Selvfølgelig skulle det ikke være perfekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2014

Kløver

MiichellaMalou skriver:

Jeg må ikke skrive under på kontrakten hvis jeg ikke kan starte praktikken der de betaler jo min løn.

Men din intention er jo at starte hvor længe går der inden du starter i praktikken, for det kunne jo godt give tidsnok, til at i kan finde en plads eller en løsning.
Skulle det ikke løse sig, kan du jo hoppe fra, det er kjo ikke unormalt at nogle må springe fra af forskellige årsager. Det værste der kan ske, er at i ikke nåratfå plads, men så har du forsøgt, men der erkommer også god mulighed for at der kommer en ledig plads kigger jeg på hjemmesiden starter hold 1 maj og skole varer 8 uger, dvs det er først slut juni at du starter i praktikken, det giver alligevel næsten 2.5 mdr, hvori kan nå at få en ny plads, der kan skiftes til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Maja84 skriver:

Men din intention er jo at starte hvor længe går der inden du starter i praktikken, for det kunne jo godt give tidsnok, til at i kan finde en plads eller en løsning.
Skulle det ikke løse sig, kan du jo hoppe fra, det er kjo ikke unormalt at nogle må springe fra af forskellige årsager. Det værste der kan ske, er at i ikke nåratfå plads, men så har du forsøgt, men der erkommer også god mulighed for at der kommer en ledig plads kigger jeg på hjemmesiden starter hold 1 maj og skole varer 8 uger, dvs det er først slut juni at du starter i praktikken, det giver alligevel næsten 2.5 mdr, hvori kan nå at få en ny plads, der kan skiftes til

Skal lige være sikker snakker du om ny Elevplads eller ny dagpleje plads?

Anmeld

15. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MiichellaMalou skriver:

Har snakket med hende der styrer det og der var ikke noget de var alle sammen taget ellers var det samme møde tider som den vi alligevel har fået.

Nej alle vi kender arbejder.

Ja men arbejder de allesammen så tidligt? 

Anmeld

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

mor:) skriver:

Ja men arbejder de allesammen så tidligt? 

Min mor arbejder nat og har først fri klokken syv. Og ellers så ja så arbejder alle tidligt

Anmeld

15. april 2014

Kløver

MiichellaMalou skriver:

Skal lige være sikker snakker du om ny Elevplads eller ny dagpleje plads?

Jeg snakker om ny dagpleje plads. Lad barnet starte, der hvor i har fået plads, start på skolen, og snak med anvisningen om at få en ny dp/vs plads, der passer i tidsrummet, så snart det er muligt, med 2.5 mdr at løbe på, burde der være gode muligheder for at få en anden plads tilbudt, inden du starter i praktik

Anmeld

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Maja84 skriver:

Jeg snakker om ny dagpleje plads. Lad barnet starte, der hvor i har fået plads, start på skolen, og snak med anvisningen om at få en ny dp/vs plads, der passer i tidsrummet, så snart det er muligt, med 2.5 mdr at løbe på, burde der være gode muligheder for at få en anden plads tilbudt, inden du starter i praktik

Så skal vi jo kører ham ind det nye sted også.

Anmeld

15. april 2014

Kløver

MiichellaMalou skriver:

Så skal vi jo kører ham ind det nye sted også.

Ja, det er trels, men ikke umuligt og det er en løsning, som kan afhjælpe jeres problem, heldigvis er det i de fleste tilfælde noget nemmere at køre dem ind, i ny dagpleje efter kort tid, så selvom det er trels, redet en mulighed og måske en bedre mulighed end i har lige nu

Anmeld

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Maja84 skriver:

Ja, det er trels, men ikke umuligt og det er en løsning, som kan afhjælpe jeres problem, heldigvis er det i de fleste tilfælde noget nemmere at køre dem ind, i ny dagpleje efter kort tid, så selvom det er trels, redet en mulighed og måske en bedre mulighed end i har lige nu

Ja udover hun ringet idag og ville have svar. :/

Anmeld

15. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MiichellaMalou skriver:

Min mor arbejder nat og har først fri klokken syv. Og ellers så ja så arbejder alle tidligt

Så er der jo mange studerende som sikkert gerne vil tjene lidt ekstra

Anmeld

15. april 2014

MorTilEn2013Dreng

mor:) skriver:

Så er der jo mange studerende som sikkert gerne vil tjene lidt ekstra

Har vi ikke penge til.
Men det er ligemeget er blevet nødtil at sige vi ikke kunne finde en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.