Trist oplevelse i Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2014

Nadia&Daniel

Bshizzle skriver:

Hahaha.. Kan godt li den gode stemning 

Velbekomme.. G'nat her fra 

Godmorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Stumpen

Ej come on.... Ts og vel ingen andre vil bevidst give fuld pris eller vælge en madvare som har udløbsdato samme dag, når der ligger lignende vare som kan holde sig længere..

Ts spørger pænt om hun ikke kan få den lidt billigere, på den måde tjener butikken trods alt lidt på varen og samtidig er den fri for at smide den ud sammen med de 300000 andre tons mad butikker og fødevareindustrien årligt smider ud... 

Det er da ren win-win for butik og kunde..

Anmeld

10. september 2014

Mama85

Nadia&Daniel skriver:

Tager den med varehuschefen imorgen - vil da gerne vide om jeg "bare" har været uheldig med ham

Hvad sagde varehuschefen til din klage?

Anmeld

10. september 2014

Flødebollen

Nadia&Daniel skriver:

Slagtermester i Kgs. Lyngby er åbenbart fan af madspild.

I dag var jeg i Føtex i Lyngby storcenter - kl. var 18.xx (de lukker kl. 21) Jeg kigger på Deres (friske) sushi - ser en pakke med en gul mærket med prisen 64,95, ser så på dato som hedder 09.09.2014 - altså dags dato (der er kun en med denne dato - resten hedder 12.09.2014).

Jeg ringer så på ved slagteren og spøger med et smil: "denne løber i dag - hvad skal jeg betale for at I slipper for den??"

Slagtermesteren siger: "64,95.-"

Mig (igen med et smil): "Ej, den løber jo i dag"

Slagtermesteren: "Og? - den koster stadig 64,95"

Mig: "Årh okay - har før oplevet at Føtex sætter det ned på udløbsdatoen - bl.a. Rødovre"

Slagtermesteren: "Det kommer an på hvem der er chef - hvem der bestemmer"

Jeg accepter hans svar. Og jeg siger så afsluttende med et skæv smil: "Skal jeg bare lægger den tilbage i disken?" Hans meget "gode" svar til det: "Du gør bare hvad der passer dig, jeg er ligeglad - jeg er alligevel på vej ud af døren"

BUM BUM BUM - har selv arbejdet i Føtex, og har kun oplevet gode, venlige og serviceminded slagtermestere, ingen af disse egenskaber indholder Jeres slagtermester i Føtex Lyngby storcenter - Kgs. Lyngby.

Dog var der en flink mand i kundeservice, som svarede at dette var ikke normalt og vil da gerne spørge slagtermesteren, men tænkte at det ikke kunne betale sig, da han ikke virkede som en der ville give sig.

Synes personligt det er bedre at sænke prisen på ting, så man minimerer madspild, hvilket den pakke sushi garanteret har bidraget til efter lukketid. 

Hans måde at tale til dig på og svare tyder blot på, at han har mere travlt med fyraften end at give kunderne en god oplevelse. Pisse ærgerligt at få rådne kar skal ødelægge det..

Anmeld

10. september 2014

Goggelogge

Nu arbejder jeg i tøjbutik og bliver tit spurgt om der er rabat eller noget.. Er man så også nærig? De må da med glæde spørge ligesom du gjorde.. Og tror der er en anden som skal pudse glorien

Anmeld

10. september 2014

TNBC

Goggelogge skriver:

Nu arbejder jeg i tøjbutik og bliver tit spurgt om der er rabat eller noget.. Er man så også nærig? De må da med glæde spørge ligesom du gjorde.. Og tror der er en anden som skal pudse glorien

Ja helt enig.. jeg var inde i en sportsbutik fornylig og jeg spurgte da om hvornår de havde udsalg, gør det så også mig nærig?

Anmeld

11. september 2014

Nadia&Daniel

Mama85 skriver:

Hvad sagde varehuschefen til din klage?

At han var glad for at jeg sagde det til ham, og at han var ked af den opførelse hans slagtermester havde - og at det ikke hørte hjemme i DS. Og så fik jeg en buket blomster og en flaske vin.

Anmeld

11. september 2014

Trekløver(:

Nadia&Daniel skriver:

At han var glad for at jeg sagde det til ham, og at han var ked af den opførelse hans slagtermester havde - og at det ikke hørte hjemme i DS. Og så fik jeg en buket blomster og en flaske vin.

Anmeld

12. september 2014

Mama85

Nadia&Daniel skriver:

Jøsses! 

Anmeld

12. september 2014

Flødebollen

Mama85 skriver:

Jøsses! 

Du må da være enig i, at den ansattes måde at svare på ikke ligefrem skriger af kundeservice eller interesse for sit job/fag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.