Trist oplevelse i Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

modesty

bøllen skriver:

Og hva så ???

Jeg skrev min mening... That's it

Men du må da kunne argumentere for din holdning.

Hvem gavner det at varen bliver smidt i skraldespanden, i stedet for at blive solgt til nedsat pris?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja_4000 skriver:

Fordi det er ret flabet at komme og bede om.. Og hvis vi gør det én gang, så kommer den kunde igen næste gang de finder noget.. Vi VED at kunderne går og kigger efter f.eks. nedsat kød (det gør jeg sgu også selv).. Men vi gør det bevidst ikke på samme tidspunkt hver dag, for de lærer kunderne ret hurtigt.. Vi vil jo helst sælge varerne til fuld pris

Jeg synes ikke der er noget som helst flabet ved det pg havde til enhver tid gjort det. 

Anmeld

12. september 2014

bøllen

modesty skriver:

Men du må da kunne argumentere for din holdning.

Hvem gavner det at varen bliver smidt i skraldespanden, i stedet for at blive solgt til nedsat pris?

Nej det behøver jeg ikke. Vi 2 bliver aldrig enig, og du vil som altid diskutere . Det gider jeg ikke bruge min tid på  

Jeg har min holdning og du har din

Anmeld

12. september 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Mama85 skriver:

Må man ikke have lov til at udtrykke sine tanker når det ikke passer dig? Har læst alle dine andre kommentarer, og din handling frastøder mig stadigvæk lige meget, tænk at gøre så meget ståhej af en vare, der koster 65,- (!!!!!!)  

65kr er da mange penge at smide i skraldespanden...!

Anmeld

12. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
bøllen skriver:

Nej det behøver jeg ikke. Vi 2 bliver aldrig enig, og du vil som altid diskutere . Det gider jeg ikke bruge min tid på  

Jeg har min holdning og du har din

Din holdning falder bare til jorden når argumentet er: "det synes jeg bare" så kan du lige så vel lade være med at skrive i tråden.

Anmeld

12. september 2014

Mama85

Mathias Villads skriver:

65kr er da mange penge at smide i skraldespanden...!

Ikke for en butik, for hvis alle de ikke solgte varer systematisk bliver sat ned, så lurer kunderne det ret hurtigt, og derfor vil der være nogen der KUN går efter nedsatte varer, så er der ingen fidus i at sælge tingene til fuld pris, så det rent faktisk kan svare sig for afdelingerne. 

Anmeld

12. september 2014

Nystart

Mama85 skriver:

Ikke for en butik, for hvis alle de ikke solgte varer systematisk bliver sat ned, så lurer kunderne det ret hurtigt, og derfor vil der være nogen der KUN går efter nedsatte varer, så er der ingen fidus i at sælge tingene til fuld pris, så det rent faktisk kan svare sig for afdelingerne. 

jo det er mange penge for en butik... 

Der vil altid være nogle der jagter dato varer...

Nogle ting kan butikkerne få byttet når datoen overskrides, og andre ikke.. og her vil der være kæmpe fortjeneste at hente på års basis...

Lige meget om kæden er lille eller stor...

Anmeld

12. september 2014

Nadia&Daniel

Snorkfrøkenen skriver:

Åh øv, troede lige jeg var vittig, men jeg har heller ikke læst alle svarene - det blev hurtigt meget det samme. Beklager.

Hjælper lige Mama85 - host host host - her er min debat om Kähler vaser

https://www.baby.dk/debat/246710pi1/ordet-er-frit/v ille-i-give-overpris.aspx

Anmeld

12. september 2014

Nadia&Daniel

bøllen skriver:

Det ændre ikke min holdning  forstår godt butikken og kunne ikke selv finde på det. Fedt når butikken sætter det ned, men at gå hen og spørge ville jeg ikke gøre. Og slet ikke gøre så meget ud af det

Nu handler det ikke om at få vare billigere - men den sidste sætning han sagde

Anmeld

12. september 2014

Nadia&Daniel

Maja_4000 skriver:

Nu har jeg ikke læst tråden..
Vil bare sige at jeg arbejder i Føtex.. I delikatessen

Når kunderne ligefrem kommer og 'beder' om at få varerne sat ned, så kan du være helt sikker på at vi ikke gør det - måske gør vi det en halv time efter men ikke mens kunden står med varen..

Men selvfølgelig skulle han ikke have snakket sådan til dig ! Det er da slet ikke acceptabelt

Oplever det meget forskelligt fra Føtex til Føtex (og andre butikker)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.