Er det for længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Det har jeg for længst læst men derfor er jeg stadig enig med Masig. Og jeg har lov til at udtrykke min holdning. 

Jeg har intet imod dig som person, jeg undrer mig over at du bakker hende op i det hun gør!! Din veninde gør noget i mine øjne meget uansvarligt!! Man skal da ikke bare prøve at lave et barn med hvem som helst. Det kan godt være at det er hendes kærester men hun får åbenbart en ny kæreste ret hurtigt. Og er de egentlig klar over at hun ikke beskytter sig og prøver på at blive gravid?? Hvis du ikke synes det er uansvarligt ja så ved jeg snart ikke hvad!!

Læs ddt her igen. Hvor er det henne du kan læse at jeg synes det hun gør er Iorden? Jeg har sku da aldrig bakket hende op omkrend det hun gør

Undskyld mig du har ikk ret til at skrive sådan om mig når du ikk en gang kender mig. Jeg er stabil og fornuftig kvinde der har fast partner i over 5 år (mand, vi er gift) og har hus og skal snart være forældre for første gang. (Jeg er gravid) og fandt først ud af det igår for hun er ked af det ikk lykkedes derfor synes hun ikk det er nødvendigt at fortælle det så. Men har sagt til hende at har hun ikk tænkt på alle de sygdomme når hun skifter partner så tit og hun sagde at hun bliver tjekket hver gang hun skifter partner. Og har sagt til hende at hun må tænke sig om og heller først finde fast partner og et forhold der holder før hun begynder på at tænke at få barn. Plus det var hendes x som hun kom sammen med i 1 år som villet ha barn og hun gik med til det og siden da har hun ikk haft beskyttelse pga nu hun bekymret hvorfor hun ikk kan blive gravid. Og desuden kan jeg kun snakke med hende osv kan da ikk bestemme over hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Læs ddt her igen. Hvor er det henne du kan læse at jeg synes det hun gør er Iorden? Jeg har sku da aldrig bakket hende op omkrend det hun gør

Undskyld mig du har ikk ret til at skrive sådan om mig når du ikk en gang kender mig. Jeg er stabil og fornuftig kvinde der har fast partner i over 5 år (mand, vi er gift) og har hus og skal snart være forældre for første gang. (Jeg er gravid) og fandt først ud af det igår for hun er ked af det ikk lykkedes derfor synes hun ikk det er nødvendigt at fortælle det så. Men har sagt til hende at har hun ikk tænkt på alle de sygdomme når hun skifter partner så tit og hun sagde at hun bliver tjekket hver gang hun skifter partner. Og har sagt til hende at hun må tænke sig om og heller først finde fast partner og et forhold der holder før hun begynder på at tænke at få barn. Plus det var hendes x som hun kom sammen med i 1 år som villet ha barn og hun gik med til det og siden da har hun ikk haft beskyttelse pga nu hun bekymret hvorfor hun ikk kan blive gravid. Og desuden kan jeg kun snakke med hende osv kan da ikk bestemme over hende

Det gør du jo i og med at du ikke prøver at tale hende fra det. Og hvorfor bliver du ved med at sætte det ind som du iforvejen har sat ind op til flere gange!!?? Jeg står stadig ved min mening!!

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Det gør du jo i og med at du ikke prøver at tale hende fra det. Og hvorfor bliver du ved med at sætte det ind som du iforvejen har sat ind op til flere gange!!?? Jeg står stadig ved min mening!!

Undskyld mig men du lyder i mine øjne lidt fat svag. 

Hør godt efter.

det er først igår hun har fortalt mig at hun har prøvet i 2 år nu. 

Og jeg har spurgt hende om hun ikk har tænkt sig først at finde sig en fast partner og et mere holdbart forhold før hun tænker på at få barn. Og sagt at det da dumt den måde hun gør det på osv. Har sku givet hende en ordenligt smøre over hvor tumpet tanke tosk hun er ud i osv. Men jeg kan sidde og ævle for hende fra nu og til flere dage. Men til sidst er det ikk mig der bestemmer over hende jo

Anmeld

6. juli 2014

Masig

Anonym skriver:

Undskyld mig du har ikk ret til at skrive sådan om mig når du ikk en gang kender mig. 

