Hvordan mødte I hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

Laulund87

På Arto.dk haha

Ej vi er vokset op i den samme lille landsby og legede sammen da vi var små. Så stoppede vi med at snakke sammen da vi blev teenagere og jeg flyttede til Randers.

For lidt over 9 år siden fandt jeg ham på Arto og vi mødtes. Så har vi været sammen siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

A&F

Jeg gik i 2.g og min mand var startet på uni da vi mødte hinanden igennem et projekt han skulle skrive. Det var så også kærlighed ved første blik. Så han friede til mig efter 1 måneds tid. (grundet religion)Vi har været gift i 6 år nu

Anmeld

17. marts 2014

Annemette07

Kender min mand gennem min storebror. Jeg var 11 år da min storebror holdte fest som 15 årig, hvor min mand så deltog. Hele aftenen synes jeg han smilede så sødt, så jeg sparkede kærligt efter ham når han var alene(ja jeg skulle jo være min storebrors irriterende lillesøster ;-) ), også blev vi venner på Arto, skrev sammen., hvor efter han blev min bedste ven. ( en smule akavet da det også var min storebrors bedste ven, men følte/føler jeg kunne fortælle ham ALT).

Efter ca 3,5 år, dagen før jeg blev 15 blev vi kærester. Til april har vi været kæreste i 6 år, og kendt hinanden i ni år. I september sidste år blev vi gift og i oktober sidste år fik vi vores første barn sammen. Vi har til august boet sammen i fire år, og ja jeg er kun 20(knap 21), men jeg har været forelsket i ham fra den dag min bror holdte fest og kunne ikke forestille mig et liv uden ham :-)

Anmeld

17. marts 2014

Carina:-)

Vi mødtes i byen .

For 25 år siden på tirsdag -

Og med ups and downs og 7 børn siden er jeg ret sikker på vi snupper mindst 25 mere 

Anmeld

17. marts 2014

oktober2014

Vi levede begge det vilde liv og mødtes til en suspekt koncert på Christiania, med en masse ups and downs (mange, blandt andet eks kærester der er sindssyge, ville ikke binde sig osv), valgte vi at ligge vores livsstil om, være "ordenlige" mennesker, og nu venter vi vores første barn 

Anmeld

17. marts 2014

Marts<3

Distortion 2011! Jeg kunne ikke gå i mine stiletter mere, og han kom cyklende. Jeg fik en lift, og gav ham et kys som tak...

Jeg følte jeg var med i en Disney film... Alt var i farver og fuglene sang...

2 mdr efter er jeg gravid, 2 mdr henne... Vi er stadig sammen idag, men med stor besvær og mange kriser rigere... Vores vej skilles snart, men jeg vil aldrig gøre noget af det om. Han er en god far, sjov mand, flot fyr og mega klog... Jeg håber han vil være min gode ven trods vores brud... Uden ham, ville jeg aldrig haft fået verdens smukkeste og klogeste dreng

Anmeld

17. marts 2014

MHB

Min bedste ven skulle holde nytår sammen med hans ven som han lige var flyttet i lejlighed med. Jeg havde ikke mødt vennen før da jeg havde boet i udlandet i et halvt år. Jeg kom hjem til dem dagen før nytår og synes at hans ven var flink men overvejede ikke mere end det.... før nytårsaften da jeg havde fået en masse at drikke  - så var han pludselig meget mere interessant, og det var han heldigvis også stadig dagen efter.

Vi har været sammen i over 6 år nu og har en søn på knap et år sammen. Det havde jeg bestemt ikke regnet med da jeg mødte ham første gang! Min mor derimod sagde til min søster da hun havde mødt ham for første gang, at det var den eneste jeg nogensinde havde taget med hjem hun kunne forstille sig at jeg kunne have en fremtid med børn og familie sammen med 

Anmeld

17. marts 2014

MyLove E

Jeg har for mange år siden været frivillige børnepasser ved muskelsvind fondens landsmøde. Men var så stoppet igen og brugt min frivillig tid på deres åh abe og grøn koncerter. Til grøn koncert 08 mødte jeg hende som stod for muskelterne som vi også hedder
Hun synes jeg skulle være det, da jeg så nævnte at det havde jeg været, ja så havde jeg ikke noget valg

Den første weekend jeg var med på var en fest/undervisning weekend, så ingen børn

Jeg trængte sådan til at kysse på nogen. Han var så den eneste som så sådan okay ud og ikke havde kæreste Han afviste mig 5 gange, men jeg var lige glad Ja nu har vi boet sammen i 5 år og Elias er næsten 3år

Elias er faktisk født den dag Muskelsvind fonden holdte deres 40 års jubilæum

Vi er stadig frivillige. Men pt ikke så aktive

Anmeld

17. marts 2014

Loa

lineog4 skriver:

Jeg tog som 18 årig til Italien for at være au pair for en enlig far.... Rest is history og vi har nu kendt hinanden i 21 år

Ej endte du så sammen med ham?
Hvor romantisk

Anmeld

17. marts 2014

L&V

Han begyndte at arbejde i den bare jeg arbejdede i og en aften hvor jeg var i byen med pigerne og han var på arbejde fik vi hvis lidt rigelig at drikke og veninderne havde lagt hans nummer ind på min telefon og i min brandert havde jeg så in inviteret ham i biografen og han sagde ja.. Næste morgen da jeg så vågnede og ikke ku huske en skid af det får jeg en besked om at han glæder sig og bla bla bla, problemet var jo så bare at jeg var 15 og han var 21 så jeg skulle jo lige vende den med mine forældre, de var heldigvis oki med det og ja det er så 11år siden, 2 børn, 1 hus og en helt masse andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.