Selvfølgelig skulle det ikke være perfekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Francisca skriver:

http://www.dagpleje-christina.dk/186268777

Her er der også en ledig plads hvor hun skrive åbningstiderne kan snakkes om

Skovlunde er desværre bare en meget stor omvej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Francisca

MiichellaMalou skriver:

Skovlunde er desværre bare en meget stor omvej

Hvor ligger praktikstedet?

Men prøv at ring til den første du kunne være heldig

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

An&Jo skriver:

Håber ikke du ser mine svar som et angreb på dig, for synes det er super ærgeligt du ikke vidste tiderne.. Jeg håber virkelig du finder ud af hvordan i skal gøre det, for det andet her er ikke sjovt..

Det gøre jeg bestemt ikke
Men ja det er super trist jeg ikke viste det og min veninde mødte klokken otte også tænkte jeg det var fint nok

Anmeld

14. april 2014

An&Jo

Yurie skriver:

Slap af, jeg vidste sku da ikke at det var som elev. Jeg skriver jo bare hvad jeg har oplevet. At have skiftende vagter, dag/aftenvagt.

Jeg ved sku godt at Fru Jensen ikke kan blive liggende, bare fordi en ikke er mødt. Jeg er jo ikke dum. Og du behøver ikke fortælle mig omkring mødertider og vagtskifte.

Jeg er helt rolig..

Fortæller dig bare hvordan mødetiderne er som social og sundhedshjælper.. Og så er det egentlig ligemeget om det er som elev eller i praktik.. Vi har et par stykker i praktik, og de møder også kl 7.. Hun havde jo skrevet hvad det var som, og så er tiderne jo som de er uanset hvilken situation man er der for..

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Francisca skriver:

Hvor ligger praktikstedet?

Men prøv at ring til den første du kunne være heldig

Albertslund

Anmeld

14. april 2014

TNBC

An&Jo skriver:

Jeg er helt rolig..

Fortæller dig bare hvordan mødetiderne er som social og sundhedshjælper.. Og så er det egentlig ligemeget om det er som elev eller i praktik.. Vi har et par stykker i praktik, og de møder også kl 7.. Hun havde jo skrevet hvad det var som, og så er tiderne jo som de er uanset hvilken situation man er der for..

Og jeg skrev bare hvad jeg havde oplevet og hørt fra min søster. Jeg ved godt at der er nogen der arbejder faste tider, men der var en anden der skrev at hun havde fået passe sine tider med transporttiderne.

Men hvorfor har du ikke aften/natvagter?
Det kan man vel også have, siden du skifter med en kl.7.15?

Min søster var på en døgninstution for voksne med handicap, og hun havde da også aftenvagter.

Det er derfor at jeg skriver som jeg skriver.

Men når man tager en elev ind, fortæller man så ikke eleven mødetiderne mere end 2uger før de skal starte? Det er da ikke længe.

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

Og jeg skrev bare hvad jeg havde oplevet og hørt fra min søster. Jeg ved godt at der er nogen der arbejder faste tider, men der var en anden der skrev at hun havde fået passe sine tider med transporttiderne.

Min søster var på en døgninstution for voksne med handicap, og hun havde da også aftenvagter.

Men når man tager en elev ind, fortæller man så ikke eleven mødetiderne mere end 2uger før de skal starte? Det er da ikke længe.

Hun fortalte dem faktisk ikke jeg skulle selv spørger

Anmeld

14. april 2014

TNBC

MiichellaMalou skriver:

Hun fortalte dem faktisk ikke jeg skulle selv spørger

Det burde hun da fortælle dig, når I snakkede om de fire måneder du skal være der. Mærkeligt.

Men godt du spurgte.

Anmeld

14. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

Det burde hun da fortælle dig, når I snakkede om de fire måneder du skal være der. Mærkeligt.

Men godt du spurgte.

Det står i kontrakten men hun sagde det ikke selv. Kun fordi jeg spurgte

Anmeld

14. april 2014

An&Jo

Yurie skriver:

Jo men jeg er heller ikke elev.. Som elev må man ikke have aften og nattevagter, ihvertfald ikke i min kommune.. Det må man ikke fordi man ikke får tillæg som elev fordi elevlønnen er fast.. Dermed bliver man jo ikke korrekt lønnet hvis man som elev har blandede vagter..

Jeg arbejder fra kl 7 til 15 eller 15:30 det er lidt blandet og fredagen op til en arbejdsweekend har jeg fri kl 13..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.