Han er ikke glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2014

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Nu skal du høre her. Du har nu sagt stop til ham og han venter på bolig. Jeg synes det du skal gøre nu er at kontakte statsforvaltningen og den vej indkalde til et møde - børnesagkyndig rådgivning eller direkte et møde omkring samvær fordi i er uenige. Du bliver bopælsforældre og indtil der foreligger en samværsresolution, kan han dælme ikke bare stille alle mulige åndssvage krav. For han tænker IKKE på børnene når han kræver at se dem hver dag - adskilt.

Men afsted på statsforvaltningen med det samme. Jeg gjorde det ikke da jeg gik fra min søns far og det gik fuldstændig i kludder. Først nu her, mere end halvandet år efter vi gik fra hinanden er der styr på samværet - fordi vi fik lavet en samværsresolution. Og det var ikke fordi jeg nægtede noget som helst - tværtimod.

Men når han stiller de her vanvittige krav allerede nu så er det bedste at komme på statsforvaltningen med det samme - og du kan ligeså godt ordne det nu, for der er alligevel en ventetid.

Men det ord mig ord 

han vil lyve og gør alt for børnenes skyld 

han bliver agressiv når begge børn blir krævende og det siger han også men benægter det til andre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2014

Mor_til_yasmina

Synes du skal sætte dig ned med ham og så skal I begge åbne jer op. Fortæl hvordan du har det, og det samme gør han. Så må I tage den derfra. Hvis det er at I skal gå fra hinanden, så kan I jo deles om børnene, alt efter hvordan I vil have det skal være

Det er da noget pjat, det han siger! 

Anmeld

9. december 2014

Dorthe1986

Anonym skriver:

Men det ord mig ord 

han vil lyve og gør alt for børnenes skyld 

han bliver agressiv når begge børn blir krævende og det siger han også men benægter det til andre 

Jamen ord mod ord? I tager i statsforvaltningen og får lavet en samværsresolution. Så har han krav på at se sine børn som der står i samværsresolutionen, men han kan ikke bare kræve at få dem mere.

Anmeld

9. december 2014

Stunnimus

Anonym skriver:

Min mand og jeg har to småbørn sammen 

efter vi har fået børnene er han blevet ændret til en anden person

og i dag efter 8 år fik jeg det ud af ham ... Han sagde at hvis jeg ikke var i hans liv så have han være toptrænet nu, spist sundt, været lykkeligere og generelt slappet mere af ..  

Det gjorde av at hører det ... Men jeg sagde så at han sku bar gå sin vej og blive lykkelig hvis det er det der betyder mere for ham end familielivet ... Der ingen der tvinger ham, han har selv valgt det . 

Det lyder til din mand er meget bitter og har brug for det der så fint kaldes ansvarsfralæggelse. Han er den eneste der er ansvarlig for hans egen lykke. IKKE dig! Han kan godt bruge dig som undskyldning for ikke at være toptrænet, spise sundt og været mere afslappet. Men hvad har i virkeligheden holdt ham tilbage fra at gøre de ting? Dig? Jeg tvivler på du har forbudt ham at træne eller spise sundt. Han bruger dig som undskyldning for alle de dårlige vaner han har (Spise usundt, ikke at træne osv.), og det gør at han så bare kan læne sig tilbage og sige at det jo ikke har noget med ham selv at gøre.

Sig han må til at mande sig lidt op og tage ansvar for sit eget liv og sundhed. Det kan og vil aldrig blive dit ansvar eller din skyld!  
Og du skriver det jo så fint selv - han har selv valgt den situation han sidder i. Og det synes jeg er vigtigt du holder fast i!

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Stunnimus skriver:

Det lyder til din mand er meget bitter og har brug for det der så fint kaldes ansvarsfralæggelse. Han er den eneste der er ansvarlig for hans egen lykke. IKKE dig! Han kan godt bruge dig som undskyldning for ikke at være toptrænet, spise sundt og været mere afslappet. Men hvad har i virkeligheden holdt ham tilbage fra at gøre de ting? Dig? Jeg tvivler på du har forbudt ham at træne eller spise sundt. Han bruger dig som undskyldning for alle de dårlige vaner han har (Spise usundt, ikke at træne osv.), og det gør at han så bare kan læne sig tilbage og sige at det jo ikke har noget med ham selv at gøre.

Sig han må til at mande sig lidt op og tage ansvar for sit eget liv og sundhed. Det kan og vil aldrig blive dit ansvar eller din skyld!  
Og du skriver det jo så fint selv - han har selv valgt den situation han sidder i. Og det synes jeg er vigtigt du holder fast i!

Nu forslår han at vi skal være sammen men jeg skal bar ik sige min mening længere .. Så han kan føle sig fri med alt hvad han vil . 

Han siger jeg skal bar være en god kone som alle andre koner , hvor jeg tager mig SF aftensmaden og børnene og self rengøringen 

Anmeld

9. december 2014

Mimic

Anonym skriver:

Nu forslår han at vi skal være sammen men jeg skal bar ik sige min mening længere .. Så han kan føle sig fri med alt hvad han vil . 

Han siger jeg skal bar være en god kone som alle andre koner , hvor jeg tager mig SF aftensmaden og børnene og self rengøringen 

han er da ikke rigtigt klog, ja undskyld mig, jeg håber da godt nok ikke du falder for det??

en kone som alle andre?? hvis han ser mandschauvanisme som normalt så er han da helt galt på den...

Anmeld

9. december 2014

Kay

Anonym skriver:

Han har sgu et ret forskruet billede af parforhold i dagens Danmark og hvad en god kone finder sig i

Anmeld

9. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Det håber jeg ikke du falder for. 

Undskyld men hold da kæft en klaphat!

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

han er da ikke rigtigt klog, ja undskyld mig, jeg håber da godt nok ikke du falder for det??

en kone som alle andre?? hvis han ser mandschauvanisme som normalt så er han da helt galt på den...

Det fordi sådan er hans forældre .. Jeg sagde til ham at han ku gå og finde sig en kone der

vil gør alt for ham for jeg elsker ham ik længere og ka desværre ikke længere udfører hans ønsker .. 

Har knoklet meget for dette forhold men det går ikk længere . Det er nået min grænse 

Anmeld

11. december 2014

Mimic

Anonym skriver:

Det fordi sådan er hans forældre .. Jeg sagde til ham at han ku gå og finde sig en kone der

vil gør alt for ham for jeg elsker ham ik længere og ka desværre ikke længere udfører hans ønsker .. 

Har knoklet meget for dette forhold men det går ikk længere . Det er nået min grænse 

er han kommet ud af klappen??

ønsker dig og dine unger alt det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.