Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LinLin skriver: Det skete jo faktisk dengang Bilka havde noget med at hvis man fandt en vare der havde overskredet udløbsdatoen kunne man få pengene for den vare. Det gjorde så at folk begyndte at gemme varer rundt omkring i butikken Jeg kunne heller aldrig finde på at ""tigge rabat" på den måde som Ts.... Det er bare ikke mig
Det skete jo faktisk dengang Bilka havde noget med at hvis man fandt en vare der havde overskredet udløbsdatoen kunne man få pengene for den vare. Det gjorde så at folk begyndte at gemme varer rundt omkring i butikken Jeg kunne heller aldrig finde på at ""tigge rabat" på den måde som Ts.... Det er bare ikke mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: hold da op en debat du fik sag igang der jamen for h da... lad os da støtte madspilden og lade de fine butikskæder smide maden ud istedet for at sælge det billigere... jeg kigger ALTID dato... og er også en af de "dumme kunder" der tager brødet fra den nedderste kasse for at få det mest friske brød/mælk/andet med længest holdbarhed... med mindre der ligger noget der er sat ned og vi kan bruge det samme dag... og hvis vi skulle havde kylling i dag, og den eneste der lå tilbage var dato idag.... så ville jeg ikke købe den hvis ikke den var nedsat! for jeg betaler sgu ikke så mange penge for "næsten for gammel" mad! ja kald mig nerrig... men så vil jeg sgu hellere køre et andet sted hend for at få noget frisk, til samme pris end at spise fuldpris halvgammel mad! basta
hold da op en debat du fik sag igang der
jamen for h da... lad os da støtte madspilden og lade de fine butikskæder smide maden ud istedet for at sælge det billigere...
jeg kigger ALTID dato... og er også en af de "dumme kunder" der tager brødet fra den nedderste kasse for at få det mest friske brød/mælk/andet med længest holdbarhed... med mindre der ligger noget der er sat ned og vi kan bruge det samme dag...
og hvis vi skulle havde kylling i dag, og den eneste der lå tilbage var dato idag.... så ville jeg ikke købe den hvis ikke den var nedsat! for jeg betaler sgu ikke så mange penge for "næsten for gammel" mad!
ja kald mig nerrig... men så vil jeg sgu hellere køre et andet sted hend for at få noget frisk, til samme pris end at spise fuldpris halvgammel mad! basta
Mathias Villads skriver: Jeg kunne ikke drømme om, at give fuld pris, hvis jeg kan slippe... Kald mig bare nærig, men jeg kalder mig økonomisk bevidst... Og da slet ikke for madvarer, som ikke kan holde sig til dagen efter... Det er da hul i hovedet bare, at smide maden ud.. Nu tabte han hele beløbet, hvor han kunne ha tjent måske 30-40kr... Hvem pokker er den dumme her? Føtex især har sat priserne godt op i forvejen... Ser tit deres vare koster 3-5kr mere end andre steder, for samme vare... Altså er det ikke fordi kvaliteten er bedre... Så jeg handler kun vare, som er på bud i Føtex, da jeg synes de er for dyre i forhold til kvalitet...
Jeg kunne ikke drømme om, at give fuld pris, hvis jeg kan slippe... Kald mig bare nærig, men jeg kalder mig økonomisk bevidst... Og da slet ikke for madvarer, som ikke kan holde sig til dagen efter...
Det er da hul i hovedet bare, at smide maden ud.. Nu tabte han hele beløbet, hvor han kunne ha tjent måske 30-40kr... Hvem pokker er den dumme her?
Føtex især har sat priserne godt op i forvejen... Ser tit deres vare koster 3-5kr mere end andre steder, for samme vare... Altså er det ikke fordi kvaliteten er bedre... Så jeg handler kun vare, som er på bud i Føtex, da jeg synes de er for dyre i forhold til kvalitet...
Mama85 skriver: Må man ikke have lov til at udtrykke sine tanker når det ikke passer dig? Har læst alle dine andre kommentarer, og din handling frastøder mig stadigvæk lige meget, tænk at gøre så meget ståhej af en vare, der koster 65,- (!!!!!!)
Må man ikke have lov til at udtrykke sine tanker når det ikke passer dig? Har læst alle dine andre kommentarer, og din handling frastøder mig stadigvæk lige meget, tænk at gøre så meget ståhej af en vare, der koster 65,- (!!!!!!)
Nadia&Daniel skriver: Synes ordet "tigge" er meget forkert brugt her - et er at spørge pænt, et andet er at tigge (eller lige frem komme hver dag/uge)
Synes ordet "tigge" er meget forkert brugt her - et er at spørge pænt, et andet er at tigge (eller lige frem komme hver dag/uge)
LinLin skriver: Måske er det ikke det "rigtige" ord men jeg kunne aldrig finde på at gå hen og spørge! ville vælge en anden pakke med længere holdbarhed eller købe noget andet i stedet....
Måske er det ikke det "rigtige" ord men jeg kunne aldrig finde på at gå hen og spørge! ville vælge en anden pakke med længere holdbarhed eller købe noget andet i stedet....
mor:) skriver: Din holdning falder bare til jorden når argumentet er: "det synes jeg bare" så kan du lige så vel lade være med at skrive i tråden.
Din holdning falder bare til jorden når argumentet er: "det synes jeg bare" så kan du lige så vel lade være med at skrive i tråden.
Det bestemmer jeg så heldigvis selv
Nadia&Daniel skriver: Nu handler det ikke om at få vare billigere - men den sidste sætning han sagde
Nu handler det ikke om at få vare billigere - men den sidste sætning han sagde
Men du nævner jo det andet , så det handler jo også om at få en vare nedsat
Hun stilte et spørgsmål. grunden til "storhej" var slagtermesterens flabethed.
bøllen skriver: Men du nævner jo det andet , så det handler jo også om at få en vare nedsat
Hun skildrer hele forløbet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128