Rixer skriver:
Så de kan ikke være anderledes end mig. Jeg skal vel bare prøve gør hvad jeg kan for at tilpasse mig omstændighederne. Sjovt nok når jeg spørger en anden pædagog som også har haft samme vejleder. Han mener også hun er dårlig som vejleder. Der har vi tango. Man kunne virkelig godt være mere professionel og ikke behandle mig så amatør agtig og som institution så synes jeg man skulle snakke om det på en mere pæn måde og give mig en lille chance. Jeg havde ingen gang været studerende. Jeg siger det og det kan jeg også gør her jeg har aldrig oplevet noget lignende. Hvorfor skal jeg give dem ret ? Hun har en diagnose og det har jeg ikke og det er og være ordblind. EOD. Hvorfor finder i kun fejl ved mig og ikke dem og det var jo kun leder og vejleder der var noget i vejen med. De andre pædagoger gik det jo fint nok med jo.
Nej det er ikke tango, det er to meninger om den samme vejleder.
Hun behandler dig vel som hun oplever dig.
De har vel givet dig en chance, ved at lade dig blive og hvis det ikke er blevet bedre, jamen så kan de jo ikke gøre så meget. Det er jo dig der skal arbejde med dig selv. Og som andre siger; Det her er 3.praktik, der skal det bare køre lige ud af landevejen, 1 og 2.praktik er der hvor du bliver lært op, til den sidste og afgørende praktik, hvor du skal bruge det du har lært igennem dit skole og praktik.
Og i de sidste måneder har du brugt os herinde til at svare på RIGTIG mange spørgsmål omkring de forskellige ting, hvilket vil sige at vi har hjulpet dig med at finde løsninger/svar, ikke dig selv.
Hvor meget af dit skole/og praktik har du selv sat dig ned og se om du kan finde en løsning på? Uden at spørge efter svaret?
Jeg er en af dem der virkelig har prøvet at hjælpe dig, rigtig meget tålmodighed. Men det er ALTID andres skyld, aldrig din egen. Hvorfor er det kun andres? Kan du ikke lave fejl?
Har hun en diagnose og er ordblind? eller er diagnosen at være ordblind? For jeg ser ikke ordblindhed som en diagnose og ville da blive ked af det hvis folk sagde jeg havde en diagnose fordi jeg var ordblind.
Hvordan ved du det ikke er sandheden? Hvis de ikke er tilfredse med dig, er det vel sandheden?
Anmeld