Selvfølgelig skulle det ikke være perfekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2014

Kløver

Fuglemor skriver:

Jeg synes jo det har lang tid åben i den anden ende. Til 1615. Men deter selvfølgelig lang tid i min verden når jeg henter senest kl 15

Ja her åbner dp kl 6.30 og lukker 16.20 på nær fredag hvor det er 15.10. Men der er moduler som åbner før og lukker tidligere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Kløver

MiichellaMalou skriver:

For at jeg kan starte på skolen skal jeg have en kontrakt.

Jeg tænker at du jo kan tage imod, og i den tid du er på skole, kan der måske nå at komme en ledig plads, dvs at selvom det er trels og dumt og bliver hurtigt skift, kan i måske nå at få et andet modul inden din praktik starter

Anmeld

15. april 2014

klmf

Håber I finder en løsning. En privat dagplejer er vist ofte billigere end en kommunal, så det er umiddelbart den bedste løsning, hvis ikke der er vuggestuepladser at få (de har nok de bedste arbejdstider for os i plejefagene). God jagt og god praktik! Det er et dejligt fag:-)

Anmeld

15. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MiichellaMalou skriver:

Ja og der er ingen pladser overhovedet.

Mærkeligt at der ikke er en vuggestue der lige kan køre på overnormering. Der kommer jo nok et stort skift både her til maj og august. 

Har I slet ikke nogen I kender der lige kan komme og aflevere inden vedkommende selv skal på arbejde? 

Kan I betale Jer fra det? 

Anmeld

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Maja84 skriver:

Jeg tænker at du jo kan tage imod, og i den tid du er på skole, kan der måske nå at komme en ledig plads, dvs at selvom det er trels og dumt og bliver hurtigt skift, kan i måske nå at få et andet modul inden din praktik starter

Jeg må ikke skrive under på kontrakten hvis jeg ikke kan starte praktikken der de betaler jo min løn.

Anmeld

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

lotchen skriver:

Håber I finder en løsning. En privat dagplejer er vist ofte billigere end en kommunal, så det er umiddelbart den bedste løsning, hvis ikke der er vuggestuepladser at få (de har nok de bedste arbejdstider for os i plejefagene). God jagt og god praktik! Det er et dejligt fag:-)

Han skal starte dp på tirsdag så det er alt for sent og finde ny

Anmeld

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

mor:) skriver:

Mærkeligt at der ikke er en vuggestue der lige kan køre på overnormering. Der kommer jo nok et stort skift både her til maj og august. 

Har I slet ikke nogen I kender der lige kan komme og aflevere inden vedkommende selv skal på arbejde? 

Kan I betale Jer fra det? 

Har snakket med hende der styrer det og der var ikke noget de var alle sammen taget ellers var det samme møde tider som den vi alligevel har fået.

Nej alle vi kender arbejder.

Anmeld

15. april 2014

A.n.onym.

De vuggetuer der ligger i den ende af ballerup hvor jeg bor har åbent 6.30 - mon kommunen kan hjælpe? 

Anmeld

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

MommyK skriver:

De vuggetuer der ligger i den ende af ballerup hvor jeg bor har åbent 6.30 - mon kommunen kan hjælpe? 

Kommunen kan ikke hjælpe der er ingen pladser.

Anmeld

15. april 2014

A.n.onym.

MiichellaMalou skriver:

Kommunen kan ikke hjælpe der er ingen pladser.

Ok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.