Trist oplevelse i Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mama85 skriver:

Jøsses! 

Jeg har flere års erfaring i føtex - og det er altså fordelagtigt at sælge varen billigere frem for at skulle nedskrive og smide ud - så har butikken jo intet tjent på varen. 

Ta spørge pænt, får et nej som hun accepterer og så vælger slagteren at være ubehøvlet og bestemt ikke servicemindet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Maja_4000

Nu har jeg ikke læst tråden..
Vil bare sige at jeg arbejder i Føtex.. I delikatessen

Når kunderne ligefrem kommer og 'beder' om at få varerne sat ned, så kan du være helt sikker på at vi ikke gør det - måske gør vi det en halv time efter men ikke mens kunden står med varen..

Men selvfølgelig skulle han ikke have snakket sådan til dig ! Det er da slet ikke acceptabelt

Anmeld

12. september 2014

bøllen

Maja_4000 skriver:

Når kunderne ligefrem kommer og 'beder' om at få varerne sat ned, så kan du være helt sikker på at vi ikke gør det - måske gør vi det en halv time efter men ikke mens kunden står med varen..

Men selvfølgelig skulle han ikke have snakket sådan til dig ! Det er da slet ikke acceptabelt

Hvilket jo er forståeligt . Ellers ville alle jo komme rendende, og be om billigere varer. For hvem vil ikke spare . 

Anmeld

12. september 2014

Maja_4000

bøllen skriver:

Hvilket jo er forståeligt . Ellers ville alle jo komme rendende, og be om billigere varer. For hvem vil ikke spare . 

Præcis

Anmeld

12. september 2014

Goggelogge

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare gav den billigere.. Den kunne holde sig til den dag og ikke til næste år.. 

Så så at du siger i ikke gør det imens kunden er dersynes jeg er mærkeligt.. Man får en tilfreds kunde

Anmeld

12. september 2014

modesty

Maja_4000 skriver:

Det er da en helt normal del af servicen i mange supermarkeder at der er nedslag i prisen på en datovare - uanset om butikken har mærket den, eller om man selv gør opmærksom på den. 

Hvilket jeg synes er en rigtig fin regel.

Anmeld

12. september 2014

modesty

bøllen skriver:

Men det er jo ikke bare en eller anden random vare. Det er en vare med udløbsdato samme dag.

Anmeld

12. september 2014

Nadia&Daniel

Mama85 skriver:

Jøsses! 

Hvorfor ikke bare lad det gå dig over hovedet, hvis du skal komme med sådan en kommentar

Anmeld

12. september 2014

Nadia&Daniel

Maja_4000 skriver:

Det er det det hele handler om havde han ikke komme med den sidste kommentar, havde jeg ikke sagt eller skrevet noget om det (dog kan jeg se det er forskelligt fra Føtex til Føtex (og derfor spurgte jeg pænt)

Anmeld

12. september 2014

Nadia&Daniel

bøllen skriver:

Der er en lille forskel havde varen hedder dagen efter, havde jeg ikke spurgt - men her er der tale om en vare som skal smides ud samme dag/næste morgen Plus det er en madvare - ikke en bluse, juice eller legetøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.