Er det for længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Hmmm... Hvordan skal jeg kunne være fat svag når det først er NU du skriver at du har prøvet at tale hende fra det!!?? Jeg er jo ikke tankelæser!! 

Og tak for de pæne ord da!!  Men nu du først skriver at du har prøvet at tale hende fra det er da godt at du har forsøgt. Men til en anden gang så kom lige med alle informationer så vi undgår sådan en diskussion igen!!

Du blev ved med at sige hvorfor jeg har sendt samme besked flere gange. 

Og intet gad du ikk læse det ellers var du fat svag. For den besked jeg villet ha dig til at læse der stod der også at jeg bakker hende ikk op og har prøvet at snakke med hende om hvor dumt det er osv. Jeg beklager min hårde tone men gør mig ked og chokket at nogle folk er så bedømmende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Du blev ved med at sige hvorfor jeg har sendt samme besked flere gange. 

Og intet gad du ikk læse det ellers var du fat svag. For den besked jeg villet ha dig til at læse der stod der også at jeg bakker hende ikk op og har prøvet at snakke med hende om hvor dumt det er osv. Jeg beklager min hårde tone men gør mig ked og chokket at nogle folk er så bedømmende 

Sorry Sorry Sorry!! Kan godt se at jeg har været lidt for hurtig til at læse dine beskeder!!! Det beklager jeg mange gange!! 

Men derfor giver det dig stadig ikke ret til at kalde mig for fat svag! Det er lige lovlig hårdt at kalde et andet menneske! 

Men jeg beklager min fejl ved ikke at have læst dine beskeder godt nok!!

Anmeld

6. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Være sød og læs det her først

det er først igår hun har fortalt mig at hun har prøvet i 2 år nu. Og jeg har spurgt hende om hun ikk har tænkt sig først at finde sig en fast partner og et mere holdbart forhold før hun tænker på at få barn. Og sagt at det da dumt den måde hun gør det på osv. Har sku givet hende en ordenligt smøre over hvor tumpet tanke tosk hun er ud i osv. Men jeg kan sidde og ævle for hende fra nu og til flere dage. Men til sidst er det ikk mig der bestemmer over hende jo

Meget muligt, men det var der ingen af os der vidste, for det skrev du ikke, derfor skrev vi så vi gjorde. og som du skrev, lød det ikke ligefrem som om du synes det var forkert det hun gjorde. 

Men hvis min veninde havde kommet og fortalt mig det, havde jeg ikke skrevet herinde, jeg havde sagt at hun skulle bruge beskyttelse, ind til hun finder den mand hun vil have et barn med. For det er uansvarligt at have ubeskyttet sex med flere(det er ikke alle sygdomme der kan ses med det samme.. Mener der var en anden tråd, hvor nogen sagde at der var en sygdom der kunne være uger om at give syptomer, hvilket vil sige at hun kan smitte andre, uden at vide det) 

Så i stedet for at prøve at finde ud af om hun kan blive gravid, så lær hende at være ansvarlig som dig selv. 

og næste gang, så husk at skriv de vigtige ting ned i dit indlæg, som at du ikke støtter hende. 

Anmeld

6. juli 2014

tweety2060

Du spørger om det er længe din veninde har forsøgt uden held. .. ja hvis hun havde Været i samme faste forhold i 2 år. Men hvis der har været forskellige partner inde over så nej. Forstå mig ret så er det nok ikke lige hver mdr der har været lige aktiv eller præcis
Der kan være andre årsager inde over fx alkohol, rygning uden at kende din veninde eller hendes potentielle kærester.
Jeg vil ikke udtale mig om måden.... men vil da råde hende til at finde en sød kærlig fast fyr som har ssamme ønske som hende selv

Anmeld

7. juli 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Sorry Sorry Sorry!! Kan godt se at jeg har været lidt for hurtig til at læse dine beskeder!!! Det beklager jeg mange gange!! 

Men derfor giver det dig stadig ikke ret til at kalde mig for fat svag! Det er lige lovlig hårdt at kalde et andet menneske! 

Men jeg beklager min fejl ved ikke at have læst dine beskeder godt nok!!

Behøver du ikk undskylde villet bare ha du så hvad jeg skrev. 

Og jeg beklager den hårde tone og det jeg kaldt dig 

ikk min mening

Anmeld

7. juli 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Behøver du ikk undskylde villet bare ha du så hvad jeg skrev. 

Og jeg beklager den hårde tone og det jeg kaldt dig 

ikk min mening

Ok. Det er bare iorden 

Anmeld

7. juli 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Det er bare iorden 

Super 

Men vil du ikk nok hjælpe mig lidt. 

Igår snakket jeg med min veninde og tror jeg opdaget noget skidt

Anmeld

7. juli 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Super 

Men vil du ikk nok hjælpe mig lidt. 

Igår snakket jeg med min veninde og tror jeg opdaget noget skidt

Jo, hvad drejer det sig om??

Anmeld

7. juli 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Hvordan vil du forstår det her.  

Mig. Jeg tænkte på Når du sagde du ikk har haft beskyttelse i 2 år. Hvad med de kærester du har haft efter din x villet de alle gå med til at du ikk er beskyttet og vil lave barn med dig?

hende. Det er ikke noget jeg har lyst til at snakke om

Anmeld

7. juli 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Hvordan vil du forstår det her.

Mig. Jeg tænkte på Når du sagde du ikk har haft beskyttelse i 2 år. Hvad med de kærester du har haft efter din x villet de alle gå med til at du ikk er beskyttet og vil lave barn med dig?

hende. Det er ikke noget jeg har lyst til at snakke om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.