Han er ikke glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja og ved ik hvad jeg skal gør eller sige til ham ? 

Føler han tager altid ofre rollen og så er den dårlig mor og alt er min skyld 

Forklarer han dig hvordan det er din skyld? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2014

EnGodMor

Anonym skriver:

Snart 29

Det er 30 års krisen 

Anmeld

6. december 2014

1977

Profilbillede for 1977

Hvad er det præcist der skal til for at gøre ham glad? At være toptrænet og spise sundt? Og hvad er det han vil med træningen? Stille op eller bare være fit? For der er stor forskel på hvilken livsstil der hører til.

Hvad med at lade ham stå for maden til familien, så bliver det den kost kan vil have. Og når han aliigevel træner i forvejen, så skal han jo bare fortsætte.

Han må jo fortælle hvad det er han har brug for. Så er det nemmere at finde den løsning, der skal samrarbejdes om.

(og nej man skal ikke sove til middag for at være toptænet )

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Hvad er det præcist der skal til for at gøre ham glad? At være toptrænet og spise sundt? Og hvad er det han vil med træningen? Stille op eller bare være fit? For der er stor forskel på hvilken livsstil der hører til.

Hvad med at lade ham stå for maden til familien, så bliver det den kost kan vil have. Og når han aliigevel træner i forvejen, så skal han jo bare fortsætte.

Han må jo fortælle hvad det er han har brug for. Så er det nemmere at finde den løsning, der skal samrarbejdes om.

(og nej man skal ikke sove til middag for at være toptænet )

Nej nej det har vi gjort før men det gik ikke .. 

Da han fik stress over det fordi han sku spise i bestemte tidspunkter og i fred uden børnene ... De forstyrrede ham 

nu vil han skilles og han vil kun passe et barn af gangen fordi han ka ik med begge ... Giver ik rigtig mening 

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Forklarer han dig hvordan det er din skyld? 

At jeg irritere ham og han er træt at se på mit ansigt 

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Smid da den klovn ud 

Jeg syntes du skal skrive en liste med alle de de ting du gør hver dag (putter børn, laver mad, leger med dem når han træner osv) aflevere dem til ham og bede ham komme med sin liste om hvad han egentlig laver derhjemme, og dermed smaske i fjæset på ham hvor lidt han egentlig laver.

fortæl ham også gerne om alle de aftner og weekender du sidder alene og gerne vil være hjemme hos en veninde, men hensynsfuldhed dropper det så han kan være sammen med sine venner. 

Og hjælper de kolde facts ikke, ville jeg give ham et ultimatum parterapi eller smut. 

Han vil gerne være alene i sit eget hjem uden mig fordi jeg gør ham ulykkelig 

men han vil også være sammen med børnene hver eneste dag og det skal være hos hans forældre så han kan få lidt hjælp 

Anmeld

6. december 2014

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Nej nej det har vi gjort før men det gik ikke .. 

Da han fik stress over det fordi han sku spise i bestemte tidspunkter og i fred uden børnene ... De forstyrrede ham 

nu vil han skilles og han vil kun passe et barn af gangen fordi han ka ik med begge ... Giver ik rigtig mening 

Undskyld men jeg sidder altså og griner lidt af ham.  Alt det med træningen har intet med jeres forhold at gøre - det er bare en undskyldning. Måske fordi han ikke har psyken til at opnå det han ønsker med at være toptrænet. Det kræver rigtig meget af en selv, at leve på den måde, og de fleste knækker på maden og hvad det kræver 

som min mand sidder og fortæller mig (han træner meget og lever efter de kostprincipper der hører til ), så er det ikke træning og livsstilen det drejer sig om. For hvis man virkelig vil det, så kan man også spise når der er børn tilstede. 

Ved ikke hvad jeg skal give dig af råd, for han ved vist ikke hvordan man er hverken far, mand eller bodybuilder. Så jeg sender dig et knus i stedet 

Anmeld

6. december 2014

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Undskyld men jeg sidder altså og griner lidt af ham.  Alt det med træningen har intet med jeres forhold at gøre - det er bare en undskyldning. Måske fordi han ikke har psyken til at opnå det han ønsker med at være toptrænet. Det kræver rigtig meget af en selv, at leve på den måde, og de fleste knækker på maden og hvad det kræver 

som min mand sidder og fortæller mig (han træner meget og lever efter de kostprincipper der hører til ), så er det ikke træning og livsstilen det drejer sig om. For hvis man virkelig vil det, så kan man også spise når der er børn tilstede. 

Ved ikke hvad jeg skal give dig af råd, for han ved vist ikke hvordan man er hverken far, mand eller bodybuilder. Så jeg sender dig et knus i stedet 

Tak søde 

tror jeg er sammen med et barn 

han siger han ik ka fordrage mit ansigt og tilværelse men når jeg så siger okay gå din vej .. Så siger han ej du er egoist du tænker ik på børnene 

Anmeld

6. december 2014

Mami

Anonym skriver:

Han vil gerne være alene i sit eget hjem uden mig fordi jeg gør ham ulykkelig 

men han vil også være sammen med børnene hver eneste dag og det skal være hos hans forældre så han kan få lidt hjælp 

Pjat med ham.

nu ved jeg ikke hvor gamle børnenene er,men der er helt faste regler for samvær og sådan hvis man skal bruge det  

syntes du skal sætte foden hårdt ned og fortælle ham han ikke kan få i hovede og sæk, endten bidrager og hjælper han på ligefod, ellers smutter han og få børnene på samvær når det passer jer og ikke ham. 

Anmeld

6. december 2014

Mami

Anonym skriver:

Tak søde 

tror jeg er sammen med et barn 

han siger han ik ka fordrage mit ansigt og tilværelse men når jeg så siger okay gå din vej .. Så siger han ej du er egoist du tænker ik på børnene 

Ej nu læste jeg lige det her svar også. 

Smid ham ud helt seriøst, han er jo modbydelig overfor dig, og han tænker da slet ikke på børnene, han sviner deres mor til og behandler hende grimt. 

Stil det evt sådan op, har dine børn fortjent en mor der bliver behandlet sådan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.