Anonym skriver:
Du forstår det ikk. Jeg prøver igen.
Da jeg lavet tråden opdaget jeg den dag at hun har forsøgt i2 år og hendes x som hun var sammen med den gang var det ham hun forsøgte med for første gang med en fyr. Så oprettet jeg straks tråden.
Men det som jeg fandt ud af igår er at da jeg spurgt hende om de fyre hun har været kærester med efter hendes x om de alle har sagt ok for at hun ikk beskyttet sig og vil ha barn med hende. Og hun svaret at det er ikk noget hun har lyst til at snakke om. Så kan jeg jo godt regne ud at hun er ude i noget skidt, og har nok holdt det hemmeligt for den at hun prøver at blive gravid. Havde jeg viste det før jeg oprette tråden så vil jeg ikk har oprettet denne tråd men oprette en tråd så jeg kan få hjælp til hvordan jeg taler hende fra det
Men allerede i lørdags skrev du jo også om, at du ikke bakkede hende op. Samme dag, som du oprettede tråden... Det giver bare ikke mening. To plus to.. Dine forklaringer stemmer bare ikke overens.
Det er, som jeg skrev i mit tidligere indlæg til dig:
Helt ærligt, jeg synes, denne diskussion er ret langt ude. I dit allerførste indlæg skriver du selv: "Så spørgsmålet er de damer er det for længe uden at blive gravid? Og burdte man ha taget til lægen?"
Men senere skriver du så en længere smøre om, hvordan du faktisk ikke bakker hende op overhovedet, selv har skældt hende ud for hendes handlinger, og selv mener det er dybt forkert. Det giver ingen mening.
Hvis du havde ment, at hun var helt forkert på den, havde du vel ikke valgt at oprette en tråd herinde, for at få gode råd til, om hun burde gå til lægen, om det var normalt osv...? Så havde du vel, istedet, oprettet en tråd, hvor du harcelerede over din uansvarlige veninde, som tydeligvis ikke er generet af den trykkende studenterhue... Sorry, men dine egne ord er altså pænt selvmodsigende. Især, når man læser tråden ordentligt, og ikke kun skimmer.
Hvad vil du egentlig med denne tråd? Have opmærksomhed? Hjælp? Opbakning? Er "veninden" måske ikke en veninde, men faktisk dig selv? Eller er det hele bare en stor, sprudlende sprogblomst, der er kørt godt og grundigt af sporet??