tarkoflen skriver:
De er ikke blevet fjernet på grund af et hul i loven, men det at sagen først kan tages op hive om 2 år mener advokaten er et hul i loven 
Når det er sagt, så mener jeg det langt fra er børnenes tarv at de skal i tre plejefamilier! Hvordan tænker de lige det påvirker tre sensitive børn først at blive fjernet fra deres mor og derefter blive fjernet fra hinanden, det forstår jeg ingenting af! Og det er jo også lidt at sige, at de stakkels børn er en alt for stor mundfuld for en plejefamilie, så tro da pokker at en enlig mor ikke kan klare det oveni alle de praktiske gøremål! Tænker at moren burde have fået noget hjælp, men igen så har vi kun sagen fra en side!
Håber der bliver tager hensyn til børnene så de kan se hinanden rigtig meget når nu de ikke kan bo sammen!
Nå så læste jeg forkert
Jeg læste at det var et hårdt valg, men det rigtige valg(i deres øjne) at sætte dem i tre forskellige forskellige familier, men ja, hvis en plejefamilie ikke kan klare det(og de er vel to), så er det da klart at en enlig mor ikke kan klare det uden hjælp.
Men som jeg skrev til en anden, ville jeg selv synes at tre børn er meget for en og ville have hjælp, meget hjælp også for børnenes skyld, for at dele sin opmærksom mellem tre er svært, bare to kan være svært.
Men som jeg skriver med Mom om, så ved vi ikke om der er mere i sagen end det der står i artiklerne, for ja at fjerne børn fordi de er bagud, hvad med at have givet hende en hjælpende hånd i hverdagen, så de kunne blive aktiveret.
Aflastningsfamilie..
Selvfølgelig hvis det kun er fordi de er bagud, hvis der ligger mere bag tvangsfjernelsen, så skal det jo undersøges.
Men moren bør og burde have fået hjælp.
Anmeld