester først senere. 

Hehe ja det er jeg også, jeps det en god dag at stå op til, hvis testen så bare vil blive lidt tydeligere, frygter vare når mine de sidste 4 har været helt svagt positive og kun den idag var til at se rigtig.. 

Ja oplevelsen kan gå begge veje men nu må vi se og så lige opdatere hinanden herinde 

Ja det er virkelig dejligt, det skønt man ikke er alene om det. 

Anmeld

15. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Jeps det er lige det, men er ikke helt sikker på at min læge vil sende mig videre til sådan en.  Du har heldigvis lidt tid at løbe på endnu, med at få en positiv test, nogen tester først senere. 

Hehe ja det er jeg også, jeps det en god dag at stå op til, hvis testen så bare vil blive lidt tydeligere, frygter vare når mine de sidste 4 har været helt svagt positive og kun den idag var til at se rigtig.. 

Ja oplevelsen kan gå begge veje men nu må vi se og så lige opdatere hinanden herinde 

Ja det er virkelig dejligt, det skønt man ikke er alene om det. 

Jeg sidder med en (meget) negativ test nu, så der var vist ikke noget alligevel, øv! (Hvorfor skal det også være så besværligt...!) 

Har stadig et kæmpe håb for jer, og tænker at i stadig kan nå at komme med gode nyheder!!! 

Vi prøver igen

Anmeld

15. december 2014

PBaby

Mærkeligt.. 

Prøvede med den sidste test her i formiddag igen, og så kom der igen en svag streg, ligesom de andre. Det er da noget mærkeligt noget - men det er nok en bio. 

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

PBaby skriver:

Mærkeligt.. 

Prøvede med den sidste test her i formiddag igen, og så kom der igen en svag streg, ligesom de andre. Det er da noget mærkeligt noget - men det er nok en bio. 

Prøv og lig billede ind?

jeg har ikke testet idag 

Anmeld

15. december 2014

PBaby

Anonym skriver:

Prøv og lig billede ind?

jeg har ikke testet idag 

Hvor er du sej at du kan vente.. 

Jeg kan sgu næsten ikke fange den på billedet, så er i tvivl om hvor meget du kan se.. Hvem ved, måske er kun mig der ser den haha! 

Hvordan har du haft det i dag? 

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

Hvor er du sej at du kan vente.. 

Jeg kan sgu næsten ikke fange den på billedet, så er i tvivl om hvor meget du kan se.. Hvem ved, måske er kun mig der ser den haha! 

Hvordan har du haft det i dag? 

Har haft det okay idag 

- tog så alligevel en test fordi jeg ville samlinge med dine nye 

min nye ser sådan ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Har haft det okay idag 

- tog så alligevel en test fordi jeg ville samlinge med dine nye 

min nye ser sådan ud 

Virkelig ikke for at slå skår i glæden. Men er den ikke helt negativ  ? 

Anmeld

15. december 2014

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Virkelig ikke for at slå skår i glæden. Men er den ikke helt negativ  ? 

Det super svært og fanden den på kamara  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.