Jeg er stabil og fornuftig kvinde der har fast partner i over 5 år (mand, vi er gift) og har hus og skal snart være forældre for første gang. (Jeg er gravid) 

og fandt først ud af det igår for hun er ked af det ikk lykkedes derfor synes hun ikk det er nødvendigt at fortælle det så. 

Men har sagt til hende at har hun ikk tænkt på alle de sygdomme når hun skifter partner så tit og hun sagde at hun bliver tjekket hver gang hun skifter partner. Og har sagt til hende at hun må tænke sig om og heller først finde fast partner og et forhold der holder før hun begynder på at tænke at få barn. 

Plus det var hendes x som hun kom sammen med i 1 år som villet ha barn og hun gik med til det og siden da har hun ikk haft beskyttelse pga nu hun bekymret hvorfor hun ikk kan blive gravid. 

Og desuden kan jeg kun snakke med hende osv kan da ikk bestemme over hende 

Det er jo godt nok at Du i det mindste er ansvarlig og fornuftig, det lød bare bestemt ikke sådan på dit indlæg... Jeg begriber stadig ikke at din veninde vælger at dyrke ubeskyttet sex for at se om hun kan blive gravid... Hvad så hvis hun blev gravid, det er ikke noget man bare gør for lige at tjekke om det kan lade sig gøre, der er andre og mere fornuftige måder at tjekke det på, hvis hun så absolut VIL have besked lige nu istedet for at vente til hun har fundet en fast partner og har styr på sit liv...

Mit indlæg var mest om din veninde, jeg synes ærlig talt ikke hun har mange brikker at flytte rundt med, og at du så skrev et indlæg hvor du virkede som om du var enig med hende, så er det jo klart jeg tænkte det samme om dig...

Må hun jo selvfølgelig selv rode med, men synes ærlig talt hun skal tænke lidt på de mænd hun også er sammen med som formentlig ret ufrivilligt risikere at blive fædre, hvis det lykkes for hende... Synes virkelig det er uansvarligt..

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Det er jo godt nok at Du i det mindste er ansvarlig og fornuftig, det lød bare bestemt ikke sådan på dit indlæg... Jeg begriber stadig ikke at din veninde vælger at dyrke ubeskyttet sex for at se om hun kan blive gravid... Hvad så hvis hun blev gravid, det er ikke noget man bare gør for lige at tjekke om det kan lade sig gøre, der er andre og mere fornuftige måder at tjekke det på, hvis hun så absolut VIL have besked lige nu istedet for at vente til hun har fundet en fast partner og har styr på sit liv...

Mit indlæg var mest om din veninde, jeg synes ærlig talt ikke hun har mange brikker at flytte rundt med, og at du så skrev et indlæg hvor du virkede som om du var enig med hende, så er det jo klart jeg tænkte det samme om dig...

Må hun jo selvfølgelig selv rode med, men synes ærlig talt hun skal tænke lidt på de mænd hun også er sammen med som formentlig ret ufrivilligt risikere at blive fædre, hvis det lykkes for hende... Synes virkelig det er uansvarligt..

Jeg beklager dømt hvis mit tråd fik dig til at tænke sådan 

men blev samtidig chokket og ked når man bare bliver dømt sådan. 

Men sådan er jeg ikk heldigvis

Anmeld

6. juli 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Undskyld mig men du lyder i mine øjne lidt fat svag. 

Hør godt efter.

det er først igår hun har fortalt mig at hun har prøvet i 2 år nu. 

