Anonym skriver:
Læs ddt her igen. Hvor er det henne du kan læse at jeg synes det hun gør er Iorden? Jeg har sku da aldrig bakket hende op omkrend det hun gør
Undskyld mig du har ikk ret til at skrive sådan om mig når du ikk en gang kender mig. Jeg er stabil og fornuftig kvinde der har fast partner i over 5 år (mand, vi er gift) og har hus og skal snart være forældre for første gang. (Jeg er gravid) og fandt først ud af det igår for hun er ked af det ikk lykkedes derfor synes hun ikk det er nødvendigt at fortælle det så. Men har sagt til hende at har hun ikk tænkt på alle de sygdomme når hun skifter partner så tit og hun sagde at hun bliver tjekket hver gang hun skifter partner. Og har sagt til hende at hun må tænke sig om og heller først finde fast partner og et forhold der holder før hun begynder på at tænke at få barn. Plus det var hendes x som hun kom sammen med i 1 år som villet ha barn og hun gik med til det og siden da har hun ikk haft beskyttelse pga nu hun bekymret hvorfor hun ikk kan blive gravid. Og desuden kan jeg kun snakke med hende osv kan da ikk bestemme over hende
Du bakker hende jo op, ved ikke at fortælle hende at det er uansvarligt, det hun gør.
Man har ikke bare ubeskyttet sex, for at se om man kan få et barn. og alle bliver sku ikke gravide ved et lynnedslag. Der er mange der går år(mere end 2) uden at de bliver gravide.
Jeg synes det er voldsomt forkert det hun gør. Hvad vil hun gøre, hvis hun bliver gravid og hendes kæreste ikke vil have det? Eller at hun er sammen med 2 inden for kort tid, og bliver gravid, og ikke ved hvem der er faren?
Man skal tænke sig om når man tænker på at få et barn? Ikke have flere kærester indenfor kort tid...
Jeg er ligeglad med om du er fornurtig eller ej, men det er du jo ikke helt, når du lytter til din veninde, fortælle det du skriver, og ikke fortæller hende at det er den forkerte måde at gøre det på.
Jeg synes du skal fortælle hende at hun skal beskytte sig, ind til hun finder en fast partner.
Anmeld