Han er ikke glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

Jøsses en egoist, eller også har han fået en seriøs "før-midtlivs-krise" det lyder som om han savner de unge dage, hvor der ikke var bekymringer om børn og kæreste og forpligtelserne rakte til, hvad man lige gad den dag.

Jeg håber i får talt ud om det også selvom i går fra hinanden, tror det er en god idé at der kommer helt rene linier i mellem jer

held og lykke

Det værste er at han har taget harddisken med alle vores billeder og især minderne med børnene :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

RosSofi

Anonym skriver:

Præcis 

nu er han ude af Mit Liv 

han klagede også at jeg ikke lavede mad 

jeg har lavet mad til ham både aftensmad og madpakke i 4 år  .. Og i dag sagde han at det var ikke luksus mad som han ville ha .. Og desuden smagte det ikke af mad 

For at være ærlig... Jeg er selv et af de mennesker, der desværre har fundet ud af, at jeg ikke trives i familielivet. Og sådan som du beskriver det, lyder det som om din mand/kæreste har det lidt på samme måde. Det lyder som om, at han har været for ung til at vide, hvad det indebar, da han blev far. Og nu reagerer han så på det.

At han bebrejder dig så voldsomt er selvfølgelig på INGEN måde fair, men tror faktisk, at det er det bedste, at han går, hvis det er sådan han har det.

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia skriver:

For at være ærlig... Jeg er selv et af de mennesker, der desværre har fundet ud af, at jeg ikke trives i familielivet. Og sådan som du beskriver det, lyder det som om din mand/kæreste har det lidt på samme måde. Det lyder som om, at han har været for ung til at vide, hvad det indebar, da han blev far. Og nu reagerer han så på det.

At han bebrejder dig så voldsomt er selvfølgelig på INGEN måde fair, men tror faktisk, at det er det bedste, at han går, hvis det er sådan han har det.

Hva skal jeg gør? Har lige opdaget at han har taget alle vores kontanter som vi havde sparet op

Anmeld

7. december 2014

RosSofi

Mimic skriver:

Jøsses en egoist, eller også har han fået en seriøs "før-midtlivs-krise" det lyder som om han savner de unge dage, hvor der ikke var bekymringer om børn og kæreste og forpligtelserne rakte til, hvad man lige gad den dag.

Jeg håber i får talt ud om det også selvom i går fra hinanden, tror det er en god idé at der kommer helt rene linier i mellem jer

held og lykke

Tænker bare, at han jo nærmest ingen unge dage har haft. Altså at blive far som 20 årig, lyder virkelig hårdt. Men ja han har jo selv valgt det.

Anmeld

7. december 2014

RosSofi

Anonym skriver:

Hva skal jeg gør? Har lige opdaget at han har taget alle vores kontanter som vi havde sparet op

Wow ! Sikke et fjols, ja så skal du da have fat i ham igen. Hvis i virkelig går fra hinaden bør i da dele jeres opsparing lige, hvis i begge har bidraget til den. Ved du hvor han er?

Og er det meget spontant at han er gået? Har han gjort den slags før?

Anmeld

7. december 2014

modesty

Anonym skriver:

Præcis 

nu er han ude af Mit Liv 

han klagede også at jeg ikke lavede mad 

jeg har lavet mad til ham både aftensmad og madpakke i 4 år  .. Og i dag sagde han at det var ikke luksus mad som han ville ha .. Og desuden smagte det ikke af mad 

Var det en fælles beslutning at få børn i sin tid? Var det planlagt?

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Var det en fælles beslutning at få børn i sin tid? Var det planlagt?

Fælles og planlagt 

Anmeld

7. december 2014

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia skriver:

Wow ! Sikke et fjols, ja så skal du da have fat i ham igen. Hvis i virkelig går fra hinaden bør i da dele jeres opsparing lige, hvis i begge har bidraget til den. Ved du hvor han er?

Og er det meget spontant at han er gået? Har han gjort den slags før?

Hvem kommer til at ha bilen? Det står på hans navn men jeg har også betalt en del 

Anmeld

7. december 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Hvem kommer til at ha bilen? Det står på hans navn men jeg har også betalt en del 

Find regastrengs ateisten (staves) 

Og omregastre  bilen i dit navn 

Anmeld

7. december 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Vil osse sige se om du kan finde noget familie at være ved med børnene og tag de ting med du ikke vil miste 

Vis du bliver i huset så gem de ting du ikke vil miste evt ved noget familie så han ikke kan tage mere fra dig og børnene !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.