Trist oplevelse i Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Maja_4000 skriver:

Nu har jeg ikke læst tråden..
Vil bare sige at jeg arbejder i Føtex.. I delikatessen

Når kunderne ligefrem kommer og 'beder' om at få varerne sat ned, så kan du være helt sikker på at vi ikke gør det - måske gør vi det en halv time efter men ikke mens kunden står med varen..

Men selvfølgelig skulle han ikke have snakket sådan til dig ! Det er da slet ikke acceptabelt

Hvorfor, hvis I alligevel gør det en halv time efter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Flødebollen

mor:) skriver:

Hvorfor, hvis I alligevel gør det en halv time efter??

Jeg havde en bekendt engang, der fortalte mih, at det var for at kunden ikke skulle have ret. Så man lige fik følelsen af at bestemme lidt. Den der spørger, får det ikke.. 

Jeg fatter det heller ikke. 

Anmeld

12. september 2014

bøllen

Nadia&Daniel skriver:

Der er en lille forskel havde varen hedder dagen efter, havde jeg ikke spurgt - men her er der tale om en vare som skal smides ud samme dag/næste morgen Plus det er en madvare - ikke en bluse, juice eller legetøj.

Det ændre ikke min holdning  forstår godt butikken og kunne ikke selv finde på det. Fedt når butikken sætter det ned, men at gå hen og spørge ville jeg ikke gøre. Og slet ikke gøre så meget ud af det

Anmeld

12. september 2014

bøllen

Men det er jo ikke bare en eller anden random vare. Det er en vare med udløbsdato samme dag.

Ja men jeg forstå godt butikken vælger at gøre sådan. Jeg har selv arbejdet i butik , haft min egen . Og nogen kunder tror bare man kan tillade sig alt ( for kunden har jo ret )

Hvis nu butikken valgte at sætte vare ned når kunden kom, så kunne jeg forstille mig at der ville være folk som gjorde det til en opgave at finde udløbsvare, så de kunne få rabat. Som nogle der bevidst leder efter for gamle vare for at få vin / chokolade der var det praktiseres.

Men blot et gæt

Anmeld

12. september 2014

LinLin

bøllen skriver:

Ja men jeg forstå godt butikken vælger at gøre sådan. Jeg har selv arbejdet i butik , haft min egen . Og nogen kunder tror bare man kan tillade sig alt ( for kunden har jo ret )

Hvis nu butikken valgte at sætte vare ned når kunden kom, så kunne jeg forstille mig at der ville være folk som gjorde det til en opgave at finde udløbsvare, så de kunne få rabat. Som nogle der bevidst leder efter for gamle vare for at få vin / chokolade der var det praktiseres.

Men blot et gæt

Det skete jo faktisk dengang Bilka havde noget med at hvis man fandt en vare der havde overskredet udløbsdatoen kunne man få pengene for den vare. Det gjorde så at folk begyndte at gemme varer rundt omkring i butikken

Jeg kunne heller aldrig finde på at ""tigge rabat" på den måde som Ts.... Det er bare ikke mig

Anmeld

12. september 2014

Kay

hold da op en debat du fik sag igang der 

jamen for h da... lad os da støtte madspilden og lade de fine butikskæder smide maden ud istedet for at sælge det billigere... 

jeg kigger ALTID dato... og er også en af de "dumme kunder" der tager brødet fra den nedderste kasse for at få det mest friske brød/mælk/andet med længest holdbarhed...   med mindre der ligger noget der er sat ned og vi kan bruge det samme dag...

og hvis vi skulle havde kylling i dag, og den eneste der lå tilbage var dato idag.... så ville jeg ikke købe den hvis ikke den var nedsat! for jeg betaler sgu ikke så mange penge for "næsten for gammel" mad! 

ja kald mig nerrig... men så vil jeg sgu hellere køre et andet sted hend for at få noget frisk, til samme pris end at spise fuldpris halvgammel mad! basta 

Anmeld

12. september 2014

Snorkfrøkenen

Nøøøøj manner, en virak!

Jeg kunne forstå, hvis TS havde dristet sig til at bringe tunge emner på banen som eksempelvis børnemishandling, abort som prævention eller måske endda ligefrem mangel på jubilæums-Kählervaser! Men det her? Shit.

Anmeld

12. september 2014

Kay

Snorkfrøkenen skriver:

Nøøøøj manner, en virak!

Jeg kunne forstå, hvis TS havde dristet sig til at bringe tunge emner på banen som eksempelvis børnemishandling, abort som prævention eller måske endda ligefrem mangel på jubilæums-Kählervaser! Men det her? Shit.

ja lidt sjovt at sådan en tråd er løbet så langt 

Anmeld

12. september 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg kunne ikke drømme om, at give fuld pris, hvis jeg kan slippe... Kald mig bare nærig, men jeg kalder mig økonomisk bevidst... Og da slet ikke for madvarer, som ikke kan holde sig til dagen efter...

Det er da hul i hovedet bare, at smide maden ud.. Nu tabte han hele beløbet, hvor han kunne ha tjent måske 30-40kr... Hvem pokker er den dumme her?

Føtex især har sat priserne godt op i forvejen... Ser tit deres vare koster 3-5kr mere end andre steder, for samme vare... Altså er det ikke fordi kvaliteten er bedre... Så jeg handler kun vare, som er på bud i Føtex, da jeg synes de er for dyre i forhold til kvalitet...

Anmeld

12. september 2014

modesty

Men blot et gæt

Ja, der ville være folk som ledte efter sidste salgsdatovarer. Selvfølgelig. Og hvad så?

Alternativet til at folk gør det, er at varerne bliver smidt ud. Mad går til spilde og butikken mister penge. Er det bedre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.