Trist oplevelse i Føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2014

Nadia&Daniel

Mama85 skriver:

Hvis han virkelig ville lokke de nærige,kunne han jo meget passende sætte prisen ned 

Der kom lige en fordom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Nadia&Daniel

Så vil jeg (og baby) spise lidt natmad - og til "mit forsvar" så er det mad jeg har betalt fuld pris for - skulle nøjes kaldes nærig igen

HUSK I må ikke KØBE tilbud (eller dato vare), for så er i nærig og er med til at køre butikkerne i sænk

Anmeld

9. september 2014

Mama85

Der kom lige en fordom

I min optik en konstatering  sov godt, nyd sushien, in your dreams..(ej, kunne ikke lade være        

Anmeld

9. september 2014

Nadia&Daniel

I min optik en konstatering  sov godt, nyd sushien, in your dreams..(ej, kunne ikke lade være &nbsp

Har heldigvis andet mad i køleskabet som stod på seddelen - så helt nærig er jeg ikke  Nu havde de jo 5 pakker som udløb d. 12 - så må vi se om de bliver solgt - haha, kunne heller ikke lad være 

Anmeld

9. september 2014

Mama85

Nadia&Daniel skriver:

Har heldigvis andet mad i køleskabet som stod på seddelen - så helt nærig er jeg ikke

Rooolig, dame..sov godt du kan bare finde på et andet ord hvis det gør dig bedre tilpas og lad vær med at forsvare dig selv, jeg har ytret min mening, og kører ikke på dig.

Anmeld

9. september 2014

Nadia&Daniel

Mama85 skriver:

Rooolig, dame..sov godt du kan bare finde på et andet ord hvis det gør dig bedre tilpas og lad vær med at forsvare dig selv, jeg har ytret min mening, og kører ikke på dig.

Prisbevist Sov godt

Anmeld

9. september 2014

Mama85

Nadia&Daniel skriver:

Prisbevist Sov godt

Jaja, det kan du bare sige..Godnat  

Anmeld

9. september 2014

Nadia&Daniel

Mama85 skriver:

Jaja, det kan du bare sige..Godnat  

Anmeld

10. september 2014

EAF

10. september 2014

Bshizzle

Hahaha.. Kan godt li den gode stemning 

Velbekomme.. G'nat her fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.