Trist oplevelse i Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

Nadia&Daniel

LinLin skriver:

Det skete jo faktisk dengang Bilka havde noget med at hvis man fandt en vare der havde overskredet udløbsdatoen kunne man få pengene for den vare. Det gjorde så at folk begyndte at gemme varer rundt omkring i butikken

Jeg kunne heller aldrig finde på at ""tigge rabat" på den måde som Ts.... Det er bare ikke mig

Synes ordet "tigge" er meget forkert brugt her - et er at spørge pænt, et andet er at tigge (eller lige frem komme hver dag/uge)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Nadia&Daniel

Kay skriver:

hold da op en debat du fik sag igang der 

jamen for h da... lad os da støtte madspilden og lade de fine butikskæder smide maden ud istedet for at sælge det billigere... 

jeg kigger ALTID dato... og er også en af de "dumme kunder" der tager brødet fra den nedderste kasse for at få det mest friske brød/mælk/andet med længest holdbarhed...   med mindre der ligger noget der er sat ned og vi kan bruge det samme dag...

og hvis vi skulle havde kylling i dag, og den eneste der lå tilbage var dato idag.... så ville jeg ikke købe den hvis ikke den var nedsat! for jeg betaler sgu ikke så mange penge for "næsten for gammel" mad! 

ja kald mig nerrig... men så vil jeg sgu hellere køre et andet sted hend for at få noget frisk, til samme pris end at spise fuldpris halvgammel mad! basta 

Det må man sige for dit indlæg

Anmeld

12. september 2014

Nadia&Daniel

Mathias Villads skriver:

Jeg kunne ikke drømme om, at give fuld pris, hvis jeg kan slippe... Kald mig bare nærig, men jeg kalder mig økonomisk bevidst... Og da slet ikke for madvarer, som ikke kan holde sig til dagen efter...

Det er da hul i hovedet bare, at smide maden ud.. Nu tabte han hele beløbet, hvor han kunne ha tjent måske 30-40kr... Hvem pokker er den dumme her?

Føtex især har sat priserne godt op i forvejen... Ser tit deres vare koster 3-5kr mere end andre steder, for samme vare... Altså er det ikke fordi kvaliteten er bedre... Så jeg handler kun vare, som er på bud i Føtex, da jeg synes de er for dyre i forhold til kvalitet...

Kald mig bare nærig, men jeg kalder mig økonomisk bevidst =

Anmeld

12. september 2014

Nadia&Daniel

Mama85 skriver:

Må man ikke have lov til at udtrykke sine tanker når det ikke passer dig? Har læst alle dine andre kommentarer, og din handling frastøder mig stadigvæk lige meget, tænk at gøre så meget ståhej af en vare, der koster 65,- (!!!!!!)  

Jo, jeg har jo også udtrykket min (og så fået sådan et klog svar som jøsses tilbage)

Anmeld

12. september 2014

LinLin

Nadia&Daniel skriver:

Synes ordet "tigge" er meget forkert brugt her - et er at spørge pænt, et andet er at tigge (eller lige frem komme hver dag/uge)

Måske er det ikke det "rigtige" ord men jeg kunne aldrig finde på at gå hen og spørge! ville vælge en anden pakke med længere holdbarhed eller købe noget andet i stedet....

Anmeld

12. september 2014

Nadia&Daniel

LinLin skriver:

Måske er det ikke det "rigtige" ord men jeg kunne aldrig finde på at gå hen og spørge! ville vælge en anden pakke med længere holdbarhed eller købe noget andet i stedet....

Havde fyldt en vogn (med fuldpris vare) og ville bare lige købe spontan sushi med hjem pga dato - så ikke en must-vare, nok nærmere forkæles til baby i maven

Anmeld

12. september 2014

bøllen

mor:) skriver:

Din holdning falder bare til jorden når argumentet er: "det synes jeg bare" så kan du lige så vel lade være med at skrive i tråden.

Det bestemmer jeg så heldigvis selv

Anmeld

12. september 2014

bøllen

Nadia&Daniel skriver:

Nu handler det ikke om at få vare billigere - men den sidste sætning han sagde

Men du nævner jo det andet , så det handler jo også om at få en vare nedsat

Anmeld

12. september 2014

MorDk

Mama85 skriver:

Må man ikke have lov til at udtrykke sine tanker når det ikke passer dig? Har læst alle dine andre kommentarer, og din handling frastøder mig stadigvæk lige meget, tænk at gøre så meget ståhej af en vare, der koster 65,- (!!!!!!)  

Hun stilte et spørgsmål. grunden til "storhej" var slagtermesterens flabethed. 

Anmeld

12. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
bøllen skriver:

Men du nævner jo det andet , så det handler jo også om at få en vare nedsat

Hun skildrer hele forløbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.