Selvfølgelig skulle det ikke være perfekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

MortilMogL skriver:

Ja, det lyder meget somom du ikke vil, men sådan er livet altså. For mig var det lige så svært da jeg fik Lucas for 6.5 år siden - og hun behøver ikke være fremmede. - i kan sagtens nå lærer hende at kende.
Ellers må i da kende en eller anden, farmor , mormor, veninde, ven, vens lillesøster you name it. Alt kan lade sig gøre.
Eller må du jo prøve en privat.

Igen vi kender ingen det har vi jo prøvet. Seriøst læser ingen hvad jeg skriver eller hvad!
Vi har ikke råd til en privat dp. Og møde med sp og den dp vi har nu er på plads. Og det er allerede efter påske. Og det er også efter påske min søn starter i dp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

SummaSummarum skriver:

Hvis I allerede leder efter een "fremmed" nu så er vedkommende ikke fremmed om to uger hvor du skal starte - så løsningen ligger lige for. Der kommer børnepenge onsdag vist nok og af dem kan I ligge/bruge det der skal til for at få jer igennem situationen I er endt i  

Nej det kan vi ikke for de bliver jo trukket hvis man skylder skat som jeg åbenbart gøre. Så nej der er ikke penge der plus han skal have nyt tøj.

Anmeld

14. april 2014

EAF

14. april 2014

Tin

Profilbillede for Tin
MiichellaMalou skriver:

Gider slet ikke sådan et angreb!
Igen det er meget forskelligt fra kommune til kommune og det har hun selv sagt. Og har en veninde der først mødt klokken otte. Vi har ikke pengene til privat dp, og hvad fanden er der så useriøst, sådan en melding magter jeg da slet ikke og hører på og har heller ikke forlangt de skulle ændre noget på nogen måder. Jeg har prøvet og undersøge alle muligheder. Og der er åbenbart ikke rigtig noget at gøre og sådan er det så kan det godt være vi har dummet os selvom vi ikke har vist det eller kunne finde særlig meget om det.

Det var nu ikke ment som et angreb:-)

Men skriver bare,hvad jeg som vejleder,ville tænke hvis du kom og bad mig om at rykke arbejdstiden med 30min. Som ny, og ikke mindst som elev er det jo ret vigtig at fremstå loyal og lærevillig:-) og sådan ville min første tanke ikke umiddelbart være, men dermed ikke sagt at jeg ikke forstår dit dilemma. Jeg er også mor nemlig:-)

Derudover foreslår jeg,som mange andre en privat DP.

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

SummaSummarum skriver:

Ok

Vi har ikke pengene til at skulle betale en for det. Ligemeget hvad, vi sidder pt stramt nok i det i forvejen.

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Tin skriver:

Det var nu ikke ment som et angreb:-)

Men skriver bare,hvad jeg som vejleder,ville tænke hvis du kom og bad mig om at rykke arbejdstiden med 30min. Som ny, og ikke mindst som elev er det jo ret vigtig at fremstå loyal og lærevillig:-) og sådan ville min første tanke ikke umiddelbart være, men dermed ikke sagt at jeg ikke forstår dit dilemma. Jeg er også mor nemlig:-)

Derudover foreslår jeg,som mange andre en privat DP.

Virkede sådan.
Men har aldrig bedt om at få rykket nogen som helst tider.. Og da jeg først fik tiderne af vide idag har jeg ikke haft en chance da det er forskelligt fra kommune til kommune.

Men han skal allerede starte i dp når påsken er slut. Der har vi fået lov at indkærer ham. Så ville kun have imorgen til det også skulle jeg aflyse det hele onsdag. Hvor samtale og start i dp er tirsdag

Anmeld

14. april 2014

tweety2060

Har ikke læst alle svarene.....
Men oftest er det jo fra morgenstunden at man vælger pt, arb.opgaver mm, hvorfor det vægtes som vigtigt fra klinikkens side at være der fra start-især under læring.... Stortset alle praktikker vil starte kl 7. Andet vil være rent held
Men håber I finder en løsning...

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

tweety2060 skriver:

Har ikke læst alle svarene.....
Men oftest er det jo fra morgenstunden at man vælger pt, arb.opgaver mm, hvorfor det vægtes som vigtigt fra klinikkens side at være der fra start-især under læring.... Stortset alle praktikker vil starte kl 7. Andet vil være rent held
Men håber I finder en løsning...

Ja men det tænkte vi jo ikke over. Og havde en veninde der mødte klokken 8

Anmeld

15. april 2014

TrineMine86

Fuglemor skriver:

Er egentlig for dårligt at den kommunale åbner så sent. 

Det er forskelligt hvornår kommunale åbner, på et hold er der dagplejere der åbner fra 6.15-7.15, alt efter hvilke behov man har.. 

Anmeld

15. april 2014

EAF

Nej det kan vi ikke for de bliver jo trukket hvis man skylder skat som jeg åbenbart gøre. Så nej der er ikke penge der plus han skal have nyt tøj.

Skat bliver ikke fratrukket børnepengene  Kun hvis man f.eks skylder til sit barns daginstitution og det kan I jo næppe have endnu  Og da jeres søn er så lille får man da 4000kr omtrent ikke udbetalt? Kan ikke huske beløbet da min søn er 4 nu og modtager omkring 33-3200kr. Så det kunne tænkes at han kunne få nyt tøj for lidt af beløbet og resten kunne I spare op så du kan starte som ønsket 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.