Han er ikke glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2014

got2b

Anonym skriver:

Men det gør han :/ 

han er simpelthen for meget

Har du sagt hvordan du har det med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Har du sagt hvordan du har det med det?

Ja ja 

men han mener jeg er problemet .. 

Anmeld

5. december 2014

got2b

Anonym skriver:

Ja ja 

men han mener jeg er problemet .. 

Nu må han lige tage sig sammen! 

Anmeld

5. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ville ikke gå uden at give dig et kram.. 

Hold da op en melding :/

Det virker til at være en dum undskyldning...

Anmeld

5. december 2014

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Ville ikke gå uden at give dig et kram.. 

Hold da op en melding :/

Det virker til at være en dum undskyldning...

Ja og ved ik hvad jeg skal gør eller sige til ham ? 

Føler han tager altid ofre rollen og så er den dårlig mor og alt er min skyld 

Anmeld

5. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Ja og ved ik hvad jeg skal gør eller sige til ham ? 

Føler han tager altid ofre rollen og så er den dårlig mor og alt er min skyld 

Han er da selv ansvarlig for sin lykke. Det jo ikke fordi du binder manden fast til en stol :/

Anmeld

5. december 2014

Marts<3

Anonym skriver:

Min mand og jeg har to småbørn sammen 

efter vi har fået børnene er han blevet ændret til en anden person

og i dag efter 8 år fik jeg det ud af ham ... Han sagde at hvis jeg ikke var i hans liv så have han være toptrænet nu, spist sundt, været lykkeligere og generelt slappet mere af ..  

Det gjorde av at hører det ... Men jeg sagde så at han sku bar gå sin vej og blive lykkelig hvis det er det der betyder mere for ham end familielivet ... Der ingen der tvinger ham, han har selv valgt det . 

Hvordan har i fået 2 små børn? Har han selv givet udtryk for, at det var det han ville?

Det er meget kujon agtigt, og mega egoistisk.

Men kan alligevel ikke undgå og tænkte på, om du ikke har kunne mærke noget var galt? Er han kærlig, omsorgsfuld osv overfor dig/Jer? 

Min eks fortalte mig en dag, at han ikke var lykkelig. At han ikke var det sted i sit liv han ønskede... Jeg flyttede. Han elsker mig, men han elsker bare sig selv højere. Jeg har ikke i sinde og være nogens underholdning eller anden prioritet.

Ved hvordan du har det... Det er ikke en særlig rar følelse...

Anmeld

5. december 2014

Mami

Smid da den klovn ud 

Jeg syntes du skal skrive en liste med alle de de ting du gør hver dag (putter børn, laver mad, leger med dem når han træner osv) aflevere dem til ham og bede ham komme med sin liste om hvad han egentlig laver derhjemme, og dermed smaske i fjæset på ham hvor lidt han egentlig laver.

fortæl ham også gerne om alle de aftner og weekender du sidder alene og gerne vil være hjemme hos en veninde, men hensynsfuldhed dropper det så han kan være sammen med sine venner. 

Og hjælper de kolde facts ikke, ville jeg give ham et ultimatum parterapi eller smut. 

Anmeld

5. december 2014

Pikku Myy

Jeg synes godt nok I er hårde ved trådstarters mand.

Ja, man skal tage ansvar for sit eget liv, men måske prøver han netop at fortælle at han ikke er glad for de valg han er kommet til at tage i sit. Det betyder ikke at han ønsker at leve uden sin kone og børn. Det kunne jo være at TS og hendes mand sammen kunne sætte sig ned og skabe nogle rammer hvor de begge kan være lykkelige. Hvorfor skal deres liv enten fortsætte præcis som det har gjort indtil nu, eller også er det ud af vagten?

Jeg kan også nogle gange få en tanke om hvor jeg kunne have været hvis jeg ikke havde fået min søn på det tidspunkt jeg gjorde. Jeg vil bestemt ikke bytte, men vil TS' mand det? For det er ikke sikkert det er det han mener.

Det er svært at få det sagt når man har det svært. Derfor skal den der lytter have overskud til at lytte og forstå. Det er bestemt ikke det I er i gang med. I konkluderer på hans vejne og giver ham den ultimative konsekvens: Ekskludering.

Giv dog lige manden en chance!

Anmeld

5. december 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Snart 29

Imponerende

For han lyder som er på 19...

min man ville få af vide at hvis han skulle gå og være så pisse utilfreds, kunne han da bare være et andet sted...

med to mindre børn, gider jeg ikke at skulle bruge mine resurser på at tænke over hvad man skal gøre ved sådan en klap har... 

Vi skal prøve at gøre hinanden glade og tilfredse, men man må nogengange bare sætte sit eget behov lidt væk, og det lyder til st han er rigtig dårlig til det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.