Trist oplevelse i Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
bøllen skriver:

Det bestemmer jeg så heldigvis selv

Ja det gør du...men din holdning bliver ligegyldig uden argumenration - jeg kan i hvert fald ikke se hvad ts skal bruge den til. 

Hvis du havde skrevet årsag så kunne det være at ts vil reflektere over det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Nadia&Daniel

bøllen skriver:

Men du nævner jo det andet , så det handler jo også om at få en vare nedsat

Det er for sammenhængen skyld - hvis jeg bare lavet en tråd med sætning, ville I alligevel spørge ind til hvad der var sket

Anmeld

12. september 2014

bøllen

mor:) skriver:

Ja det gør du...men din holdning bliver ligegyldig uden argumenration - jeg kan i hvert fald ikke se hvad ts skal bruge den til. 

Hvis du havde skrevet årsag så kunne det være at ts vil reflektere over det. 

Nu skrev jeg slet ikke i tråden til TS  Men til et svar en anden havde givet. Så om TS kan bruge det eller ej er for mig lige gyldigt 

Anmeld

12. september 2014

Morgensol

Hvor er det bare fantastisk at folk kan snakke så pænt og konstruktivt til hinanden! Hvor er det fedt at der er nogen der kan sprede SÅ god stemning og slet ikke latterliggøre folk! 

Det er bare for fedt!! 

Anmeld

12. september 2014

MorDk

LinLin skriver:

Måske er det ikke det "rigtige" ord men jeg kunne aldrig finde på at gå hen og spørge! ville vælge en anden pakke med længere holdbarhed eller købe noget andet i stedet....

Og så være ligeglad med evt. madspild?

Anmeld

12. september 2014

LinLin

Nadia&Daniel skriver:

Havde fyldt en vogn (med fuldpris vare) og ville bare lige købe spontan sushi med hjem pga dato - så ikke en must-vare, nok nærmere forkæles til baby i maven

Ah det var dén der startede hele balladen

Anmeld

12. september 2014

LinLin

MorDk skriver:

Og så være ligeglad med evt. madspild?

Er det pludseligt mit ansvar at føtex har bestilt for meget sushi hjem???

Anmeld

13. september 2014

Nadia&Daniel

Er spændt på hvor langt denne tråd kommer ud - har omkring 6-7 notifikationer HVER dag, så når ikke at svare alle. Men synes faktisk jeg har fået beskrevet oplevelsen, svarede (de fleste) dem som har skrevet (både pænt og mindre pænt) og ja, jeg synes stadig at sætningen ikke var i orden (sådan taler jeg i hvert fald ikke til de kunder der kommer i min butik) - men melder mig ud af tråden, for er både blevet bekræftet i at det IKKE var okay af medarbejderen og at folk herinde ikke alle er lige opdaget i hvordan man skriver (selvfølgelig skal vi ikke være enig, det ved alle - men derfor kan tonen godt bare være lidt pænere - husk gå efter bolden ikke personen, tja kunne i hvert fald nævne en som ikke har levet op til dette, men ingen grund til navne )

Til alle: GOD FORNØJELSE at "diskutere" videre - jeg har fået skrevet mit (og så ses vi nok igen i andre tråde - det er sådan man finder ud af hvem man skal undgå - selv herinde)

Anmeld

13. september 2014

MorDk

LinLin skriver:

Er det pludseligt mit ansvar at føtex har bestilt for meget sushi hjem???

Næ det har jeg da ikke sagt. Men hvorfor pokker få ondt i røven over at folk spørger om de kan få varen billigere. Det forstår jeg ikke.

Hellere at maden bliver smidt ud end at TS havde fået varen billigere med hjem? 

Anmeld

13. september 2014

LinLin

Næ det har jeg da ikke sagt. Men hvorfor pokker få ondt i røven over at folk spørger om de kan få varen billigere. Det forstår jeg ikke.

Hellere at maden bliver smidt ud end at TS havde fået varen billigere med hjem? 

"Ondt i røven"!?! Ej... Nu må du lige... Gider ikke engang svare på det sidste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.