Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mama85 skriver: Hvis han virkelig ville lokke de nærige,kunne han jo meget passende sætte prisen ned
Hvis han virkelig ville lokke de nærige,kunne han jo meget passende sætte prisen ned
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der kom lige en fordom
I min optik en konstatering sov godt, nyd sushien, in your dreams..(ej, kunne ikke lade være
I min optik en konstatering sov godt, nyd sushien, in your dreams..(ej, kunne ikke lade være  
Har heldigvis andet mad i køleskabet som stod på seddelen - så helt nærig er jeg ikke Nu havde de jo 5 pakker som udløb d. 12 - så må vi se om de bliver solgt - haha, kunne heller ikke lad være
Nadia&Daniel skriver: Har heldigvis andet mad i køleskabet som stod på seddelen - så helt nærig er jeg ikke
Har heldigvis andet mad i køleskabet som stod på seddelen - så helt nærig er jeg ikke
Rooolig, dame..sov godt du kan bare finde på et andet ord hvis det gør dig bedre tilpas og lad vær med at forsvare dig selv, jeg har ytret min mening, og kører ikke på dig.
Mama85 skriver: Rooolig, dame..sov godt du kan bare finde på et andet ord hvis det gør dig bedre tilpas og lad vær med at forsvare dig selv, jeg har ytret min mening, og kører ikke på dig.
Nadia&Daniel skriver: Prisbevist Sov godt
Prisbevist Sov godt
Jaja, det kan du bare sige..Godnat
Mama85 skriver: Jaja, det kan du bare sige..Godnat
Hahaha.. Kan godt li den gode stemning
Velbekomme.. G'nat her fra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128