Anonym skriver:
Være sød og læs det her først
det er først igår hun har fortalt mig at hun har prøvet i 2 år nu. Og jeg har spurgt hende om hun ikk har tænkt sig først at finde sig en fast partner og et mere holdbart forhold før hun tænker på at få barn. Og sagt at det da dumt den måde hun gør det på osv. Har sku givet hende en ordenligt smøre over hvor tumpet tanke tosk hun er ud i osv. Men jeg kan sidde og ævle for hende fra nu og til flere dage. Men til sidst er det ikk mig der bestemmer over hende jo
Meget muligt, men det var der ingen af os der vidste, for det skrev du ikke, derfor skrev vi så vi gjorde. og som du skrev, lød det ikke ligefrem som om du synes det var forkert det hun gjorde.
Men hvis min veninde havde kommet og fortalt mig det, havde jeg ikke skrevet herinde, jeg havde sagt at hun skulle bruge beskyttelse, ind til hun finder den mand hun vil have et barn med. For det er uansvarligt at have ubeskyttet sex med flere(det er ikke alle sygdomme der kan ses med det samme.. Mener der var en anden tråd, hvor nogen sagde at der var en sygdom der kunne være uger om at give syptomer, hvilket vil sige at hun kan smitte andre, uden at vide det)
Så i stedet for at prøve at finde ud af om hun kan blive gravid, så lær hende at være ansvarlig som dig selv.
og næste gang, så husk at skriv de vigtige ting ned i dit indlæg, som at du ikke støtter hende.
Anmeld