Hvordan mødte I hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2014

BinaMor

Vi mødes som 15 årige og var hinandens 1 Kærlighed. Var sammen 2år. Slog op. og efter 9 år mødes vi og var stadig vilde med hinanden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Fine_007

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed og som en hyggetråd.

Jeg mødte min mand, da vi læste sammen og boede på samme kollegie. Vi snakkede sjældent sammen til dagligt, selvom vi boede klods op ad hinanden, men til festerne snakkede vi ofte sammen. På en bytur i min hjemby, langt fra hvor vi læste, opdagede jeg til min store overraskelse at jeg savnede ham og jeg begyndte at få sommefugle i maven, når døren til hans værelse åbnede. Til en fest på kollegiet snakkede vi meget sammen og endte på mit værelse, hvorefter det fortsatte som førhen - nærmest ingen kontakt. Men et par dage efter bekendte han sin store kærlighed til mig og derefter var vi kærester :-)

Er spændt på at høre jeres historier 

Sikke en sød historie

Min kæreste og jeg mødte hinanden på et diskotek i København for 7 år siden.
Ingen af os havde været der før og vi kendte ikke hinanden..
I løbet af natten sendte vi hinanden lidt blikke - da min kæreste skulle hjem, hev han fat i mig og bedte om mit nr.. mens jeg stod og dansede med en anden mand. Det synes jeg var så modigt, at jeg gav ham det

Anmeld

29. marts 2014

Jibbe

På skolen. Han havde en kæreste så det var bare flirt til at starte med. Da jeg egentlig havde opgivet at han nogensinde så lyset og valgte mig istedet, så slog hans kæreste op med ham. 3 uger efter var vi kærester og det er nu 11 1/2 år siden. Vi har fået 2 børn, er blevet gift og har hus.
Jeg er stadig lykkelig for at jeg fik ham. Kan stadig huske da jeg som 19-årig teenagepige blev spurgt af en veninde hvem jeg ville ønske som kæreste, så var det ham. Hun grinte for han havde jo en kæreste... Men min det blev han

Anmeld

29. marts 2014

Marts<3

Mama85 skriver:

Min mand og jeg mødte hinanden på limfjordsbroen..begge på vej hjem efter en tur i gaden. Jeg havde et par veninder på weekendbesøg der ikke kunne finde min nøgle som lå i baggangen, og de havde faktisk kimet mig ned i et par timer uden at jeg opdagede det, så da jeg så det, fik jeg travlt med at komme hjem, og da jeg ikke kunne få fat på en taxa begyndte jeg at gå hjem. På min vej var jeg inde i en pizzaria for at købe en slice pizza og noget at drikke, og da pizzamanden skulle til at putte dressing på min slice, lavede han et hjerte og sagde "du møder dit livs kærlighed i nat, habibi" det grinte vi af, og jeg gik med min slice i hånden..da jeg var færdig med at spise pizzaen ville jeg have en smøg, men kunne desværre ikke finde min lighter..jeg rodede og rodede i min taske, den var pist væk, men så kunne jeg heldigvis se nogen der gik på den anden side af broen, og jeg løb over for at spørge om vedkommende havde noget ild,  den stakkels mand blev så forskrækket at han smed alt hvad han havde i hændende, over broen! Men han havde desværre ingen ild, og jeg gik fra ham da jeg jo havde travlt..så mødte jeg en dame der røg, og fik tændt min smøg, hvor min mand fik mig så indhentet, og vi begyndte at snakke..knapt 3 mdr. Efter var vi gift, og på vores 3-års dag fik vores første barn. 

Hvad skete der så med dine veninder

Anmeld

29. marts 2014

Ønskebarnet2014

Vi mødte hinanden på ferie i Tyrkiet 

Jeg var dernede med mine forældre og manden var dernede med sine venner

Den bedste ferie

Og siden den dag har vi været sammen. 

Flyttede fra Sjælland og købte hus sammen i Århus, hvor manden kom fra

Elsker min dejlige mand og vores helt perfekte liv

Anmeld

29. marts 2014

*Mor Til Albert*

Jeg mødte min kæreste på nettet. Vi har været sammen i 6 et halvt år og venter vores første barn. 

Anmeld

29. marts 2014

cwl

For snart 9 år siden flirtede jeg med min kæreste på vores arbejdsplads. Jeg var elev og han ufaglært.

I starten af min praktik lagde jeg godt mærke til ham om morgen (han havde primært nattevagter) og tænkte at han nu så meget sød ud, men jeg så jo ikke meget til ham, så lod det ligge.

Sidst i min praktik får vi så nogle vagter sammen og vi flirter ret hurtigt og han skriver sit nummer på min arm og vi skriver så også sammen i fritiden.

Kort tid efter er vi sammen en aften hos mig og lige siden der har vi været sammen.

Tre måneder inde i vores forhold flytter vi sammen. Et år inde i forholdet venter jeg vores første. Fire år inde i forholdet venter jeg nr. 2, og nu arbejder vi på nr. 3.

Anmeld

29. marts 2014

Muffin_girl

Carina:-) skriver:

Vi mødtes i byen .

For 25 år siden på tirsdag -

Og med ups and downs og 7 børn siden er jeg ret sikker på vi snupper mindst 25 mere 

Har i syv børn?

Anmeld

29. marts 2014

Mama85

Marts<3 skriver:

Hvad skete der så med dine veninder

Jeg kom hjem til dem, og min mand fulgte mig hjem, og fik mit nummer. En halv time senere havde vi en aftale om date dagen efter, og så har vi bare været sammen lige siden

Anmeld

29. marts 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed og som en hyggetråd.

Jeg mødte min mand, da vi læste sammen og boede på samme kollegie. Vi snakkede sjældent sammen til dagligt, selvom vi boede klods op ad hinanden, men til festerne snakkede vi ofte sammen. På en bytur i min hjemby, langt fra hvor vi læste, opdagede jeg til min store overraskelse at jeg savnede ham og jeg begyndte at få sommefugle i maven, når døren til hans værelse åbnede. Til en fest på kollegiet snakkede vi meget sammen og endte på mit værelse, hvorefter det fortsatte som førhen - nærmest ingen kontakt. Men et par dage efter bekendte han sin store kærlighed til mig og derefter var vi kærester :-)

Er spændt på at høre jeres historier 

Jeg mødte min kæreste på nettet faktisk, intet vildt romantisk film-agtigt men vi har været sammen i næsten 2 år nu og jeg kunne ikke forstille mig en anden at være sammen med og få børn med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.