forbedringer praksis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2014

Rixer

mor:) skriver:

Men der var vel også sket mere? 

Vejlederen angreb mig med, han har ingen situationsfornemmelse, eller social forståelse, men når jeg spørger mine tidligere kollegaer også fra den institution jeg har været i, så har jeg og gør det godt og kæmper hårdt for at det skal være en god praktik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Rixer

Hvad mener de med bandlyse? 

At de ikke kommer på listen på Kolding Pædagogseminarium længere, at de vil have studerende.

Anmeld

28. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

At de ikke kommer på listen på Kolding Pædagogseminarium længere, at de vil have studerende.

Er det bupl der gør det? Hos os er det seminaret det gør det. Men fint de ikke må få studerende hvis de ikke kan magte opgaven.?

Anmeld

28. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rixer skriver:

Praktikstedet mente der var brud på tavshedspligt, men det kan jeg fortælle med det samme, det fandt pls og bupl ud af at det var der ikke. Institutionen gjorde alt for at fyre mig, de var trætte af mig og de blev sure og sure og begyndte og sige at jeg løj overfor dem og alt mulig. De vil ikke samarbejde med mig, så tænkte jeg ok, så kan vi lige så godt stoppe her, når deres intention var at fyre mig. Pga. jeg blev frikendt og seminariet mente at det de sagde om mig var noget sludder og har derfor ikke dumpet mig, og har ikke brugt nogen af forsøgene, da jeg ingen gang fik lov til at være studerende. Seminariet mente jeg gentager, det var noget sludder praktikstedet kom ud med.

Igen, DU holder på at praktikstedet har sagt en masse usandheder. Og du fortæller at ALLE andre også synes det er dit praktiksted der har fejlet.

HVORFOR søger du så råd om hvad du kan ændre og gøre anderledes? 

Ifølge dig selv er det jo ikke hos dig at fejlen ligger. Så er der vel ikke noget at søge råd om.? Så skal du vel bare krydse fingre for at din nye praktik er et bedre sted der behandler deres studerende ordenligt. 

Eller hvad? 

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer

Er det bupl der gør det? Hos os er det seminaret det gør det. Men fint de ikke må få studerende hvis de ikke kan magte opgaven.?

Ja, de kontakter seminariet. Jeg sagde faktisk selv i 1. indkald til min teamlærer, ved du hvad der er noget galt her.

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer

Mor11 skriver:

Igen, DU holder på at praktikstedet har sagt en masse usandheder. Og du fortæller at ALLE andre også synes det er dit praktiksted der har fejlet.

HVORFOR søger du så råd om hvad du kan ændre og gøre anderledes? 

Ifølge dig selv er det jo ikke hos dig at fejlen ligger. Så er der vel ikke noget at søge råd om.? Så skal du vel bare krydse fingre for at din nye praktik er et bedre sted der behandler deres studerende ordenligt. 

Eller hvad? 

Det er fordi jeg blev skråsikker på om hun er den eneste vejleder, der har set mig sort an. Det kunne være at hun havde ret. Der var en 1. praktikant også på praktikstedet, han måtte komme ind i skoledelen, mens mig som er i 3. praktik, jeg måtte ikke. Det virkede fandme underligt.

De pædagoger der kender mig og ved hvem jeg er, de mener da at jeg har både social forståelse og situationsfornemmelse.

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer

Selv PLS sagde til dem at de ikke skal råbe af mig, så siger d lederen det skal vi nok holde op med.

Hvad sker der her? Lederen indrømmer at de har råbt af mig.

Anmeld

28. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rixer skriver:

Det er fordi jeg blev skråsikker på om hun er den eneste vejleder, der har set mig sort an. Det kunne være at hun havde ret. Der var en 1. praktikant også på praktikstedet, han måtte komme ind i skoledelen, mens mig som er i 3. praktik, jeg måtte ikke. Det virkede fandme underligt.

De pædagoger der kender mig og ved hvem jeg er, de mener da at jeg har både social forståelse og situationsfornemmelse.

Jamen så er den vel ikke længere?

andre pædagoger, BUPL, din coach osv fortæller dig at du HAR social forståelse og situationsfornemmelse - og de siger samtidigt at dit praktiksted har fejlet... 

Igen- hvad er det så du vil arbejde på? Hvad er det du håbede at opnå med din tråd nu her? 

Den er jo ikke oprettet INDEN du fik medhold fra diverse instanser, så jeg forstår bare ikke hvorfor du bliver ved at køre rundt i at du skal gøre ting anderledes hvis fejlen ikke ligger hos dig?

Lige nu bruger du egentlig bare tråden til at fortælle dårligdomme om praktikken og hvordan du selv har imødekommet alle ønsker og krav. Ting, som egentlig ikke er relevante for de spørgsmål der bliver stillet.

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer

Mor11 skriver:

Jamen så er den vel ikke længere?

andre pædagoger, BUPL, din coach osv fortæller dig at du HAR social forståelse og situationsfornemmelse - og de siger samtidigt at dit praktiksted har fejlet... 

Igen- hvad er det så du vil arbejde på? Hvad er det du håbede at opnå med din tråd nu her? 

Den er jo ikke oprettet INDEN du fik medhold fra diverse instanser, så jeg forstår bare ikke hvorfor du bliver ved at køre rundt i at du skal gøre ting anderledes hvis fejlen ikke ligger hos dig?

Lige nu bruger du egentlig bare tråden til at fortælle dårligdomme om praktikken og hvordan du selv har imødekommet alle ønsker og krav. Ting, som egentlig ikke er relevante for de spørgsmål der bliver stillet.

Jamen hvis der ikke er noget galt med mig hvorfor siger vejlederen de ting. Har hun noget mod mig ??

Anmeld

28. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rixer skriver:

Jamen hvis der ikke er noget galt med mig hvorfor siger vejlederen de ting. Har hun noget mod mig ??

Det er vejlederen på praktikstedet vi snakker om her ikke? 

For ja, så er det vel bare hende der er en skovl hvis alle omkring dig, som du har vendt situationen med, er enig i din betragtning.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.