Hvordan mødte I hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

mommy1991

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed og som en hyggetråd.

Jeg mødte min mand, da vi læste sammen og boede på samme kollegie. Vi snakkede sjældent sammen til dagligt, selvom vi boede klods op ad hinanden, men til festerne snakkede vi ofte sammen. På en bytur i min hjemby, langt fra hvor vi læste, opdagede jeg til min store overraskelse at jeg savnede ham og jeg begyndte at få sommefugle i maven, når døren til hans værelse åbnede. Til en fest på kollegiet snakkede vi meget sammen og endte på mit værelse, hvorefter det fortsatte som førhen - nærmest ingen kontakt. Men et par dage efter bekendte han sin store kærlighed til mig og derefter var vi kærester :-)

Er spændt på at høre jeres historier 

Jeg mødte min dejlige kæreste i træningscentret. Vi havde fællesvenner i forvejen og så kom vi bare til at snakke sammen og så tog vi på et par træningsdates. Derudover havde jeg en lampe der skulle hænges op, og så spurgte jeg om han ikke ville hjælpe mig, og så lavede jeg noget mad til ham, og så har vi faktisk været sammen siden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Billemyre

Isabella_mor skriver:

Åhhh les mis er jo også en kærligheds musical ❤️❤️❤️ 

Jaaa

Anmeld

17. marts 2014

Maja_4000

På arbejdet

Anmeld

17. marts 2014

MorTilEn2013Dreng

Jeg var lige gået fra min eks og trængte til at skrive med nogen folk så jeg oprettet en dating profil også skrev M til mig og vi skrev sådan lidt frem og tilbage, tror vi skrev en uge, så blev vi enige om at mødes og kører en tur da jeg var sygemeldt og ikke kunne gå. Vi klikkede rigtig godt sammen men jeg var på ingen måder klar til kæreste, så vi blev enig om at være venner. Nogen måneder efter flyttet vi sammen, og ja så begyndte vi at hygge, og blev forelsket i hinanden udover M havde været det i mig hele tiden. Og nu har vi en lille dreng sammen og har slet ikke fortrudt det og ved det er ham jeg skal være sammen med altid

Anmeld

17. marts 2014

Roselil

Profilbillede for Roselil

Onenight stand nytårsaften 2004 på jazzhouse. Vi stod ved siden af hinanden i baren og faldt i snak. Endte hjemme hos ham. Dagen efter ville jeg egentlig bare tá hjem med det samme, men så inviterede han mig på morgenmad på en cafe. Det første halve år var vi ammen sådan on/off. Derefter blev vi et par. Ingen af os var egentlig interesserede i en kæreste, han var blevet skilt et års tid før, jeg var et halvt år tidligere flyttet fra kæresten gennem 7 år. Men vi kunne alligevel ikke rigtig give slip på hinanden

Anmeld

18. marts 2014

Anonym trådstarter

Super hyggeligt at læse jeres historier :-) 

Tak for dem

Anmeld

29. marts 2014

Mama85

Min mand og jeg mødte hinanden på limfjordsbroen..begge på vej hjem efter en tur i gaden. Jeg havde et par veninder på weekendbesøg der ikke kunne finde min nøgle som lå i baggangen, og de havde faktisk kimet mig ned i et par timer uden at jeg opdagede det, så da jeg så det, fik jeg travlt med at komme hjem, og da jeg ikke kunne få fat på en taxa begyndte jeg at gå hjem. På min vej var jeg inde i en pizzaria for at købe en slice pizza og noget at drikke, og da pizzamanden skulle til at putte dressing på min slice, lavede han et hjerte og sagde "du møder dit livs kærlighed i nat, habibi" det grinte vi af, og jeg gik med min slice i hånden..da jeg var færdig med at spise pizzaen ville jeg have en smøg, men kunne desværre ikke finde min lighter..jeg rodede og rodede i min taske, den var pist væk, men så kunne jeg heldigvis se nogen der gik på den anden side af broen, og jeg løb over for at spørge om vedkommende havde noget ild,  den stakkels mand blev så forskrækket at han smed alt hvad han havde i hændende, over broen! Men han havde desværre ingen ild, og jeg gik fra ham da jeg jo havde travlt..så mødte jeg en dame der røg, og fik tændt min smøg, hvor min mand fik mig så indhentet, og vi begyndte at snakke..knapt 3 mdr. Efter var vi gift, og på vores 3-års dag fik vores første barn. 

Anmeld

29. marts 2014

Camilla <3

Jeg mødte min kæreste over nettet.  Skulle egentlig ikke ha' en kæreste, da min ekskæreste stadig ikke var flyttet ud, så det var rigtig dårlig timing.  Men så ham under fremhævningerne og syntes egentlig han så sød ud, men troede faktisk han var en player.  Så skrev ikke til ham, men 30 sek. efter skrev han til mig.  Vi skrev rigtig meget frem og tilbage, efter lidt tid mødtes vi og efter 14 dage, hvor vi var sammen hele tiden, flyttede vi sammen. Det hele føltes bare så rigtigt.  d. 13. April har vi været sammen i 15 måneder. 

Anmeld

29. marts 2014

Fru Ebied

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed og som en hyggetråd.

Jeg mødte min mand, da vi læste sammen og boede på samme kollegie. Vi snakkede sjældent sammen til dagligt, selvom vi boede klods op ad hinanden, men til festerne snakkede vi ofte sammen. På en bytur i min hjemby, langt fra hvor vi læste, opdagede jeg til min store overraskelse at jeg savnede ham og jeg begyndte at få sommefugle i maven, når døren til hans værelse åbnede. Til en fest på kollegiet snakkede vi meget sammen og endte på mit værelse, hvorefter det fortsatte som førhen - nærmest ingen kontakt. Men et par dage efter bekendte han sin store kærlighed til mig og derefter var vi kærester :-)

Er spændt på at høre jeres historier 

Jeg mødte min mand på en ferie i Egypten i 2012.

Jeg bemærkede ham da han, modsat de andre bartendere, ikke flirtede og blinkede til alt med puls.

Et par dage før jeg skulle hjem søgte han om mit venskab på facebook og da jeg kom hjem skrev han ret hurtigt.

I starten svarede jeg ham ikke da jeg troede han var muslim, ikke at jeg er racist, men et lang distance forhold er i forvejen svært, så med to meget forskellige holdninger og regelsæt for et forhold synes jeg det ville være nærmest umuligt.

En aften, 14 dage efter jeg var kommet hjem, kiggede jeg hans billeder igennem på FB, og opdage en masse billeder af Jesus... 

Jeg skrev til ham om han var kristen, det bekræftede han og så begyndte vi at skrive sammen.

Jeg besøgte han igen i 2012 og 3 gange i 13, han besøgte mig 2 gange i 13. Vi blev gift i min hjemby i Juni 13 og i Februar i år fik han opholdstilladelse i Danmark.

Anmeld

29. marts 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
På efterskolen for snart 11 år siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.