Trist oplevelse i Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.852 visninger
101 svar
237 synes godt om
9. september 2014

Nadia&Daniel

Slagtermester i Kgs. Lyngby er åbenbart fan af madspild.

I dag var jeg i Føtex i Lyngby storcenter - kl. var 18.xx (de lukker kl. 21) Jeg kigger på Deres (friske) sushi - ser en pakke med en gul mærket med prisen 64,95, ser så på dato som hedder 09.09.2014 - altså dags dato (der er kun en med denne dato - resten hedder 12.09.2014).

Jeg ringer så på ved slagteren og spøger med et smil: "denne løber i dag - hvad skal jeg betale for at I slipper for den??"

Slagtermesteren siger: "64,95.-"

Mig (igen med et smil): "Ej, den løber jo i dag"

Slagtermesteren: "Og? - den koster stadig 64,95"

Mig: "Årh okay - har før oplevet at Føtex sætter det ned på udløbsdatoen - bl.a. Rødovre"

Slagtermesteren: "Det kommer an på hvem der er chef - hvem der bestemmer"

Jeg accepter hans svar. Og jeg siger så afsluttende med et skæv smil: "Skal jeg bare lægger den tilbage i disken?" Hans meget "gode" svar til det: "Du gør bare hvad der passer dig, jeg er ligeglad - jeg er alligevel på vej ud af døren"

BUM BUM BUM - har selv arbejdet i Føtex, og har kun oplevet gode, venlige og serviceminded slagtermestere, ingen af disse egenskaber indholder Jeres slagtermester i Føtex Lyngby storcenter - Kgs. Lyngby.

Dog var der en flink mand i kundeservice, som svarede at dette var ikke normalt og vil da gerne spørge slagtermesteren, men tænkte at det ikke kunne betale sig, da han ikke virkede som en der ville give sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

B&J

det var godt nok ikke en pæn tone da og tit sætter man da maden ned dagen før eller nogle steder på dagen...

Anmeld

9. september 2014

Bshizzle

Sikker da en dårlig kundebetjening han har som indstilling!! 

Jeg havde ikke hold min kæft, men klaget over ham! 

Men ja.. Ren madspild! For de smider den jo nok ud alligevel. (Håber egentlig ik de smider den ud i disken igen i morgen) 

Anmeld

9. september 2014

Nadia&Daniel

B&J skriver:

det var godt nok ikke en pæn tone da og tit sætter man da maden ned dagen før eller nogle steder på dagen...

Tonen var nemlig meget uheldig fra hans side af

Anmeld

9. september 2014

Nadia&Daniel

Bshizzle skriver:

Sikker da en dårlig kundebetjening han har som indstilling!! 

Jeg havde ikke hold min kæft, men klaget over ham! 

Men ja.. Ren madspild! For de smider den jo nok ud alligevel. (Håber egentlig ik de smider den ud i disken igen i morgen) 

Tager den med varehuschefen imorgen - vil da gerne vide om jeg "bare" har været uheldig med ham

Anmeld

9. september 2014

Kay

Har generelt bare dårlig erfaring med Føtex i Lyngby, et er at den er lille bitte, men syntes tit jeg oplever personale der er ligeglade med kundeservice...

Anmeld

9. september 2014

Mama85

Nadia&Daniel skriver:

Slagtermester i Kgs. Lyngby er åbenbart fan af madspild.

I dag var jeg i Føtex i Lyngby storcenter - kl. var 18.xx (de lukker kl. 21) Jeg kigger på Deres (friske) sushi - ser en pakke med en gul mærket med prisen 64,95, ser så på dato som hedder 09.09.2014 - altså dags dato (der er kun en med denne dato - resten hedder 12.09.2014).

Jeg ringer så på ved slagteren og spøger med et smil: "denne løber i dag - hvad skal jeg betale for at I slipper for den??"

Slagtermesteren siger: "64,95.-"

Mig (igen med et smil): "Ej, den løber jo i dag"

Slagtermesteren: "Og? - den koster stadig 64,95"

Mig: "Årh okay - har før oplevet at Føtex sætter det ned på udløbsdatoen - bl.a. Rødovre"

Slagtermesteren: "Det kommer an på hvem der er chef - hvem der bestemmer"

Jeg accepter hans svar. Og jeg siger så afsluttende med et skæv smil: "Skal jeg bare lægger den tilbage i disken?" Hans meget "gode" svar til det: "Du gør bare hvad der passer dig, jeg er ligeglad - jeg er alligevel på vej ud af døren"

BUM BUM BUM - har selv arbejdet i Føtex, og har kun oplevet gode, venlige og serviceminded slagtermestere, ingen af disse egenskaber indholder Jeres slagtermester i Føtex Lyngby storcenter - Kgs. Lyngby.

Dog var der en flink mand i kundeservice, som svarede at dette var ikke normalt og vil da gerne spørge slagtermesteren, men tænkte at det ikke kunne betale sig, da han ikke virkede som en der ville give sig.

Det kan godt være at hans tone var træls, men prøv at forestille dig hvor træls det må være, når folk kommer og forlanger rabat på den måde som du gjorde? Den pakke sushi ryger helt 100 % i skralderen. Prøv at forestille dig, hvis alle var så nærige og tror at kan man blive ved med at få rabat på varer med kort dato (hvilket jo er en frivillig "service" den enkelte butik praktiserer efter eget valg) og dermed måske skærer ned på indkøbet af det mere friske varer, så er der ligesom ikke omsætning nok til at drive den enkelte afdeling? Jeg synes faktisk at din handling var direkte grådig, og er mildest talt chokeret over at du kan få dig til at brokke dig så meget over det.

Anmeld

9. september 2014

Mettefpigen

Den sidste kommentar med at han er på vej ud af døren er måske lige for meget, men ellers synes jeg ikk der er noget galt i det han siger....

Anmeld

9. september 2014

Nadia&Daniel

Det kan godt være at hans tone var træls, men prøv at forestille dig hvor træls det må være, når folk kommer og forlanger rabat på den måde som du gjorde? Den pakke sushi ryger helt 100 % i skralderen. Prøv at forestille dig, hvis alle var så nærige og tror at kan man blive ved med at få rabat på varer med kort dato (hvilket jo er en frivillig "service" den enkelte butik praktiserer efter eget valg) og dermed måske skærer ned på indkøbet af det mere friske varer, så er der ligesom ikke omsætning nok til at drive den enkelte afdeling? Jeg synes faktisk at din handling var direkte grådig, og er mildest talt chokeret over at du kan få dig til at brokke dig så meget over det.

Der skal ikke meget til at give dig chok Er jeg grådig, fordi jeg pænt spørger om hvad jeg skal give for den?? Små 3 timer før luk (kort levetid er på knap 3 timer) - kunne forstå din holding hvis jeg stod med armene fyldt Tja, andre butikker klare sig på tros de sætter tingene ned

Anmeld

9. september 2014

Nadia&Daniel

Mettefpigen skriver:

Den sidste kommentar med at han er på vej ud af døren er måske lige for meget, men ellers synes jeg ikk der er noget galt i det han siger....

Det er også den sætning jeg synes gjorde udfaldet for min kommentar til Føtex

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.