Ser i noget tøser ? Graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

natashalarsen

natashalarsen skriver:

Lidt tidligere 

Lidt mere tydelig  efter 3 min *

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

crish89

natashalarsen skriver:

Jeg kan ikk se en ekstra streg  på nogle  af jeres  kigger og kigger 

min var meget  utydelig  og kom 1 sek efter urinen ramte og blev  så lidt tidligere  efter 3 min. 

Okay bare i orden. 

Den er ellers

fin tydelig at se din test, ��

Anmeld

17. december 2014

natashalarsen

crish89 skriver:

Okay bare i orden. 

Den er ellers

fin tydelig at se din test, ��

Se den 1....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. december 2014

crish89

natashalarsen skriver:

Se den 1....

Jeps den er os svagt positiv men alligevel lidt tydeligere end min synes jeg. Men dine er jo blevet fint tydeligere 

Anmeld

17. december 2014

natashalarsen

crish89 skriver:

Jeps den er os svagt positiv men alligevel lidt tydeligere end min synes jeg. Men dine er jo blevet fint tydeligere 

Ja de startet ud med at se sådan ud, også efter 3 min meget positive.

Anmeld

17. december 2014

natashalarsen

crish89 skriver:

Smækker du ikke en ny test op? som er tydeligere, da jeg bare intet kan se på dine

men jeg for jer

Anmeld

17. december 2014

crish89

natashalarsen skriver:

Smækker du ikke en ny test op? som er tydeligere, da jeg bare intet kan se på dine

men jeg for jer

Jo ville gerne, synes bare ikke jeg kan med mit dårlige kamera i mobilen. Synes altid det svært at fange det på billede 

tusind tak håber ihvertfald jeg finder svar inden længe. 

Anmeld

17. december 2014

natashalarsen

crish89 skriver:

Jo ville gerne, synes bare ikke jeg kan med mit dårlige kamera i mobilen. Synes altid det svært at fange det på billede 

tusind tak håber ihvertfald jeg finder svar inden længe. 

Og hvis de ikke bliver tydeligere som jeg ikke kan se da jeg hellere ikke kan se den ekstra streg, eller der ikke kommer den ekstra streg betyder det du ikke er gravid jo

Man kan også psyke sig selv til at kroppen tror det, og derfor stopper mensen.. Tro mig vi prøvede 1 år og 6 måneder før vi blev gravide, jeg var ved at se mig blind på teste som var negative men som jeg håbet var positive hvilket jeg godt vidste inderst inde de ikke var

Håber din læge finder ud af det, inden du får kørt dig selv helt ud på en side kant med teste 

Anmeld

17. december 2014

crish89

natashalarsen skriver:

Og hvis de ikke bliver tydeligere som jeg ikke kan se da jeg hellere ikke kan se den ekstra streg, eller der ikke kommer den ekstra streg betyder det du ikke er gravid jo

Man kan også psyke sig selv til at kroppen tror det, og derfor stopper mensen.. Tro mig vi prøvede 1 år og 6 måneder før vi blev gravide, jeg var ved at se mig blind på teste som var negative men som jeg håbet var positive hvilket jeg godt vidste inderst inde de ikke var

Håber din læge finder ud af det, inden du får kørt dig selv helt ud på en side kant med teste 

Jeps det er os rigtig nok, synes bare sagtens jeg kan se den ekstra streg, men ja skal tjekkes ved lægen og så tager jeg den derfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.