forbedringer praksis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Jeg bliver coachet for at være sikker på om vejlederen nu har ret i det, og det havde hun ikke. Han sagde også hvorfor skulle du coaches du har da situationsfornemmelse og social forståelse, hvorfor skulle du ikke ha det ?

Skolen mente at jeg næppe på 3 mdr. kunne nå at få en ny, så har bare fået en ny til feb. i stedet.

Jeg spurgte dem om det, derfra ved jeg det.

Men nu hvor bupls coach fandt ud af det - hvorfor er det ikke blevet til en sag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2014

Rixer

mor:) skriver:

Men hvorfor har du kun været i klubber? Det er nu også langt fra alle klubber det er speciel faglige. (Ved det er en generalisering og det sikkert findes nogle gode klubber)

Klubområdet har interesseret mig i mange år og jeg synes det var virkelig spændende. Måske har jeg mistet lysten, da jeg har været i så mange klubber efterhånden. Jeg fik også det råd af en kammerat vælg nu det du er bedst til, så gik jeg efter det. Klubben jeg var ved, synes jeg ikke, at de var så faglige igen, men de mente at jeg var teoretisk stærk. (jeg ved ikke om det er det samme) Bestemt da, som kan håndtere sig som mig. Jeg passede måske ikke ind i den klub, måske blev vejlederen udfodret eller var irriteret af mig.

Du ved, de indgår også i skolen nu, så deres forberedelsestid har de ikke mere.

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer

Hvis pls og bupl er enige med dig - hvorfor er det så ikkr gjort til en sag? Hvorfor er det dig der blivet coachet via bupl? 

Ja, det er også min undren hvorfor har de ikke gjort mere ved det. Seminariet tænkte der må da være sket mere, det er ikke nok med det er utilfredsstillende prøvetid.  PLS sagde afslut det her nu, for det lyder til at de ikke gider dig mere og er ude på at fritstille dig. Bare accepter det for ellers vil de bare sige noget om dig, i de andre klubber.

^^ da jeg hørte ovenstående, tænkte jeg

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer

Men nu hvor bupls coach fandt ud af det - hvorfor er det ikke blevet til en sag? 

Jeg var inde og fortælle det hele til BUPL. De er ved at bandlyse stedet fik jeg af vide. Jeg ved ikke om det er rigtigt.

Anmeld

28. oktober 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rixer skriver:

Jeg var inde og fortælle det hele til BUPL. De er ved at bandlyse stedet fik jeg af vide. Jeg ved ikke om det er rigtigt.

Hvorfor søger du så stadig diverse råd omkring din fremtræden og person, hvis både du, BUPL, skolekammerater og alle andre omkring dig er så overbeviste om at det er praktikstedet der bare var et lortested og lavede alle fejlene??   Så burde du jo være "frikendt" fra at være skyld i dine omstændigheder. Men du spørger jo stadig som om du selv har fejlet, selvom du samtidig ikke vil stå ved det..... 

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer skriver:

Ja, det er også min undren hvorfor har de ikke gjort mere ved det. Seminariet tænkte der må da være sket mere, det er ikke nok med det er utilfredsstillende prøvetid.  PLS sagde afslut det her nu, for det lyder til at de ikke gider dig mere og er ude på at fritstille dig. Bare accepter det for ellers vil de bare sige noget om dig, i de andre klubber.

Det var da en mærkelig udmelding fra PLS

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer skriver:

Men der var vel også sket mere? 

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer skriver:

Hvad mener de med bandlyse? 

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer

Mor11 skriver:

Hvorfor søger du så stadig diverse råd omkring din fremtræden og person, hvis både du, BUPL, skolekammerater og alle andre omkring dig er så overbeviste om at det er praktikstedet der bare var et lortested og lavede alle fejlene??   Så burde du jo være "frikendt" fra at være skyld i dine omstændigheder. Men du spørger jo stadig som om du selv har fejlet, selvom du samtidig ikke vil stå ved det..... 

Praktikstedet mente der var brud på tavshedspligt, men det kan jeg fortælle med det samme, det fandt pls og bupl ud af at det var der ikke. Institutionen gjorde alt for at fyre mig, de var trætte af mig og de blev sure og sure og begyndte og sige at jeg løj overfor dem og alt mulig. De vil ikke samarbejde med mig, så tænkte jeg ok, så kan vi lige så godt stoppe her, når deres intention var at fyre mig. Pga. jeg blev frikendt og seminariet mente at det de sagde om mig var noget sludder og har derfor ikke dumpet mig, og har ikke brugt nogen af forsøgene, da jeg ingen gang fik lov til at være studerende. Seminariet mente jeg gentager, det var noget sludder praktikstedet kom ud med.

Anmeld

28. oktober 2014

Rixer

Det var da en mærkelig udmelding fra PLS

Ja e9

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.