Ser i noget tøser ? Graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Eeej!!! Hurra!! Jeg håber at den er der for jer!! Det ville da være fantastisk. 

Det her er heldigvis vores første forsøg det her, så vi er ved godt mod lige meget hvad. 

Men det kunne da godt lyde som om den er der ved dig! Jeg håber virkelig

Jeg har lige været ude og kaste op, efter en hel eftermiddag fyldt med kvalme. Det er altså ulækkert, og ikke noget der normalt sker for mig. 

Havde ikke set den komme, gad vide hvad der sker. 

Jeg  For jer!!!

Tusind tak, ja det ville være rigtig dejligt og den bedste julegave, men tør ikke tro for meget på det endnu. 

Dejligt at hører i stadig er ved godt mod,mødet skal også nok lykkedes 

ej det lyder da underligt, kunne da godt lyde som om der alligevel er noget ved jer 

glæder mig til opdatering om hvad der sker. 

Tusind takker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Hov, billederne kom først nu! 

Den er der da! Jeg kan uden problem se den!

Ejjjj er det rigtigt er så glad, og så alligevel bange for at blive skuffet.  

Men hvad så nu, kan jeg stole på den nu, ringe til lægen og sige jeg er gravid eller vente ogør se om den bliver tydeligere..?!

Anmeld

16. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Tusind tak, ja det ville være rigtig dejligt og den bedste julegave, men tør ikke tro for meget på det endnu. 

Dejligt at hører i stadig er ved godt mod,mødet skal også nok lykkedes 

ej det lyder da underligt, kunne da godt lyde som om der alligevel er noget ved jer 

glæder mig til opdatering om hvad der sker. 

Tusind takker 

Det ville da være en så smuk julegave. Rigtig kærlighed

Jeg forstår dig godt - men jeg synes faktisk det er en fin (lyserød!!!) streg. Det ligner ikke bare en skygge. 

Og det kan jo være du er meget kortere henne, end du selv tror!

Det håber jeg at det hænger sådan sammen!! 

- tja - måske er min bio med trillinger, og derfor skal jeg reagere sådan her? Hahaha! Spøg til side - Jeg vil bare gerne bløde nu, så vi kan starte igen! 

Lige meget hvad, så er det virkelig en tid jeg nyder det her. Jeg har aldrig planlagt en baby før, og det er da helt vildt hvor dejligt det er. 

Min mand har ikke været klar i lang tid, (modsat mig!!) og at høre ham gå rundt og snakke om fremtidige baby og sådan, det gør mig jo helt blød.

Så vi mangler bare stregerne!!

Anmeld

16. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Ejjjj er det rigtigt er så glad, og så alligevel bange for at blive skuffet.  

Men hvad så nu, kan jeg stole på den nu, ringe til lægen og sige jeg er gravid eller vente ogør se om den bliver tydeligere..?!

Hvis det havde været mig - så havde jeg måske troppet op ved lægen med den, fortalt om dit forløb og fået en vurdering derfra. 

(De plejer at være søde til at tage en ind, hvis man virkelig har brug for dem, godt nok kan man risikere lang ventetid - men det er jo fair nok. Jeg har gjort det nogle gange)

jeg synes bare - at når den nu kom indenfor tid, er lyserød og TIL STEDE!! Så burde den jo i princippet være god nok?!

Anmeld

16. december 2014

LilleSpir

Seriøst.. Er det med vilje at i ignorerer alle som ikke kan se en streg? For så er der vitterlig ingen grund til overhovedet, at oprette en tråd om det og spørge til råds - hvis man alligvel ikke godtager andet end hvad man i forvejen har sat sig for er rigtigt? 

Anmeld

16. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Det ville da være en så smuk julegave. Rigtig kærlighed

Jeg forstår dig godt - men jeg synes faktisk det er en fin (lyserød!!!) streg. Det ligner ikke bare en skygge. 

Og det kan jo være du er meget kortere henne, end du selv tror!

Det håber jeg at det hænger sådan sammen!! 

- tja - måske er min bio med trillinger, og derfor skal jeg reagere sådan her? Hahaha! Spøg til side - Jeg vil bare gerne bløde nu, så vi kan starte igen! 

Lige meget hvad, så er det virkelig en tid jeg nyder det her. Jeg har aldrig planlagt en baby før, og det er da helt vildt hvor dejligt det er. 

Min mand har ikke været klar i lang tid, (modsat mig!!) og at høre ham gå rundt og snakke om fremtidige baby og sådan, det gør mig jo helt blød.

Så vi mangler bare stregerne!!

Jeps det ville det helt sikkert og det er noget vi har drømt om så længe nu og som virkelig er et stort ønske 

øer glad for at hører du synes den ser god nok ud og det ikke bare er en skyggestreg, men burde jeg bare ringe til lægen og sige den er positiv så? Ja tror måske ikke jeg er så langt henne som jeg går og tror jeg er. Håber også det hænger sammen.

hehe ja hvem ved,men mon ik der stadig er en lille chance forandrer gravid? 

Hvor er det dejligt at hører at din mand også er blevet klar, efter du har været det i længere tid  Men  ja man bliver helt blød i knæene af at hører de snakker om fremtiden med baby. Min kæreste går også er snakker om det tit og synes der er så meget sødt babytøj og ting rundt omkring 

Anmeld

16. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Hvis det havde været mig - så havde jeg måske troppet op ved lægen med den, fortalt om dit forløb og fået en vurdering derfra. 

(De plejer at være søde til at tage en ind, hvis man virkelig har brug for dem, godt nok kan man risikere lang ventetid - men det er jo fair nok. Jeg har gjort det nogle gange)

jeg synes bare - at når den nu kom indenfor tid, er lyserød og TIL STEDE!! Så burde den jo i princippet være god nok?!

Okay det vil jeg prøve og så se hvad de siger... Men tror nok hun kunne give mig en tid den 7 januar 

ja det er os rigtig nok, bare underligt den ikke er helt kraftig positiv endnu, men kan selvfølgelig godt være jeg ikke er så langt henne. 

Anmeld

16. december 2014

crish89

LilleSpir skriver:

Seriøst.. Er det med vilje at i ignorerer alle som ikke kan se en streg? For så er der vitterlig ingen grund til overhovedet, at oprette en tråd om det og spørge til råds - hvis man alligvel ikke godtager andet end hvad man i forvejen har sat sig for er rigtigt? 

Nej det er der ikke, det jeg ked af, det da helt okay nogen ikke kan se denm det derfor jeg laver indlæg herinde, for at få lidt forskelligt respons på det. Beklager da hver jeg har overset din besked herinde. 

Anmeld

16. december 2014

l.kjoeller

crish89 skriver:

Okay bare i orden, så må du se hvad de siger ved gynækologen der, ja du kan jo altid spørge lidt ind til det den dag. 

Øv øv træls den ikke er blevet tydeligere. Jeg teste i morges og fik en fin lille lyserød ekstra streg, ikke så tydelig men nu kan man se den er der, men tør ikke helt tro på det endnu. 

Her kan jeg ganske svagt ane en streg. Hvor langt skulle du være ? 

Anmeld

16. december 2014

PBaby

LilleSpir skriver:

Synes da nok jeg har erkendt virkeligheden.  

Men håb er da ikke en dårlig ting, hvis det er med til at holde modet oppe hos mennesker. 

Modsvar er da så gode, det kan gøre erkendelsen af virkeligheden mildere og mere håndterbar. 

Det vigtigste i sådan en situation, er nok at være venlige overfor hinanden. Det er en sårbar situation for mange, for nogle mere end andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.