Selvfølgelig skulle det ikke være perfekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.120 visninger
151 svar
48 synes godt om
14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Sagen er den at jeg starter på uddannelse her 2 maj ikke nok med vi havde lidt problemer med hensyn til dagpleje med at kører ind. Den fik vi løst.

Nu kommer det problem vi slet ikke kan løse på nogen måde,
Vores dagpleje åbner klokken 07.00 og jeg skal møde klokken 07.00, og praktikstedet er ikke til at hug eller stik i, min kæreste møder halv syv så han kan heller ikke aflevere da han ikke kan rykke sine tider heller, kan heller få plads andre steder til min søn.
Bedsteforældre kan heller ikke aflevere.

Så har i nogen gode råd tror det var det hele og undskyld det er så rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Tip!

En anden dagpleje med andre tider, eller finde en privat? 

Det er utroligt at de åbner så sent... 

Anmeld

14. april 2014

Fuglemor

MiichellaMalou skriver:

Sagen er den at jeg starter på uddannelse her 2 maj ikke nok med vi havde lidt problemer med hensyn til dagpleje med at kører ind. Den fik vi løst.

Vores dagpleje åbner klokken 07.00 og jeg skal møde klokken 07.00, og praktikstedet er ikke til at hug eller stik i, min kæreste møder halv syv så han kan heller ikke aflevere da han ikke kan rykke sine tider heller, kan heller få plads andre steder til min søn.

Er det en kommunal eller privat dagpleje, for ved en privat kan i måske betale lidt ekstra for hun åbner før.

ellers så søg efter en reserve bedste som måske kunne aflevere om morgen

Anmeld

14. april 2014

Fuglemor

Jeg er selv privat og åbner kl 7. Men hvis jeg står med et hold forældre med samme problemer som jer så kan vi sagtens finde ud af at jeg åbner før 

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Twinkle little star skriver:

En anden dagpleje med andre tider, eller finde en privat? 

Det er utroligt at de åbner så sent... 

Som jeg skrev kan vi ikke få ham i anden dagpleje der er ikke plads vi har heller ikke penge til at skulle betale det ekstra for en privat dagplejer. Der er max to uger til jeg starter

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Fuglemor skriver:

Jeg er selv privat og åbner kl 7. Men hvis jeg står med et hold forældre med samme problemer som jer så kan vi sagtens finde ud af at jeg åbner før 

Pengene er ikke til at betale ekstra, da vi sidder dyrt i lejligheden :/ men er kommunal.

Anmeld

14. april 2014

Tip!

MiichellaMalou skriver:

Som jeg skrev kan vi ikke få ham i anden dagpleje der er ikke plads vi har heller ikke penge til at skulle betale det ekstra for en privat dagplejer. Der er max to uger til jeg starter

Hvad siger plads anvisningen til jeres problem?

der må være en dp i jeres område, der åbner før kl 7?  

Ofte kan en privat vist være billiger end en offentlig... 

Jeg synes det er skræmmende sent at de åbner, og forstår godt jeres problematik... 

Anmeld

14. april 2014

TNBC

MiichellaMalou skriver:

Jeg ville snakke med hende om det, men vidste I ikke åbningstiderne da I fik pladsen?

Og så måske finde en reservebedste eller en veninde, der kan hjælpe om morgenen.

Ellers er der jo vuggestue.

Anmeld

14. april 2014

Francisca

MiichellaMalou skriver:

Hvad er det for en uddannelse du starter på?
Det er selvfølgelig noget møg i begge møder så tidligt.
Men det jo normalt at dagpleje/vuggestue først åbner kl.7

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Hvad siger plads anvisningen til jeres problem?

der må være en dp i jeres område, der åbner før kl 7?  

Ofte kan en privat vist være billiger end en offentlig... 

Jeg synes det er skræmmende sent at de åbner, og forstår godt jeres problematik... 

Vi havde jo tænkt fordi jeg skal studere i al den tid han går i dagpleje også tænkte vi klokken syv er fint nok. Men min veninde havde også sagt at praktikstederne var fleksible og godt ville gå med til at man møder lidt senere. Men det er de åbenbart ikke

hun havde prøvet og undersøge tingene og der var kun to pladser og det var samme tidspunkt de åbnet så det hjalp ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.