Rixer skriver:
Det er fordi jeg blev skråsikker på om hun er den eneste vejleder, der har set mig sort an. Det kunne være at hun havde ret. Der var en 1. praktikant også på praktikstedet, han måtte komme ind i skoledelen, mens mig som er i 3. praktik, jeg måtte ikke. Det virkede fandme underligt.
De pædagoger der kender mig og ved hvem jeg er, de mener da at jeg har både social forståelse og situationsfornemmelse.
Jamen så er den vel ikke længere?
andre pædagoger, BUPL, din coach osv fortæller dig at du HAR social forståelse og situationsfornemmelse - og de siger samtidigt at dit praktiksted har fejlet...
Igen- hvad er det så du vil arbejde på? Hvad er det du håbede at opnå med din tråd nu her?
Den er jo ikke oprettet INDEN du fik medhold fra diverse instanser, så jeg forstår bare ikke hvorfor du bliver ved at køre rundt i at du skal gøre ting anderledes hvis fejlen ikke ligger hos dig?
Lige nu bruger du egentlig bare tråden til at fortælle dårligdomme om praktikken og hvordan du selv har imødekommet alle ønsker og krav. Ting, som egentlig ikke er relevante for de spørgsmål der bliver stillet. 
Anmeld