Rixer skriver:
Det har du nu.
Jeg skal selv tilrettelægge usu det er derfor jeg har Forberedelsetid. Jeg synes det er en skandale at jeg ikke får en note ligesom en lærervikar også går efter det. Mange af mine kammerater har været lærervikar og de er endda yngre end mig hvis de kan så kan jeg også. Det er fast med 7 tommer søm.
Men hvis at "det er fast med 7-tommer", at du godt kan, så forstår jeg ikke disse uendelige tråde fra dig, med uendelige rækker af spørgsmål?
Må indrømme, at jeg efterhånden er godt rystet over din manglende føling med faget. F.eks dit forslag til hvad der er typisk dansk (leverpostej, dannebrog osv). Det er det min DP mor lærer vores dreng, når de har dansk kultur som uge emne. Det er da ikke noget du kan bruge på unge mennesker som går i 7, 8 og 9. klasse. Der skal da noget mere (læs : meget mere) substans i.
Jeg har læst mange af dine tråde, og må sige, at jeg syntes at det er skræmmende. Du stiller enormt mange, lidt underlige spørgsmål, og når folk så prøver at svare, ligger du enten fuldstændig skylden på andre, eller du bliver ved og ved med at stille yderligere spørgsmål. Spørgsmål som går helt derud, hvor man kan kalde det petitesser og hvor man absolut burde kunne forvente at du selv havde svaret ( når man tager i betragtning af hvor langt du er i din uddannelse).
Anmeld