Selvfølgelig skulle det ikke være perfekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

SummaSummarum skriver:

Skat bliver ikke fratrukket børnepengene  Kun hvis man f.eks skylder til sit barns daginstitution og det kan I jo næppe have endnu 

Så bare inde på en gruppe hun sagde hun blev trukket i skat fordi hun skulle betale penge tilbage i skat. Men de børnepenge er næsten allerede brugt. Da vi jo skal have nyt tøj til ham og tøj til dagplejen. Og nu passer det også lige med at det ligger ved børnepengene også skal regningen fra dagpleje jo også betales.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

tweety2060

MiichellaMalou skriver:

Ja men det tænkte vi jo ikke over. Og havde en veninde der mødte klokken 8

Har desværre ikke rigtig andre forslag, men håber at der Er en løsning for Jer

Anmeld

15. april 2014

tweety2060

Mener i Skal betale 2 mdr for dp hvis i springer fra... Så ville søge en barnepige som i kunne blive trygge og fortrolige med

Anmeld

15. april 2014

Kløver

Fuglemor skriver:

Jo jo det er rigtigt. Men i vores kommune åbner de kommunale kl 630. 

Kommer eet ikke an på modul ? Her åbner vores halv 7, men der er dagplejere med senere moduler som åbner senere men har åbent længere om eftermiddagen.

Til ts:
Sikke en dum situation, da jeg i sin tid gik på hjælperen, fik alle dagvagten og mødte kl 7 i praktikken. Det er fordi nattevagten går hjem kl 7 og derfor starter vagten kl 7. Hvornår skal du i 1 praktik, hvis du starter skole nu her, kan du måske nå at få en ny plads inden selve praktikken starter ?

Anmeld

15. april 2014

bøllen

Yurie skriver:

Og jeg skrev bare hvad jeg havde oplevet og hørt fra min søster. Jeg ved godt at der er nogen der arbejder faste tider, men der var en anden der skrev at hun havde fået passe sine tider med transporttiderne.

Men hvorfor har du ikke aften/natvagter?
Det kan man vel også have, siden du skifter med en kl.7.15?

Min søster var på en døgninstution for voksne med handicap, og hun havde da også aftenvagter.

Det er derfor at jeg skriver som jeg skriver.

Men når man tager en elev ind, fortæller man så ikke eleven mødetiderne mere end 2uger før de skal starte? Det er da ikke længe.

Altså min mor arbejder som social og sundhedshjælper. Der arbejder man enten i daghold, aftenhold eller nathold. Man skifter IKKE imellem de forskellige skift. Med mindre hun vælger at tage en ekstra vagt. Om det er sådan for alle skal jeg ikke kunne sige.

psstt syntes nu ikke du bliver svaret grimt, men hun svaret jo netop men en viden fordi hun arbejder inden for faget. Og du sætter spørgsmålstegn ved hvorfor TS ikke skifter i tiderne.

ts håber I finder en løsning.

Anmeld

15. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej. 

Jeg har ikke læst hele tråden, så det kan være det her forslag er kommet. Men har du prøvet at forklare pladsanvisning jeres problem og måske starte i vuggestue i stedet for?

Anmeld

15. april 2014

Fuglemor

Maja84 skriver:

Kommer eet ikke an på modul ? Her åbner vores halv 7, men der er dagplejere med senere moduler som åbner senere men har åbent længere om eftermiddagen.

Til ts:
Sikke en dum situation, da jeg i sin tid gik på hjælperen, fik alle dagvagten og mødte kl 7 i praktikken. Det er fordi nattevagten går hjem kl 7 og derfor starter vagten kl 7. Hvornår skal du i 1 praktik, hvis du starter skole nu her, kan du måske nå at få en ny plads inden selve praktikken starter ?

Jeg synes jo det har lang tid åben i den anden ende. Til 1615. Men deter selvfølgelig lang tid i min verden når jeg henter senest kl 15

Anmeld

15. april 2014

De3Guldklumper

Fuglemor skriver:

Er egentlig for dårligt at den kommunale åbner så sent. 

Det da ikke for dårligt.

En kommunal dp mor må have 48 timer om ugen. Og de fordeles altså efter hvordan forældrene skriver deres pasningsbehov.

Hvis denne dp ex har barn der bliver hentet kl 17 eller 17.30 jamen så kan hun jo ikke åbne kl 5.30 eller 6.30 da hun så har alt for mange timer på en uge.

Alle dp'er har forskellige åbningstider.

Anmeld

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Maja84 skriver:

Til ts:

For at jeg kan starte på skolen skal jeg have en kontrakt.

Anmeld

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

mor:) skriver:

Hej. 

Jeg har ikke læst hele tråden, så det kan være det her forslag er kommet. Men har du prøvet at forklare pladsanvisning jeres problem og måske starte i vuggestue i stedet for?

Ja og der er ingen pladser overhovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.