Er det for længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2014

Chellie

Sandratoft skriver:

Oh my god!! Hvor er nogle er jer bare lede? I behøves da ikke tale om manglende studenterhuer eller rakke ned på ts som faktisk gerne vil hjælpe hendes veninde (som også har brug for noget hjælp lyder det til) Ja, det er forkasteligt det hendes veninde har gang i, men hvorfor lade det gå ud over ts?

Og selvom veninden er noget langt ude, har hun stadig brug for gode mennesker omkring sig til at få sig på rette spor. Ville aldrig droppe en god veninde fordi hun lavede nogle fejl, det elsker jeg Dem alt for højt til, så det er noget af et koldt forslag nogle af jer kommer med. 

Til ts, vær der for din veninde og hjælp hende til at forstå at hun må få sit ønskebarn med en kæreste i stedet, hun vil sætte pris på den stabilitet det giver senere hen  

Det var nu ikke TS, hvor jeg mente, at det ikke kunne være studenterhuen, men derimod veninden, som jeg har indtryk af, ikke kan have for mange brikker. Baseret på det, TS selv fortæller.

Alle kan lave fejl, ja. Men det er ikke længere et uheld, når man godt selv ved det. Og det lader det til, at veninden godt ved. Derfor havde jeg, om ikke ligefrem valgt fra, så i hvert fald lagt afstand til veninden. Man kan ikke redde en, der ikke vil reddes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.