Jeg har haft kendskab til den aldersgruppe da jeg har arbejdet i klub. Men underviseren mente at det kan være brainstorm og det er første gang med den aldersgruppe.
Jeg læser det som en sviner jeg blev allerede vurderet som ingen erfaring og det har jeg
Jeg kontakter gerne andre pædagoger
Men der er stor forskel i din rolle som klubmedarbejder, til underviser...
DU skal kunne lære fra dig, så de kan udvikle deres viden på området. I hvertfald kunne sætte nogen tanker igang ved dem, så de kan undre sig, undersøge og danne deres egen mening til emnet...
Men det lyder til du har snakket med en underviser om hvad du kan gøre... Så prøver du da bare det.. Brug dine kollegaer i stedet, som du skriver du gerne gør for at få råd..
Jeg beklager hvis jeg træder dig over tæerne, men det kan sommetider være utrolig svært at læse hvad du mener eller i virkeligheden spørger efter i dine indlæg.. Samtidig er det svært for os at vide hvad det er rigtigt for dig at gøre.. Du skal finde DINE metoder, gerne i samarbejde med dine kollegaer og tro på at DU er god nok..
Det nytter bestemt ikke at være usikker.. Slet ikke med den aldersgruppe.. De ser og læser det med det samme.. Du skal kunne sætte dig selv i respekt...
Anmeld