Han er ikke glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

Stunnimus

Anonym skriver:

Nu forslår han at vi skal være sammen men jeg skal bar ik sige min mening længere .. Så han kan føle sig fri med alt hvad han vil . 

Han siger jeg skal bar være en god kone som alle andre koner , hvor jeg tager mig SF aftensmaden og børnene og self rengøringen 

Hvad fanden har hans spist og hvem har opdraget ham? Har du lyst til at finde dig i at han er sådan? Vil du være i et forhold, hvor du skal holde din kæft og gøre rent? Han lyder som en der trænger til en ordentlig konsekvens for hans dårlige adfærd. Han er jo virkelig til grin. Kan du grine af ham, oh sige "jaja, den er god med dig". Og så siger du fortsat din mening og bliver han sur over det, så fortæller du ham, at du gerne bare vil have han skal holde sin kæft, drikke en øl og se fodbold og ellers bare være en god ægtemand! Bum! Held og lykke med beslutningen! Der er vist noget der skal kigges efter i sømmene :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2014

PBaby

Kæmpe kram til dig. Sikke en idiot.

Anmeld

18. december 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Nu forslår han at vi skal være sammen men jeg skal bar ik sige min mening længere .. Så han kan føle sig fri med alt hvad han vil . 

Han siger jeg skal bar være en god kone som alle andre koner , hvor jeg tager mig SF aftensmaden og børnene og self rengøringen 

Omg!! Jeg tror jeg havde grinet så meget at jeg måtte skifte bukser! Det jo absurd! Jeg er ifølge min mand en god kone, og jeg havde altså stukket ham en på skrinet hvis han sagde sådan! Håber du bad klaphatten om at skride til helvede og aldrig komme tilbage igen! Kram til dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.