Er det for længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2014

SandraXOXO

Mon ikke hun bare har reddet sig en lækker sexsygdom- det jo hvad der sker når man ikke beskytter sig. Og det ødelægger ofte ens chance for at blive gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Mon ikke hun bare har reddet sig en lækker sexsygdom- det jo hvad der sker når man ikke beskytter sig. Og det ødelægger ofte ens chance for at blive gravid.

Siger du at bliver man smittet med sygdom så kan man aldrig blive gravid? Plus jeg gentager hun har ikk bare været i byen men hun har haft kærester og den ene har hun været sammen med i 1 år det ham hun prøvet først med at blive gravid. Plus hvis hun fik en sygdom så vil det da vel blive opdaget nu? 

Anmeld

5. juli 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Går ud fra hun ikke har prøvet decideret at blive gravid det sidste år men blot har haft ubeskyttet sex - eller rettere det håber jeg med mindre hun spiller med åbne kort over for de forskellige partnere og melder klart ud om hun ønsker et barn men ikke vil bruge donor.
men når det er sagt så ja prøver hun decideret på at blive gravid og har haft regelmæssig sex i begge 2 år dvs. Ikke i en periode på 1 mnd og så ingen sex i en måned (tænker man jo lige skal have afsluttet noget og startet noget før man tænker: skal vi to lave et barn), hvis det har været regelmæssig sex i de to år kan det da være hun ikke er super fertil og måske kunne vende det med en læge. Men hun er ikke berettiget til hjælp før der også er en partner der kan undersøges og en hun har prøvet med et år.

Med ham hun var sammen med i 1 år. Han var den hun prøvet allerførste med at få barn med. Og de har haft sex 3-4 gange om ugen. 

Anmeld

5. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Nej du misforstår det ikk fra byen det er kærester hun har haft i løbet af de 2 år

Okay, men synes nu stadig, at den er gal, når man forsøger at blive gravid med kærester (flertal), man har haft i løbet af så kort tid - sørg da for at få et stabilt og holdbart forhold, før man kaster sig ud i et babyprojekt.
Hvorfor har hun taget det valg - og har de potentielle fædre været med på ideen efter så kort tid?

Anmeld

5. juli 2014

Masig

Altså undskyld mig, men synes altså ærlig talt ikke at hverken du eller din veninde lyder alt for skarpe.... Tænker om det er en fake profil eller hvad?

Selvom det er såkaldte kærester hun har haft, kan hun jo sagtens have fået en sygdom. At de kalder sig kærester er ikke en garanti for at de ikke render rundt med sygdomme... Og ja man kan godt få sexsygdomme som gør dig steril!!

Og det kan ikke have været særlig seriøse forhold når hun sådan har sprunget rundt til lidt forskellige på så kort tid, så hvorfor overhovedet begynde at tænke i graviditet.... 

Mht graviditet, så er der jo ingen garanti for at man bliver gravid med det samme, så ingen behøver fejle noget, det er rent tilfælde om man bliver gravid eller ej, når man har sex (også selvom man ikke fejler noget)...

Synes da helt klart hun burde tage til lægen!!....

....Og få lidt information om sex og sexsygdomme og få sig noget prævention, det er vist det smarteste i hendes situation lige nu 

Anmeld

5. juli 2014

L&V

Anonym skriver:

Ja ja men hvad hjælper en fast partner, en fast partner er ikk ens betydning at han ikk skyder med løst krudt? Plus når hun har haft en fast partner i 1 år og de forsøgte hvad er der galt i det?

Det siger jeg heller ik men hun ska jo ligesom ha den faste partner gennem et år med til undersøgelse

Anmeld

5. juli 2014

Ayasmor

Anonym skriver:

Ja men de kærester hun har haft i løbet af de 2 år er da vel ikk dem alle der skyder med løst krudt?

Nej ikke nødvendigvis.... men nu er det jo ikke sikkert, at hun har forsøgt særlig længe af gangen med hver af dem alt efter hvor mange der er tale om

Anmeld

5. juli 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Altså undskyld mig, men synes altså ærlig talt ikke at hverken du eller din veninde lyder alt for skarpe.... Tænker om det er en fake profil eller hvad?

Selvom det er såkaldte kærester hun har haft, kan hun jo sagtens have fået en sygdom. At de kalder sig kærester er ikke en garanti for at de ikke render rundt med sygdomme... Og ja man kan godt få sexsygdomme som gør dig steril!!

Og det kan ikke have været særlig seriøse forhold når hun sådan har sprunget rundt til lidt forskellige på så kort tid, så hvorfor overhovedet begynde at tænke i graviditet.... 

Mht graviditet, så er der jo ingen garanti for at man bliver gravid med det samme, så ingen behøver fejle noget, det er rent tilfælde om man bliver gravid eller ej, når man har sex (også selvom man ikke fejler noget)...

....Og få lidt information om sex og sexsygdomme og få sig noget prævention, det er vist det smarteste i hendes situation lige nu 

Undskyld mig du har ikk ret til at skrive sådan om mig når du ikk en gang kender mig. 

Jeg er stabil og fornuftig kvinde der har fast partner i over 5 år (mand, vi er gift) og har hus og skal snart være forældre for første gang. (Jeg er gravid) 

og fandt først ud af det igår for hun er ked af det ikk lykkedes derfor synes hun ikk det er nødvendigt at fortælle det så. 

Men har sagt til hende at har hun ikk tænkt på alle de sygdomme når hun skifter partner så tit og hun sagde at hun bliver tjekket hver gang hun skifter partner. Og har sagt til hende at hun må tænke sig om og heller først finde fast partner og et forhold der holder før hun begynder på at tænke at få barn. 

Plus det var hendes x som hun kom sammen med i 1 år som villet ha barn og hun gik med til det og siden da har hun ikk haft beskyttelse pga nu hun bekymret hvorfor hun ikk kan blive gravid. 

Og desuden kan jeg kun snakke med hende osv kan da ikk bestemme over hende 

Anmeld

5. juli 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Masig skriver:

Helt enig!! Er helt chokeret over den store uansvarlighed ts's veninde viser!!! 

Anmeld

5. juli 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Helt enig!! Er helt chokeret over den store uansvarlighed ts's veninde viser!!! 

Hvem er du enig med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.