trillinger fra vestSjælland tvangsfjernet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2014

Mom

Profilbillede for Mom
førstebarn21 skriver:

Rapportens er blevet offentlig gjort i medierne. 

Kan du ikke linke til den, den vil jeg da gerne læse.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

Malene76

Lullaby skriver:

Ja men ikke nær så meget som tvangsfjernelse. En plejemor skal jo have løn, pr barn, ikke en sum for alle. Hvorimod en hjemmehosser jo ikke er der fuldtid. Uanset hvad, er det ikke økonomien der er i højsædet her.. 

Jeg synes jeg oplever at kommunerne gør som de finder bedst uanset om det er image eller økonomi der er styrende. Men jeg kan da tage fejl og kommunen kan have gjort hvad der er bedst for børnene i denne sag. Det er jo ikke til at vide med sikkerhed. Jeg er bare ikke så positivt stemt over den måde kommunerne forvalter deres magt på. 

Anmeld

18. april 2014

Patriark

førstebarn21 skriver:

Så du kender folk der bryder deres tavshedspligt 

Det skal du nok ikke råbe for højt med, jeg har fulgt meget med i sagen og i rapporten fra observations hjemmet vurderes det ikke at en tvangs fjernelse er nødvendig.

Du har vist ikke den mindste ide om, hvad tavshedspligt indebærer, har du?

Anmeld

18. april 2014

Patriark

Muhmi skriver:

Den undersøgelse der "viser" at de er bagud i deres udvikling er baseret på en undersøgelse der er taget i December måned, mener jeg. Kommunen har ikke taget sig tid til at undersøge det igen efter 3 mdr hvor moren og børnene har boet på bosted. Og eftersom kommunen til at starte med prøvede at fjerne børnene, så er det "strike 2" og derfor er det øjeblikkelig tvangsfjernelse i to år, UDEN at kunne anke sagen....

JEG BLI'R SIMPELTHEN SÅ RASENDE!!!!!! 

Man kan altid anke en B&U udvalgs afgørelse. Sådan er det danske retssystem faktisk indrettet.

Hvordan man kan blive rasende over, at der bliver taget skridt for, at sikre nogle børns trivsel og udvikling at udover min fatteevne!?

Er du generelt tilhænger af omsorgssvigt?

Anmeld

18. april 2014

Mortil223

Patriark skriver:

Du har vist ikke den mindste ide om, hvad tavshedspligt indebærer, har du?

Jo det har, men hvad vil du præcis opnå med din nedladende henvendelse? Jeg arbejder på plejehjem og jeg ved præcis hvad den betyder. 

Anmeld

18. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jo det har, men hvad vil du præcis opnå med din nedladende henvendelse? Jeg arbejder på plejehjem og jeg ved præcis hvad den betyder. 

Du har da misforstået den i det jeg skrev. Men kan du linke til den rapport du nævnte? Jeg blev nysgerrig men kan ikke finde den. 

Anmeld

18. april 2014

Mortil223

mor:) skriver:

Du har da misforstået den i det jeg skrev. Men kan du linke til den rapport du nævnte? Jeg blev nysgerrig men kan ikke finde den. 

Jeg har lige modtaget en privat besked, med en forklaring, netop jeg misforstod hvad du skrev  

jeg linker i morgen når jeg er på via pc. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.