forbedringer praksis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Rixer skriver:

Det kan jeg ikke ændre på når jeg allerede er fritstillet.

Jeg spørger jo ikke for at genere nogen jeg spørger for at få råd så jeg kan komme videre altså bestå praktikken.

Tænker du nogensinde over, hvordan du spørger herinde? 

Jeg ved godt, at ikke alle er gode til det skriftlige, men det handler måske også om måden, du skriver på....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Rixer

Jeg tager rådene med og stikker fingeren i jorden og hviler i mig selv og siger intet med mindre de spørger mig om det. Jeg gider ikke og diskutere mere da der ikke er mere at komme efter. Jeg er fritstillet så er den hellere ikke  længere. 

Anmeld

28. oktober 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Rixer skriver:

Jeg tager rådene med og stikker fingeren i jorden og hviler i mig selv og siger intet med mindre de spørger mig om det. Jeg gider ikke og diskutere mere da der ikke er mere at komme efter. Jeg er fritstillet så er den hellere ikke  længere. 

Ønsker dig i hvert fald held og lykke med næste praktik  

håber det kommer til at gå bedre

Anmeld

28. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Selvfølgelig har jeg taget det til mig og jeg går til coaching nu hos bupl. Består jeg så aldrig praktik 3 jeg kender da mange der har bestået den. 

Hvorfor nævner du at du kender mange det har bestået den - ja vel dine klassekammerater? Men hvad har det med dig at gøre? Jeg ved da ikke om du består. 

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer skriver:

øh undskyld mig det var hende der sagde jeg havde ingen social forståelse eller situationsfornemmelse, det her blev virkelig for personligt.

Er det ikke underligt at det er kun hende der kan se det og at de andre kollegaer ikke kan se det. Eller andre pædagoger i de andre institutioner som jeg har arbejdet med i praktik 1 og hhv. 2. Bare sådan du ved det så er coachen enig med mig, at der er intet problem med mig. 

Hvorfor bliver du så coachet? Hvorfor har skolen ikke givet dig en ny praktikplads? Hvor ved du fra at de andre kollegaer ikke var enige mef leder og vejleder? 

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer skriver:

Begrundelse var bare utilfredsstillende prøvetid og intet andet, men det er ikke sandheden og jeg gentager det er ikke sandheden.

Jeg var i klubområdet og jeg har været i fire forskellige klubber i sin tid. I de andre tre var det tilfredsstillende.

Men hvorfor har du kun været i klubber? Det er nu også langt fra alle klubber det er speciel faglige. (Ved det er en generalisering og det sikkert findes nogle gode klubber)

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer

Saphiira skriver:

Ønsker dig i hvert fald held og lykke med næste praktik  

håber det kommer til at gå bedre

Gode ord og tusind tak for det.

Nu ved jeg ikke hvad du læser, men jeg vil da skrive her, jeg ønsker også dig alt form for held og lykke.

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer skriver:

Jeg vil gør alt hvad jeg kan for at bestå. Det skal nok komme jo. Hvis du havde set den behandling jeg fik du havde sagt puha. Pls sagde det selv. Jeg får også hjælp fra Bupl og  pls til den tid det er lovet. Så jeg har helt styr på læringsmål og at jeg ikke bare skal have om inklusion uden 100 p vide hvad det er for det kan være mange ting. Min studiekammerat advarede mig faktisk om det  bar jeg dog havde lyttet til ham

Hvis pls og bupl er enige med dig - hvorfor er det så ikkr gjort til en sag? Hvorfor er det dig der blivet coachet via bupl? 

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer

mor:) skriver:

Hvorfor nævner du at du kender mange det har bestået den - ja vel dine klassekammerater? Men hvad har det med dig at gøre? Jeg ved da ikke om du består. 

Jeg nævner det fordi jeg ved at jeg også kan, når de også kan. Det er nogle jeg går til fodbold med og de siger selv den er ikke svær at bestå. Jeg har kontakt med nogle fra min klasse og de er enig med mig i at det har ikke behandlet mig særlig pænt.

Det har ikke noget med mig at gøre, og det er rigtigt det kan jeg ikke bruge til noget.

Nej, self. ved du ikke det, det er der ingen der ved.

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer

mor:) skriver:

Hvorfor bliver du så coachet? Hvorfor har skolen ikke givet dig en ny praktikplads? Hvor ved du fra at de andre kollegaer ikke var enige mef leder og vejleder? 

Jeg bliver coachet for at være sikker på om vejlederen nu har ret i det, og det havde hun ikke. Han sagde også hvorfor skulle du coaches du har da situationsfornemmelse og social forståelse, hvorfor skulle du ikke ha det ?

Skolen mente at jeg næppe på 3 mdr. kunne nå at få en ny, så har bare fået en ny til feb. i stedet.

Jeg spurgte dem om det, derfra ved jeg det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.