Anonym skriver:
Min mand og jeg har to småbørn sammen
efter vi har fået børnene er han blevet ændret til en anden person
og i dag efter 8 år fik jeg det ud af ham ... Han sagde at hvis jeg ikke var i hans liv så have han være toptrænet nu, spist sundt, været lykkeligere og generelt slappet mere af ..
Det gjorde av at hører det ... Men jeg sagde så at han sku bar gå sin vej og blive lykkelig hvis det er det der betyder mere for ham end familielivet ... Der ingen der tvinger ham, han har selv valgt det .
Helt ærligt, så synes jeg det er en rigtig tarvelig udmelding fra hans side - og også dybt urimelig!
Han er tydeligvis ked af nogle ting ved hans liv, men i stedet for at tage ansvar for det, tørrer han det af på dig og jeres familieliv. Det er desværre ofte nemmere at give andre skylden for at man ikke selv er glad. Det er jo heller ikke sikkert han havde været lykkeligere uden jer - så havde han jo sikkert bare ønsket sig en familie.
Det er vist et tydeligt eksempel på at græsset synes grønnere på den anden side...
Kunne det være en mulighed at give ham plads til at han kunne træne og spise sundere - eller evt bare synliggøre at han har mulighed for det? Så kan han måske indse at hvis han mangler den forandring, kan han da bare gå i gang. Det behøver jo ikke nødvendigvis at koste jeres samliv.
Et stort kram til dig! Det må virkelig ikke være sjovt at få kastet sådan noget møg i hovedet!
Anmeld