Han er ikke glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Find regastrengs ateisten (staves) 

Og omregastre  bilen i dit navn 

Kan man var gør det uden hans underskrift ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

Nej det kan du ikke.... Desværre er det hans bil når den står i hans navn os selvom duhar været med til at betale..... 

Anmeld

8. december 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Min kæreste har snart fået omregastret mange biler og mener ikke at han har skulle have den tidligere ejers underskrift han har kun skulle bruge regastrengs ateisten og så ordnet det på nettet. 

Men kan self ikke love noget 100% 

Anmeld

8. december 2014

SS82

anna111 skriver:

Min kæreste har snart fået omregastret mange biler og mener ikke at han har skulle have den tidligere ejers underskrift han har kun skulle bruge regastrengs ateisten og så ordnet det på nettet. 

Men kan self ikke love noget 100% 

Jeg mener også bare du skal bruge registreringstesten og så kan du gå ned og få den omregistreret. Mener ikke jeg havde noget med fra sælger da jeg skulle omregistrere min bil da jeg købte den. 

Anmeld

9. december 2014

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Vi har givet ham plads til alt det han ønskede sig 

i starten ville han til hans barndomsby og hygge, feste med sine venner .. Og overnatte self. Jeg havde engang lige fået kejsersnit med nr 2 barn og en uge efter lå han os være alene og tog til sin barndomsby for at hygge og overnatte .. Uden at skrige hvordan det gik herhjemme 

hans træning gjorde at han blev mere ego centreret og ville hele tiden tænke på sin kost og blev tit sur på mig og børnene fordi vi ik lod ham slappe af og sove til middag da det skal man hvis man skal være toptrænet 

han mener han ville opnå alt det uden os 

Det lyder som om det stakkels dreng trænger til at få kigget godt og grundigt på sine værdier her i livet. Hvem søren ville ikke også gerne have tid og overskud til altid at forberede sund kost, træne tilstrækkeligt og sove til middag (hvem i alverden får tid til det???).

Men helt ærligt - ingen af de ting burde have større reel værdi end jeres familieforhold. Jeg forstår godt at du bliver enormt ked af det - hvad tænker han på? Mage til forskruet egoisme. Får du lov og tid til at træne? Til at sove til middag? Til at fest med veninderne? Det håber jeg!

Alt det bedste til dig

Signe

Anmeld

9. december 2014

Uventetmor

Han lyder som en forkælet, umoden og egoistisk idiot - og han lyder som om han ikke gider sin familie. Jeg havde kylet ham ud!  

Det har du og dine børn slet ikke fortjent ��

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det lyder som om det stakkels dreng trænger til at få kigget godt og grundigt på sine værdier her i livet. Hvem søren ville ikke også gerne have tid og overskud til altid at forberede sund kost, træne tilstrækkeligt og sove til middag (hvem i alverden får tid til det???).

Men helt ærligt - ingen af de ting burde have større reel værdi end jeres familieforhold. Jeg forstår godt at du bliver enormt ked af det - hvad tænker han på? Mage til forskruet egoisme. Får du lov og tid til at træne? Til at sove til middag? Til at fest med veninderne? Det håber jeg!

Alt det bedste til dig

Signe

Tak 

han er her stadigvæk og plager om at blive .. Men jeg kan ikke og har flere gange sagt han skal ud .. Nu venter han på bolig og flytter forhåbentlig snart 

han siger han vil se sine børn hver dag selvom vi ik er sammen ��

Anmeld

9. december 2014

Anonym trådstarter

Uventetmor skriver:

Han lyder som en forkælet, umoden og egoistisk idiot - og han lyder som om han ikke gider sin familie. Jeg havde kylet ham ud!  

Det har du og dine børn slet ikke fortjent ��

Han vil stadig se børnene hver dag . Men kun en af gangen da han ikke ka passe dem begge på samme tid ... Årh Gud 

Anmeld

9. december 2014

Mimic

Anonym skriver:

Han vil stadig se børnene hver dag . Men kun en af gangen da han ikke ka passe dem begge på samme tid ... Årh Gud 

hvordan havde han tænkt sig at det skulle praktiseres?? den ene om formiddagen og den anden om aftenen?? de har jo vel skole eller børnehave der også skal passes..

Anmeld

9. december 2014

Dorthe1986

Nu skal du høre her. Du har nu sagt stop til ham og han venter på bolig. Jeg synes det du skal gøre nu er at kontakte statsforvaltningen og den vej indkalde til et møde - børnesagkyndig rådgivning eller direkte et møde omkring samvær fordi i er uenige. Du bliver bopælsforældre og indtil der foreligger en samværsresolution, kan han dælme ikke bare stille alle mulige åndssvage krav. For han tænker IKKE på børnene når han kræver at se dem hver dag - adskilt.

Men afsted på statsforvaltningen med det samme. Jeg gjorde det ikke da jeg gik fra min søns far og det gik fuldstændig i kludder. Først nu her, mere end halvandet år efter vi gik fra hinanden er der styr på samværet - fordi vi fik lavet en samværsresolution. Og det var ikke fordi jeg nægtede noget som helst - tværtimod.

Men når han stiller de her vanvittige krav allerede nu så er det bedste at komme på statsforvaltningen med det samme - og du kan ligeså godt ordne det nu, for der er alligevel en ventetid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.