Vi mødtes igennem en fyr fra hans klasse, som jeg "datede" lidt.
Jeg havde været sammen med ham her fyren i byen, og blev så inviteret til fest ved ham dagen efter.
Allerede først på aftenen til den fest, kunne jeg nok godt mærke, at han ikke lige var noget for mig.
Senere på aftenen kom min mand så til festen, og jeg var bare solgt. Jeg kan huske at jeg tænkte "ham skal jeg have fat i."
Vi snakkede en del sammen til festen og jeg bagte nok også en del på ham. Men vi var ikke sammen (jeg var jo inviteret af ham den anden).
Et par dage efter meddelte jeg så ham, at det nok ikke lige skulle være os.
Weekenden efter mødte jeg så min mand i byen (og der "kendte" vi jo hinanden fra festen weekenden før) så vi faldt i snak. Her var vi så sammen, og jeg var bare forelsket med det samme.
Men men men, til min skræk kom jeg i taxaen på vej hjem i tanke om, at vi ikke havde udvekslet numre. DOH.
Efter et par forgæves forsøg på at finde ham i telefonbogen (ja, det er helt tilbage fra dengang jeg rent faktisk kunne finde på at kigge i sådan én) måtte jeg krybe til korset og skrev til hans klassekammerat (altså ham jeg havde været sammen med) og spurgte om jeg kunne få hans nummer, eller om han ville give mit nummer videre.

Efter nogle dage ringede han så, og vi aftalte at mødes weekenden efter. Og ja, så har vi været sammen siden.

Til august er det 15 år siden. Til maj har vi været gift i 1 år og til juli kommer vores datter nr. 2 til verden.
Anmeld