Ser i noget tøser ? Graviditets test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Ja forstår det ikke, kan man jo ikke bruge til noget. Jeg har skrevet til en fertilitetsklinik og de har sagt jeg skal ringe i morgen så vi lige kan snakke. 

Hvad tænker du på i forhold til om urinen er værre om morgenen? Jeg har testet bedst om aftenen. 

Tænker du de kan hjælpe i forhold til scanning? 

Jeg spørger sikkert dumt, men jeg ved ikke så meget om det.. 

Ja nemlig - jeg tænkte nemlig om det kunne hænge sammen? De andre svage "positive" fik jeg jo også om formiddagen, og den første i dag, den negative - den tog jeg med morgenurin... Og den der så blev svag igen, den tog jeg om formiddagen ved en 11 tiden. 

Måske er der noget om det, hvis du også tester bedst om aftenen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2014

l.kjoeller

PBaby skriver:

Ja nemlig - jeg tænkte nemlig om det kunne hænge sammen? De andre svage "positive" fik jeg jo også om formiddagen, og den første i dag, den negative - den tog jeg med morgenurin... Og den der så blev svag igen, den tog jeg om formiddagen ved en 11 tiden. 

Prøv en aften test..men man har generelt  større mængde  hcg i urinen om morgenen ;-) 

Anmeld

15. december 2014

PBaby

l.kjoeller skriver:

Prøv en aften test..men man har generelt  større mængde  hcg i urinen om morgenen ;-) 

Det er det, det giver ingen mening så. Men må prøve. 

Havde sendt min kære mand ud efter nye test. Han kom så hjem med ægløsningsteste.. Men han prøvede da!!! 

Anmeld

15. december 2014

crish89

PBaby skriver:

Jeg ved det ikke rigtig, men tænkte når nu min læge først havde tænkt sig at give mig en tid efter nytår, så ville keg prøve at spørge dem til råds, og de har sagt jeg skal ringe til dem i morgen. 

Det er helt okay du spørger  

det kan sagtens lade sig gøre du testet bedst om formiddagen, jeg , spurgte hende ved klinikken, som sagde at det er forskelligt hvornår folk tester bedst, så man kan prøve st teste på et par forskellige tidspunkter om dagen et par dage i træk, så det prøvede jeg og virker bedst om aftenen. 

Anmeld

16. december 2014

crish89

crish89 skriver:

Jeg ved det ikke rigtig, men tænkte når nu min læge først havde tænkt sig at give mig en tid efter nytår, så ville keg prøve at spørge dem til råds, og de har sagt jeg skal ringe til dem i morgen. 

Det er helt okay du spørger  

det kan sagtens lade sig gøre du testet bedst om formiddagen, jeg , spurgte hende ved klinikken, som sagde at det er forskelligt hvornår folk tester bedst, så man kan prøve st teste på et par forskellige tidspunkter om dagen et par dage i træk, så det prøvede jeg og virker bedst om aftenen. 

Hvordan går det idag?   Er der noget nyt med test? 

Anmeld

16. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Hvordan går det idag?   Er der noget nyt med test? 

Hey! 

Næ - desværre ikke.. Jeg skal til gyn på torsdag, dog i forbindelse med noget andet, - men jeg kan da om ikke andet forhøre mig. (Om et eller andet? )

jeg testede morgen igen (but why???) og den var negativ. Først efter tid kom den der berømte svage svage streg. Nu gider jeg bare ikke mere! Jeg må nok se i øjnene at det ikke blev i første hug - og så må vi bare blive ved 

Hvad med dig??? Har din streg udviklet sig lidt??

Anmeld

16. december 2014

LilleSpir

Anonym skriver:

Hej piger  

jeg har lige testet og den så sådan her ud, jeg er omkring 3+5 +-

Jeg kan umiddelbart ikke se nogen streg på nogle af de tests i denne tråd.. 

Uden at lyde bedrevidende og mega irriterende: Så pas på med at sætte din næse op efter det. Man bliver så skuffet hvis man har gejlet sig selv (og sin krop) op efter det, og der så ikke er noget. 

Det er allerbedst bare at slå kold vand i blodet, lade være med at tænke på det, også skal det nok slå til  

Anmeld

16. december 2014

crish89

Hey! 

Næ - desværre ikke.. Jeg skal til gyn på torsdag, dog i forbindelse med noget andet, - men jeg kan da om ikke andet forhøre mig. (Om et eller andet? )

jeg testede morgen igen (but why???) og den var negativ. Først efter tid kom den der berømte svage svage streg. Nu gider jeg bare ikke mere! Jeg må nok se i øjnene at det ikke blev i første hug - og så må vi bare blive ved 

Hvad med dig??? Har din streg udviklet sig lidt??

Okay bare i orden, så må du se hvad de siger ved gynækologen der, ja du kan jo altid spørge lidt ind til det den dag. 

Øv øv træls den ikke er blevet tydeligere. Jeg teste i morges og fik en fin lille lyserød ekstra streg, ikke så tydelig men nu kan man se den er der, men tør ikke helt tro på det endnu. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Okay bare i orden, så må du se hvad de siger ved gynækologen der, ja du kan jo altid spørge lidt ind til det den dag. 

Øv øv træls den ikke er blevet tydeligere. Jeg teste i morges og fik en fin lille lyserød ekstra streg, ikke så tydelig men nu kan man se den er der, men tør ikke helt tro på det endnu. 

Eeej!!! Hurra!! Jeg håber at den er der for jer!! Det ville da være fantastisk. 

Det her er heldigvis vores første forsøg det her, så vi er ved godt mod lige meget hvad. 

Men det kunne da godt lyde som om den er der ved dig! Jeg håber virkelig

Jeg har lige været ude og kaste op, efter en hel eftermiddag fyldt med kvalme. Det er altså ulækkert, og ikke noget der normalt sker for mig. 

Havde ikke set den komme, gad vide hvad der sker. 

Jeg  For jer!!!

Anmeld

16. december 2014

PBaby

crish89 skriver:

Hov, billederne kom først nu! 

Den er der da! Jeg kan uden problem se den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.