Trist oplevelse i Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

bøllen

modesty skriver:

Ja, der ville være folk som ledte efter sidste salgsdatovarer. Selvfølgelig. Og hvad så?

Alternativet til at folk gør det, er at varerne bliver smidt ud. Mad går til spilde og butikken mister penge. Er det bedre?

Og hva så ???

Jeg skrev min mening... That's it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Mama85

Nadia&Daniel skriver:

Hvorfor ikke bare lad det gå dig over hovedet, hvis du skal komme med sådan en kommentar

Må man ikke have lov til at udtrykke sine tanker når det ikke passer dig? Har læst alle dine andre kommentarer, og din handling frastøder mig stadigvæk lige meget, tænk at gøre så meget ståhej af en vare, der koster 65,- (!!!!!!)  

Anmeld

12. september 2014

Mama85

Snorkfrøkenen skriver:

Nøøøøj manner, en virak!

Jeg kunne forstå, hvis TS havde dristet sig til at bringe tunge emner på banen som eksempelvis børnemishandling, abort som prævention eller måske endda ligefrem mangel på jubilæums-Kählervaser! Men det her? Shit.

Hun har skam haft Kähler-problematikken oppe og vende 

Anmeld

12. september 2014

anonym10101

Maja_4000 skriver:

Nu har jeg ikke læst tråden..
Vil bare sige at jeg arbejder i Føtex.. I delikatessen

Når kunderne ligefrem kommer og 'beder' om at få varerne sat ned, så kan du være helt sikker på at vi ikke gør det - måske gør vi det en halv time efter men ikke mens kunden står med varen..

Men selvfølgelig skulle han ikke have snakket sådan til dig ! Det er da slet ikke acceptabelt

Hvorfor ikke? Er det ikke bedre at få tjent lidt mindre end slet ikke at få tjent noget på varen? 

Anmeld

12. september 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Hold da op en tråd... 

Ja, det er en træls oplevelse, at han kommer med et frækt svar, men der KAN jo være en grund til han var sådan...

SELVOM det IKKE giver ham ret til det, men vi er altså nu mennesker......

Men fint at du klagede, og de reagerede på det.. Så siger de det vel til ham, og så må vi håbe at han tager det til eftertanke 

Anmeld

12. september 2014

Snorkfrøkenen

Mama85 skriver:

Hun har skam haft Kähler-problematikken oppe og vende 

Åh øv, troede lige jeg var vittig, men jeg har heller ikke læst alle svarene - det blev hurtigt meget det samme. Beklager.

Anmeld

12. september 2014

Mama85

Snorkfrøkenen skriver:

Åh øv, troede lige jeg var vittig, men jeg har heller ikke læst alle svarene - det blev hurtigt meget det samme. Beklager.

Hahaha.. Det er dog ikke i samme tråd!

Anmeld

12. september 2014

Maja_4000

mor:) skriver:

Hvorfor, hvis I alligevel gør det en halv time efter??

Fordi det er ret flabet at komme og bede om.. Og hvis vi gør det én gang, så kommer den kunde igen næste gang de finder noget.. Vi VED at kunderne går og kigger efter f.eks. nedsat kød (det gør jeg sgu også selv).. Men vi gør det bevidst ikke på samme tidspunkt hver dag, for de lærer kunderne ret hurtigt.. Vi vil jo helst sælge varerne til fuld pris

Anmeld

12. september 2014

Maja_4000

martsmoar skriver:

Hvorfor ikke? Er det ikke bedre at få tjent lidt mindre end slet ikke at få tjent noget på varen? 

Se mit svar ovenover

Anmeld

12. september 2014

Maja_4000

Nadia&Daniel skriver:

Det er det det hele handler om havde han ikke komme med den sidste kommentar, havde jeg ikke sagt eller skrevet noget om det (dog kan jeg se det er forskelligt fra Føtex til Føtex (og derfor spurgte jeg pænt)

Det kan jeg sagtens forstå! Og der tror jeg måske at jeg havde sendt en mail til dem over varehuschefen.. Hos os bliver det taget meget seriøst når det kommer 'oppefra'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.