Hvordan mødte I hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed og som en hyggetråd.

Jeg mødte min mand, da vi læste sammen og boede på samme kollegie. Vi snakkede sjældent sammen til dagligt, selvom vi boede klods op ad hinanden, men til festerne snakkede vi ofte sammen. På en bytur i min hjemby, langt fra hvor vi læste, opdagede jeg til min store overraskelse at jeg savnede ham og jeg begyndte at få sommefugle i maven, når døren til hans værelse åbnede. Til en fest på kollegiet snakkede vi meget sammen og endte på mit værelse, hvorefter det fortsatte som førhen - nærmest ingen kontakt. Men et par dage efter bekendte han sin store kærlighed til mig og derefter var vi kærester :-)

Er spændt på at høre jeres historier 

Vi mødte hinanden på nettet, kærlighed ved første blik da vi mødtes på en date og vi har nu været sammen i snart 8 år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

TbCp

Jeg var inde i kgs have (Odense) i sommeren 2005 og høre musik sammen med en veninde og så hendes veninde (min bekendte).

Min bekendtes ex kom forbi med en ven og det var der jeg mødte ham første gang (det var min bekendtes ex jeg blev kæreste med)

Der gik dog lang tid før vi fandt sammen.
Den næste tid mødtes vi til fester og som tiden gik forsøgte han mere og mere at score mig, men jeg var ikke særlig imødekommende.
Vi skiftedes lidt til at have kærester, så det blev aldrig til mere.

I januar 2006 begyndte jeg dog at falde mere og mere for ham, men så i slutningen af januar skete det skrækkelige at min søster døde og jeg følte ikke at jeg kunne tilbyde noget i et forhold på det tidspunkt.
Han gav dog ikke op og midt i februar inviterede han mig over til en kop kaffe.
Vi snakkede flere timer og jeg sad konstant og håbede han ville komme over og kysse mig, men han turde ikke.

Næste aften havde han inviteret til fest og vi havde aftalt at jeg kunne sove på hans sofa så jeg ikke skulle cykle hjem om natten.
Jeg endte dog med at sove i hans seng, da der stadig var gæster da jeg blev træt.

På et tidspunkt kom han ind til mig i soveværelset og spurgte om der var noget jeg manglede og jeg svarede "dig!" og så  kyssede vi

Få dage efter begyndte jeg så småt at flytte ind hos ham.
1 md. efter opsagde jeg min lejlighed.
3. mdr. efter købte vi hus.
10. mdr. efter blev jeg gravid og 14 dage før vores datter kom til verden blev vi gift.

Vi har nu været sammen i 8 år og har 2 børn.

Anmeld

30. marts 2014

Carina:-)

Har i syv børn?

Ja  Og et barnebarn 

Anmeld

30. marts 2014

Lullaby

Haha på scor.dk.

Anmeld

30. marts 2014

Lunae

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed og som en hyggetråd.

Jeg mødte min mand, da vi læste sammen og boede på samme kollegie. Vi snakkede sjældent sammen til dagligt, selvom vi boede klods op ad hinanden, men til festerne snakkede vi ofte sammen. På en bytur i min hjemby, langt fra hvor vi læste, opdagede jeg til min store overraskelse at jeg savnede ham og jeg begyndte at få sommefugle i maven, når døren til hans værelse åbnede. Til en fest på kollegiet snakkede vi meget sammen og endte på mit værelse, hvorefter det fortsatte som førhen - nærmest ingen kontakt. Men et par dage efter bekendte han sin store kærlighed til mig og derefter var vi kærester :-)

Er spændt på at høre jeres historier 

Min kæreste og jeg var venner først. Vi havde samme omgangskreds og med tiden blev vi bedste venner. Vi var med til hinandens familiefester osv, men det lå absolut ikke i kortene, at vi skulle være kærester. En aften i byen, skrev jeg til ham og vi mødtes og kyssede lidt. Efterfølgende sås vi lidt mere og efter halvanden måneds tid blev vi officielt kærester. Han var 16. Jeg var 17. I dag har vi været sammen i knap 10 år.

Anmeld

30. marts 2014

Masig

ngmw skriver:

Vi var naboer - lidt mærkeligt, men sådan vi mødtes  

Det er en god måde at mødes på. Mine forældre var også naboer og blev så kærester, og har været sammen i snart 31 år 

Anmeld

30. marts 2014

Masig

På nettet.

Havde egentlig ikke lyst til at date på det tidspunkt, men min søster havde fundet en gut (til sig selv altså) på datingsiden, og sagde jeg lige skulle gå ind og se ham og "godkende" at hun skrev til ham... Da jeg så alligevel var derinde, blev jeg jo lidt nysgerrig efter om der var noget spændende, og så dukkede min kærestes profil op... Vi skrev sammen et par uger, mødtes så og på vores anden date blev vi kærester.

Det er fem år siden, og han har siden beriget mig med en fantastisk søn, en nuttet hund og har bygget et hus til os  Ægteskab får jeg nok aldrig overtalt ham til, men det må jeg jo så bare leve med  

Anmeld

30. marts 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

På dating.dk...

jeg sad med kæmpe tømmermænd en september lørdag i 2009 og tjekkede min post på dating og endte med at skrive med en fyr hele dagen.

Vi udvekslede telefonnumre og dagen efter mødtes vi til kaffe, som blev til frokost som blev til biograftur.

I 2010. Købte vi hus, i 2011 blev jeg gravid, men mistede desværre, gift i 2012, fødte en dejlig pige i  oktober 2013, så nu er jeg godt nok spændt på hvad 2014 bringer med sig :-) 

sjov og spændene tråd :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.