Han er ikke glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2014

migxher

Bed jam pakke sit lort og smutte. I er bedre tjent uden ham. For mig lyder alt det her med træning mm som en undskyldning for at han gerne vil gå fra jer. Han kan bare ikke få det sagt og så er det nemmere at gøre dig til bussemand og bruge alt det her med træning som undskyldning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

SS82

Anonym skriver:

Tak søde 

tror jeg er sammen med et barn 

han siger han ik ka fordrage mit ansigt og tilværelse men når jeg så siger okay gå din vej .. Så siger han ej du er egoist du tænker ik på børnene 

Hvis min mand havde sagt sådan til mig så havde jeg bedt ham forsvinde og så kunne han kalde mig nok så meget EGOISTIS - for er da lige det han selv er. Jeg ville aldrig leve sammen med en der svinede mig til på den måde - børn sammen eller ej. Hvis han får lov til at blive ved med at sige sådanne grimme ting til dig kører han dig jo psykisk ned, og så mister du overskudet til dine skønne børn. Ud med ham og skab en dejlig tilværelse for dig og dine børn og lad vær med at lade sådan en skid ødelægge dig. Undskyld jeg siger det men når han siger sådan til dig kan det da ikke være den store kærlighed til dig og så har du da bestemt fortjent meget bedre. 

Anmeld

6. december 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Vil sige det er da ham da er ego vis han tror han bare skal have lov at svinde dig til være sur mener hans børn er i vejen for hans liv !! 

Og det er da endnu mere ego at vil skille børnene ad bare fordi det passer ham det ville da Være ekstrem synd at de skulle skilles ad hver dag eller bare i det hele taget vis de ikke er vand til at være alene med ham i længere tid af gangen og de så pludselig skal stå alene uden hinanden at kunne støtte sig op af. 

Han virker virkelig umoden jeg havde ikke bare sagt så må du jo gå. Men bedt ham om at forsvinde ville ikke Være sammen med sådan en taber som giver alle andre skylden for hans ulykke 

Se at kom videre inden han trækker dig helt ned 

Anmeld

6. december 2014

RosSofi

Mor til Ella skriver:

Imponerende

For han lyder som er på 19...

min man ville få af vide at hvis han skulle gå og være så pisse utilfreds, kunne han da bare være et andet sted...

med to mindre børn, gider jeg ikke at skulle bruge mine resurser på at tænke over hvad man skal gøre ved sådan en klap har... 

Vi skal prøve at gøre hinanden glade og tilfredse, men man må nogengange bare sætte sit eget behov lidt væk, og det lyder til st han er rigtig dårlig til det...

Nu skal jeg lige have det på det rene. Han er snart 29, men det er 8 år siden i fik det første barn eller hvad? For så lyder det jo sådan set, som om han ikke er blevet færdig med at være ung og den slags inden han blev far, og så kan det vel være det han savner nu.

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia skriver:

Nu skal jeg lige have det på det rene. Han er snart 29, men det er 8 år siden i fik det første barn eller hvad? For så lyder det jo sådan set, som om han ikke er blevet færdig med at være ung og den slags inden han blev far, og så kan det vel være det han savner nu.

Præcis 

nu er han ude af Mit Liv 

han klagede også at jeg ikke lavede mad 

jeg har lavet mad til ham både aftensmad og madpakke i 4 år  .. Og i dag sagde han at det var ikke luksus mad som han ville ha .. Og desuden smagte det ikke af mad 

Anmeld

6. december 2014

SS82

Anonym skriver:

Præcis 

nu er han ude af Mit Liv 

jeg har lavet mad til ham både aftensmad og madpakke i 4 år  .. Og i dag sagde han at det var ikke luksus mad som han ville ha .. Og desuden smagte det ikke af mad 

Så du har smidt ham ud?

Anmeld

6. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Præcis 

nu er han ude af Mit Liv 

Puha det lyder som om han er blevet far alt for tidligt og nu er han bitter over at hans ungdom er væk og så er det jo meget nemmere at give dig skylden. 

Det lyder lidt som om han føler sig fanget: han elsker sine børn og vil ikke undvære dem, men samtidig vil han gerne være ung igen og evt. leve singlelivet. 

Jeg ved ikke om I bør forblive sammen eller ej. Det kommer jo også an på om I stadig elsker hinanden? 

Men ellers tror jeg din mand vil have godt af en psykolog så han kan få luft for sine frustrationer. 

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

Smilet skriver:

Så du har smidt ham ud?

Har ik smidt ham ud

ham valgte at gå da han ka ik være sammen med mig . Han har gået glip af meget og opnået ingenting sagde han . Nu vil han fokusere på sig selv og livet 

Anmeld

7. december 2014

Mimic

Anonym skriver:

Har ik smidt ham ud

ham valgte at gå da han ka ik være sammen med mig . Han har gået glip af meget og opnået ingenting sagde han . Nu vil han fokusere på sig selv og livet 

Jøsses en egoist, eller også har han fået en seriøs "før-midtlivs-krise" det lyder som om han savner de unge dage, hvor der ikke var bekymringer om børn og kæreste og forpligtelserne rakte til, hvad man lige gad den dag.

Jeg håber i får talt ud om det også selvom i går fra hinanden, tror det er en god idé at der kommer helt rene linier i mellem jer

held og lykke

Anmeld

7. december 2014

hesøth

Mimic skriver:

Jøsses en egoist, eller også har han fået en seriøs "før-midtlivs-krise" det lyder som om han savner de unge dage, hvor der ikke var bekymringer om børn og kæreste og forpligtelserne rakte til, hvad man lige gad den dag.

Jeg håber i får talt ud om det også selvom i går fra hinanden, tror det er en god idé at der kommer helt rene linier i mellem jer

held og lykke

Eller han måske har kigget lidt for dybt i stereoride-krukken?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.