Og jeg har spurgt hende om hun ikk har tænkt sig først at finde sig en fast partner og et mere holdbart forhold før hun tænker på at få barn. Og sagt at det da dumt den måde hun gør det på osv. Har sku givet hende en ordenligt smøre over hvor tumpet tanke tosk hun er ud i osv. Men jeg kan sidde og ævle for hende fra nu og til flere dage. Men til sidst er det ikk mig der bestemmer over hende jo

Hmmm... Hvordan skal jeg kunne være fat svag når det først er NU du skriver at du har prøvet at tale hende fra det!!?? Jeg er jo ikke tankelæser!! 

Og tak for de pæne ord da!!  Men nu du først skriver at du har prøvet at tale hende fra det er da godt at du har forsøgt. Men til en anden gang så kom lige med alle informationer så vi undgår sådan en diskussion igen!!

Anmeld

6. juli 2014

Masig

Anonym skriver:

Jeg beklager dømt hvis mit tråd fik dig til at tænke sådan 

men blev samtidig chokket og ked når man bare bliver dømt sådan. 

Men sådan er jeg ikk heldigvis

Kan jeg godt forstå, men det er også svært ikke at dømme ud fra sådan en tråd... Men nu er det jo også hovedsageligt din veninde vi alle sammen synes er et kæmpe fjols...

Anmeld

6. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Du bakker hende jo op, ved ikke at fortælle hende at det er uansvarligt, det hun gør. 

Man har ikke bare ubeskyttet sex, for at se om man kan få et barn. og alle bliver sku ikke gravide ved et lynnedslag. Der er mange der går år(mere end 2) uden at de bliver gravide. 

Jeg synes det er voldsomt forkert det hun gør. Hvad vil hun gøre, hvis hun bliver gravid og hendes kæreste ikke vil have det? Eller at hun er sammen med 2 inden for kort tid, og bliver gravid, og ikke ved hvem der er faren? 

Man skal tænke sig om når man tænker på at få et barn? Ikke have flere kærester indenfor kort tid... 

Jeg er ligeglad med om du er fornurtig eller ej, men det er du jo ikke helt, når du lytter til din veninde, fortælle det du skriver, og ikke fortæller hende at det er den forkerte måde at gøre det på. 

Jeg synes du skal fortælle hende at hun skal beskytte sig, ind til hun finder en fast partner. 

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Du bakker hende jo op, ved ikke at fortælle hende at det er uansvarligt, det hun gør. 

Man har ikke bare ubeskyttet sex, for at se om man kan få et barn. og alle bliver sku ikke gravide ved et lynnedslag. Der er mange der går år(mere end 2) uden at de bliver gravide. 

Jeg synes det er voldsomt forkert det hun gør. Hvad vil hun gøre, hvis hun bliver gravid og hendes kæreste ikke vil have det? Eller at hun er sammen med 2 inden for kort tid, og bliver gravid, og ikke ved hvem der er faren? 

Man skal tænke sig om når man tænker på at få et barn? Ikke have flere kærester indenfor kort tid... 

Jeg er ligeglad med om du er fornurtig eller ej, men det er du jo ikke helt, når du lytter til din veninde, fortælle det du skriver, og ikke fortæller hende at det er den forkerte måde at gøre det på. 

Jeg synes du skal fortælle hende at hun skal beskytte sig, ind til hun finder en fast partner. 

Være sød og læs det her først

det er først igår hun har fortalt mig at hun har prøvet i 2 år nu. Og jeg har spurgt hende om hun ikk har tænkt sig først at finde sig en fast partner og et mere holdbart forhold før hun tænker på at få barn. Og sagt at det da dumt den måde hun gør det på osv. Har sku givet hende en ordenligt smøre over hvor tumpet tanke tosk hun er ud i osv. Men jeg kan sidde og ævle for hende fra nu og til flere dage. Men til sidst er det ikk mig der bestemmer over hende jo

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Kan jeg godt forstå, men det er også svært ikke at dømme ud fra sådan en tråd... Men nu er det jo også hovedsageligt din veninde vi alle sammen synes er et kæmpe fjols...

Tak for din forståelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.