Er det for længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Hvem er du enig med?

Enig med Masig. Det var også hende jeg citerede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Helt enig!! Er helt chokeret over den store uansvarlighed ts's veninde viser!!! 

Hvem er du enig i??

Anmeld

5. juli 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Hvem er du enig i??

Det har jeg svaret på. Se på det indlæg der er ovenover det her indlæg.

Anmeld

5. juli 2014

Mettefpigen

Anonym skriver:

Undskyld mig du har ikk ret til at skrive sådan om mig når du ikk en gang kender mig. 

Jeg er stabil og fornuftig kvinde der har fast partner i over 5 år (mand, vi er gift) og har hus og skal snart være forældre for første gang. (Jeg er gravid) 

og fandt først ud af det igår for hun er ked af det ikk lykkedes derfor synes hun ikk det er nødvendigt at fortælle det så. 

Men har sagt til hende at har hun ikk tænkt på alle de sygdomme når hun skifter partner så tit og hun sagde at hun bliver tjekket hver gang hun skifter partner. Og har sagt til hende at hun må tænke sig om og heller først finde fast partner og et forhold der holder før hun begynder på at tænke at få barn. 

Plus det var hendes x som hun kom sammen med i 1 år som villet ha barn og hun gik med til det og siden da har hun ikk haft beskyttelse pga nu hun bekymret hvorfor hun ikk kan blive gravid. 

Og desuden kan jeg kun snakke med hende osv kan da ikk bestemme over hende 

Så i princippet vil hun ikke have barn, men dyrker ubeskyttet sex fordi hun er bekymret for om hun kan blive gravid?
Hun burde da finde sig en fast partner og være sammen i noget tid før hun prøver at blive gravid, for det er da helt ud i hampen det der hun har gang i...

Anmeld

5. juli 2014

Jj1709

Hvis det virkelig er en god veninde, burde du så ikke tale hende fra det? Helt ærligt, du må da virkelig os selv kunne høre at det er HELT langtude at få et barn under de vilkår! 

Pænt sagt, så burde hun skrubbe til lægen og få noget prævention, INGEN planlægger da at få børn med flere forskellige partnere på så korttid! Og det kan godt ske hun var sammen med den første kæreste i 1 år, men come on, 1 år!? Jeg sidder virkelig og håber at din veninde er en eller anden tøs på 15 år, for ellers må jeg tilstå at jeg bestemt ikke syntes hun lyder helt færdigbagt.. 

Anmeld

5. juli 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Enig med Masig. Det var også hende jeg citerede.

Læs det her jeg har skrevet før du klaget dig enig. 

Undskyld mig du har ikk ret til at skrive sådan om mig når du ikk en gang kender mig. Jeg er stabil og fornuftig kvinde der har fast partner i over 5 år (mand, vi er gift) og har hus og skal snart være forældre for første gang. (Jeg er gravid) og fandt først ud af det igår for hun er ked af det ikk lykkedes derfor synes hun ikk det er nødvendigt at fortælle det så. Men har sagt til hende at har hun ikk tænkt på alle de sygdomme når hun skifter partner så tit og hun sagde at hun bliver tjekket hver gang hun skifter partner. Og har sagt til hende at hun må tænke sig om og heller først finde fast partner og et forhold der holder før hun begynder på at tænke at få barn. Plus det var hendes x som hun kom sammen med i 1 år som villet ha barn og hun gik med til det og siden da har hun ikk haft beskyttelse pga nu hun bekymret hvorfor hun ikk kan blive gravid. Og desuden kan jeg kun snakke med hende osv kan da ikk bestemme over hende

Anmeld

5. juli 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Hvis det virkelig er en god veninde, burde du så ikke tale hende fra det? Helt ærligt, du må da virkelig os selv kunne høre at det er HELT langtude at få et barn under de vilkår! 

Pænt sagt, så burde hun skrubbe til lægen og få noget prævention, INGEN planlægger da at få børn med flere forskellige partnere på så korttid! Og det kan godt ske hun var sammen med den første kæreste i 1 år, men come on, 1 år!? Jeg sidder virkelig og håber at din veninde er en eller anden tøs på 15 år, for ellers må jeg tilstå at jeg bestemt ikke syntes hun lyder helt færdigbagt.. 

Læs min tidligere besked

Undskyld mig du har ikk ret til at skrive sådan om mig når du ikk en gang kender mig. Jeg er stabil og fornuftig kvinde der har fast partner i over 5 år (mand, vi er gift) og har hus og skal snart være forældre for første gang. (Jeg er gravid) og fandt først ud af det igår for hun er ked af det ikk lykkedes derfor synes hun ikk det er nødvendigt at fortælle det så. Men har sagt til hende at har hun ikk tænkt på alle de sygdomme når hun skifter partner så tit og hun sagde at hun bliver tjekket hver gang hun skifter partner. Og har sagt til hende at hun må tænke sig om og heller først finde fast partner og et forhold der holder før hun begynder på at tænke at få barn. Plus det var hendes x som hun kom sammen med i 1 år som villet ha barn og hun gik med til det og siden da har hun ikk haft beskyttelse pga nu hun bekymret hvorfor hun ikk kan blive gravid. Og desuden kan jeg kun snakke med hende osv kan da ikk bestemme over hende

Anmeld

5. juli 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Så i princippet vil hun ikke have barn, men dyrker ubeskyttet sex fordi hun er bekymret for om hun kan blive gravid?
Hun burde da finde sig en fast partner og være sammen i noget tid før hun prøver at blive gravid, for det er da helt ud i hampen det der hun har gang i...

Nej hun har ønsket at få barn i rigtig mange år men først hendes x der bringer det på banen det med at han vil ha barn. Og det har hun ønsket sig jo længe men hendes tidligere kærester har ikk været parate. Og da hun fik prøvet med xen og det så ikk lykkedes så har hun droppet prævantion og nu er der gået 2 år og hun har haft andre kærester hend hendes x men intet er sket

Anmeld

5. juli 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Læs det her jeg har skrevet før du klaget dig enig. 

Det har jeg for længst læst men derfor er jeg stadig enig med Masig. Og jeg har lov til at udtrykke min holdning. 

Jeg har intet imod dig som person, jeg undrer mig over at du bakker hende op i det hun gør!! Din veninde gør noget i mine øjne meget uansvarligt!! Man skal da ikke bare prøve at lave et barn med hvem som helst. Det kan godt være at det er hendes kærester men hun får åbenbart en ny kæreste ret hurtigt. Og er de egentlig klar over at hun ikke beskytter sig og prøver på at blive gravid?? Hvis du ikke synes det er uansvarligt ja så ved jeg snart ikke hvad!!

Anmeld

5. juli 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Læs min tidligere besked

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad du har og hvad du er, det her handler om at din veninde tydeligvis lever i en anden verden og du burde få hende til at vågne lidt op til virkeligheden, som hendes veninde!

Helt ærligt, så virker det ud fra dine indlæg, til at det her er en tråd der er oprettet i kedsomhed, jeg har virkelig svært ved at tro på at nogen mennesker kan tænke så lidt selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.