Hvornår har man råd til børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2014

Kløver

førstebarn21 skriver:

Men jeg har jo ikke startet debatten? Og det skal forståes lige præcis sådan som numse sparkeren skriver  

desværre har jeg mødt en del der tænker sådan og det vækker min harme 

Ok skulle bare forstå det rigtigt. Undrer mig bare over alt den debat over noget som kun meget få ville gøre der er jo altid få der udbytter systemet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

Kløver

førstebarn21 skriver:

Forhold dig til det jeg skriver. Kort og godt læs mine andre indlæg så ved du hvad jeg mener, jeg gider ikke sidde og gentage mig selv. 

Ej rolig nu, stillede bare et spørgsmål, og har jo nu fundet ud af hvad du mener.
Personligt tror jeg dog de færreste sidder og regner ud hvad de kan få og udnytter hjælpen på den måde

Anmeld

16. april 2014

Mortil223

Maja84 skriver:

Ok skulle bare forstå det rigtigt. Undrer mig bare over alt den debat over noget som kun meget få ville gøre der er jo altid få der udbytter systemet

Hele denne debat kører meget i ring, fordi meget få forholder sig til det jeg skriver, men jeg ved også det vækker følelser hos en del mennesker. 

Som skrevet kender jeg og har mødt en del der sidder og regner sådan og bag efter øffer på deres flade over kommunen ikke gider en skid og de skal bare punge ud, og det gør mig vred! 

At folk regner børnepenge ind i deres budget må de helt selvom, men at sidde og regne i kommunale tilskud er ikke ok, og der findes en der regner i fri plads osv.. 

Anmeld

16. april 2014

Mortil223

Maja84 skriver:

Ej rolig nu, stillede bare et spørgsmål, og har jo nu fundet ud af hvad du mener.
Personligt tror jeg dog de færreste sidder og regner ud hvad de kan få og udnytter hjælpen på den måde

Jeg er helt rolig  

men jeg gider ikke sidde og gentage mig selv så mange gange, fordi folk ikke læser hvad jeg skriver, derfor gjorde jeg dig opmærksom på du ikke havde det hele med, det er der vil ikke noget galt i? 

Anmeld

16. april 2014

Kløver

Fuglemor skriver:

Jeg tænkte hold da op har vi så mange penge. Selv om det ikke føltes sådan. Men der var en logisk forklaring

Og så lærte msn lige det

He he ja jeg undrede mig bare over takker pludselig var højere, men vi har jo ikke mere, det stod bare anderledes

Anmeld

16. april 2014

Kløver

førstebarn21 skriver:

Jeg er helt rolig  

men jeg gider ikke sidde og gentage mig selv så mange gange, fordi folk ikke læser hvad jeg skriver, derfor gjorde jeg dig opmærksom på du ikke havde det hele med, det er der vil ikke noget galt i? 

Jeg har læst, og spurgte ud fra det, beklager hvis jeg ikke kan huske alle ordene i en 15 siders lang debat

Anmeld

16. april 2014

Mortil223

Maja84 skriver:

Jeg har læst, og spurgte ud fra det, beklager hvis jeg ikke kan huske alle ordene i en 15 siders lang debat

Du er tilgivet

Anmeld

16. april 2014

Fuglemor

Maja84 skriver:

He he ja jeg undrede mig bare over takker pludselig var højere, men vi har jo ikke mere, det stod bare anderledes

Ja lige præcis. Men hus man ikke ved de er regnet med så kan det være underligt

Anmeld

16. april 2014

Kløver

førstebarn21 skriver:

Hele denne debat kører meget i ring, fordi meget få forholder sig til det jeg skriver, men jeg ved også det vækker følelser hos en del mennesker. 

Som skrevet kender jeg og har mødt en del der sidder og regner sådan og bag efter øffer på deres flade over kommunen ikke gider en skid og de skal bare punge ud, og det gør mig vred! 

At folk regner børnepenge ind i deres budget må de helt selvom, men at sidde og regne i kommunale tilskud er ikke ok, og der findes en der regner i fri plads osv.. 

Nu kender jeg ikke tilfældene men hver situation er jo unik og mere omfattende end man ved. Personligt vil jeg ikke dømme for hurtigt eller hvordan folk gør, der kan jo være meget som spiller ind feks udd osv

Anmeld

16. april 2014

Lenats31

Der er frygteligt mange enlige i landet her. Mange bliver enlige efter et barn er kommet til desværre. 

Den økonomiske situation er vi nu engang ikke 100% herre over. Den kan ændre sig i et snuptag.

Spå man kan ikke stille tingene så sort/hvidt op som her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.