Selvfølgelig skulle det ikke være perfekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MiichellaMalou skriver:

Har vi ikke penge til.
Men det er ligemeget er blevet nødtil at sige vi ikke kunne finde en løsning

Øv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Trinebaby

Øv smukke det jeg ked a og høre hvornår starter du så <3

Anmeld

15. april 2014

Kløver

MiichellaMalou skriver:

Ja udover hun ringet idag og ville have svar. :/

Hvem ville have svar?
Altså hvis du takker ja og starter uddannelsen, kører ind i dp, så er det et sats, men langt fra umuligt at der i løbet af de næste 2.5 mdr kunne blive en plads ledig i dp, med åbningstider, som passer til praktikken inden du starter

Anmeld

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

mor:) skriver:

Øv 

Tak
Men mega øv.
Det positive i at jeg tager min barsel færdig er jeg selv kan kører min dreng ind i dagpleje og jeg kan nå at blive gældfri inden august

Anmeld

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Øv smukke det jeg ked a og høre hvornår starter du så <3

Starter nok ikke på sosu men tager hf i stedet for

Anmeld

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Maja84 skriver:

Hvem ville have svar?
Altså hvis du takker ja og starter uddannelsen, kører ind i dp, så er det et sats, men langt fra umuligt at der i løbet af de næste 2.5 mdr kunne blive en plads ledig i dp, med åbningstider, som passer til praktikken inden du starter

Hende vejlederen. Så der er ikke noget at gøre sagde jo at vi ikke havde fundet nogen løsning

Anmeld

15. april 2014

Kløver

MiichellaMalou skriver:

Hende vejlederen. Så der er ikke noget at gøre sagde jo at vi ikke havde fundet nogen løsning

Personligt havde jeg givet det et forsøg, med så lang tid til at få en anden plads, men håber du finder ud af det

Anmeld

15. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MiichellaMalou skriver:

Tak
Men mega øv.
Det positive i at jeg tager min barsel færdig er jeg selv kan kører min dreng ind i dagpleje og jeg kan nå at blive gældfri inden august

Dejligt du alligevel ser de positive aspekter af det

held og lykke. Håber du hygger dig resteb af barselstiden 

Anmeld

15. april 2014

Kløver

MiichellaMalou skriver:

Tak
Men mega øv.

Måske du i stedet kan få plads når de starter i sep, så når i at komme under garantien for en plads, der passer ind til både skole og praktik

Anmeld

15. april 2014

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Sagen er den at jeg starter på uddannelse her 2 maj ikke nok med vi havde lidt problemer med hensyn til dagpleje med at kører ind. Den fik vi løst.

Nu kommer det problem vi slet ikke kan løse på nogen måde,
Vores dagpleje åbner klokken 07.00 og jeg skal møde klokken 07.00, og praktikstedet er ikke til at hug eller stik i, min kæreste møder halv syv så han kan heller ikke aflevere da han ikke kan rykke sine tider heller, kan heller få plads andre steder til min søn.
Bedsteforældre kan heller ikke aflevere.

Så har i nogen gode råd tror det var det hele og undskyld det er så rodet

En af mine veninder har haft det samme problem, hun fik en veninde til at hjælpe om morgenen - måske det kunne være en løsning? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.