Mor og meget mere skriver:
Er det ikke en del af emnet? Du fokuserer på én, endda en relativt lille del af samfundets bidrag til børnefamilier og finder præcist dén unødvendig. Hvorfor er netop dén del af "tilskudskagen" så afgørende, når vi alle modtager så meget andet?
Nope, jeg fokusere på børne unge ydelse, friplads, økonomien i det at få børn, at man ikke skal blande opdragelse og økonomi sammen, at man ikke skal planlægge børn ud for hvilke tilskud man kan få.
Men folk vil helst debattere børnepenge og så tager jeg bare den
og så skal jeg svarer på om folk bør få aborter osv. Selvom jeg ikke kender dem, så jeg kan fremstå rigtig led og tarvelig, men jeg har brede skuldrer så jeg kan leve med det
keg gider bare ikke nørkle i det hele for så bliver emnet for bredt, for så ryger den sikkert videre til hvem der skal betale læge, om man selv skal betale for at føde osv osv. Og det giver ikke mening når jeg taler om planlægning af børn vs økonomi.
Som om jeg tidligere skrev er det emne jeg holder mig til er planlægning af børn og fremtid, jeg skrev også min holdning kommer med nuancer og sker der noget livs forandrede skal vi selfølgelig som samfund hjælpe familien igennem, men jeg bliver vred over folk sidder og regner i offentlige støtte og ydelser for det skal de da bare ha.
Anmeld