Anonym skriver:
Af ren nysgerrighed og som en hyggetråd.
Jeg mødte min mand, da vi læste sammen og boede på samme kollegie. Vi snakkede sjældent sammen til dagligt, selvom vi boede klods op ad hinanden, men til festerne snakkede vi ofte sammen. På en bytur i min hjemby, langt fra hvor vi læste, opdagede jeg til min store overraskelse at jeg savnede ham og jeg begyndte at få sommefugle i maven, når døren til hans værelse åbnede. Til en fest på kollegiet snakkede vi meget sammen og endte på mit værelse, hvorefter det fortsatte som førhen - nærmest ingen kontakt. Men et par dage efter bekendte han sin store kærlighed til mig og derefter var vi kærester :-)
Er spændt på at høre jeres
historier
Jeg mødte min mand på en ferie i Egypten i 2012.
Jeg bemærkede ham da han, modsat de andre bartendere, ikke flirtede og blinkede til alt med puls.
Et par dage før jeg skulle hjem søgte han om mit venskab på facebook og da jeg kom hjem skrev han ret hurtigt.
I starten svarede jeg ham ikke da jeg troede han var muslim, ikke at jeg er racist, men et lang distance forhold er i forvejen svært, så med to meget forskellige holdninger og regelsæt for et forhold synes jeg det ville være nærmest umuligt.
En aften, 14 dage efter jeg var kommet hjem, kiggede jeg hans billeder igennem på FB, og opdage en masse billeder af Jesus...
Jeg skrev til ham om han var kristen, det bekræftede han og så begyndte vi at skrive sammen.
Jeg besøgte han igen i 2012 og 3 gange i 13, han besøgte mig 2 gange i 13. Vi blev gift i min hjemby i Juni 13 og i Februar i år fik han opholdstilladelse i Danmark. 
Anmeld